Nice, vind hij zeker niet zo leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er vet veel nu op mn laptop (niet bij me, zit op pc van iemand anders)
Gisteren iig weer eentje op mn lijstje kunnen wegstrepen (en lig nu 1 groeve voor op mn vent)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ik al werk heb ineens allemaal bedrijven die me terug bellen.Nu wil kpn me op gesprek en een ander callcenter heeft ook een functie voor me. Faalhazen.
Nah valt wel mee, hij heeft er 1 bezocht die ik morgen wrs ff ga bezoeken (dan lig ik er dus 2 voor op hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, vind hij zeker niet zo leuk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh LL had je al gehoord dat Fha gaat trouwen?
Hey Wokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Zit je ergens in de rimboe of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We wisselen dienstquote:
Hoiiquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn alles ging mis want ze was kei nerveus en net op het knie-moment ging der moeder bellen en alles en emo en zo
![]()
![]()
KjoehoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit je ergens in de rimboe of zo?
Gisteren zei nog iemand: als ik belgie in rijd dan denk ik altijd dat ik van de wereld af donder
Jfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |