quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
en op wat voor een avontuur ga jij dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Stuart het volgende:
Ik ga over een kwartiertje even de deur uit
Dan doe ik met jou meequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, maar als het paintballen wordt zie ik er toch vanaf, Of ga gewoon mee voor het nadrinken en kletsen. ZElf ga ik niet actief meedoen.
Even naar Sainsbury's (supermarkt) en bedenken wat ik voor eten wil (take away)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
en op wat voor een avontuur ga jij dan?
Ik wil een luchtkussenmeetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dan doe ik met jou mee![]()
Kunnen wij lekker genieten van het leedvermaak
Hey Esteequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiïtisch-christelijke moslims bij gehaald hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Badum tssshhhquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet altijd al een nummertje trekken om te komen
Ook slimquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ik heb er ook weleens ergens sjiïtisch-christelijke moslims bij gehaald hoorExamenjaar VWO was dat
Heeft er dat eentje gedaan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
'Dit is een anti-semitist' invullen op een proefwerk onder een plaatje van een jood![]()
Die had goed geleerd
Van mij mag jequote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaquote:
Hoe kom je er dan bij?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
JaaaEn niet eentje
De halve klas volgens mij
Nee joh, veel te druk op dat kussen danquote:
rockyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef RockNijntje het volgende:
Die had goed geleerd
Jij moet ook nodig instant gerimd worden zekerquote:
Meerdere luchtkussens natuurlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
Ja, idd ik zak er zo doorheen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, veel te druk op dat kussen dan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |