miniquote:
Ja wat moeten wij daar van zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Keurig op tijd gereden... de enige 5 minuten vertraging die ik vanmiddag opliep, kwam doordat ik geen zin had om hard te fietsen, en dus lekker rustig aan heb gedaan.
DMquote:
OKeequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijn
Dat ik lui ben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ja wat moeten wij daar van zeggen
Waar wordt die gehouden dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
De meet hierna, waar de rest die ook niet aan de beurt is geweest of kon komen er ook bij kan zijn
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"quote:
Aan de beurt is geweest?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Trevland het volgende:
Dat ging over de ketchupchipsmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan de beurt is geweest?
Moeten we tegenwoordig nummertjes trekken om te mogen komen?
Doet het eigenlijk zeerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tofff, nu maar hopen dat de rest het ook wat vind
Ok, maar als er dan nog meer mensen komen lijkt het me eerder dat we het op een openbare plek houden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet maar die komt er wel, ik zij vanmiddag met 2 a 3 maanden en kreeg toen van ST de reactie: "zo lang nog"
Niet dat ik weet maar omdat er nu meer niet aanwezig kunnen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aan de beurt is geweest?
Moeten we tegenwoordig nummertjes trekken om te mogen komen?
Oh, ik wist niet je dat bedoeldequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat ging over de ketchupchipsmeet
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wel tof dat jij ook wil komen
[..]
Ik moet ook schuld bekennen
Nou ja, zolang het niet in mijn gezicht kan komen vind ik het primaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:24 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ligt aan je eigen pijngrens en vanaf de afstand dat er geschoten is
Dat is je eigen keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.
Ik wil het ook niet daarom een:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nou ja, zolang het niet in mijn gezicht kan komen vind ik het prima
Wie is er zo zielig?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef pgrferrari het volgende:
Zeuren omdat je niet in beweging wil komen
Ik moet poepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
en op wat voor een avontuur ga jij dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
Dan doe ik met jou meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.
Even naar Sainsbury's (supermarkt) en bedenken wat ik voor eten wil (take away)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op wat voor een avontuur ga jij dan?
Ik wil een luchtkussenmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe ik met jou mee![]()
Kunnen wij lekker genieten van het leedvermaak
Hey Esteequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiïtisch-christelijke moslims bij gehaald hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Badum tssshhhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
Ook slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiïtisch-christelijke moslims bij gehaald hoorExamenjaar VWO was dat
Heeft er dat eentje gedaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Van mij mag jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaquote:
Hoe kom je er dan bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaEn niet eentje
De halve klas volgens mij
Nee joh, veel te druk op dat kussen danquote:
rockyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Die had goed geleerd
Jij moet ook nodig instant gerimd worden zekerquote:
Meerdere luchtkussens natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
Ja, idd ik zak er zo doorheen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |