Zeker tof, weet je ook van welke dieren?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Nu wel
[..]
Er lagen echt veel dingen, best kewl
Komplete schedels met de tandjes er nog in..
Lusten wel. Kluiven no waiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
lust je geen spareribs of kippenpootje?
jeetje flash, der is meer als magnetronmaaltijden en hamurgers hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Lusten wel. Kluiven no wai
Gewoon disassemblen met mes en vork.
quote:
Vermoedelijk onderdelen van: paard, konijn, ratje en hele rare ruggewervels met uitsteeksels erop die mij zelfs het idee geven dat het een of ander prehistorisch beest moet zijn geweest, maar dat moet nog uitwijzen na schoonmakenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:17 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeker tof, weet je ook van welke dieren?
Nou? Ontken ik dat dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:18 schreef crv het volgende:
[..]
jeetje flash, der is meer als magnetronmaaltijden en hamurgers hoor
Ik wil op zich wel er eens foto's van zienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
Vermoedelijk onderdelen van: paard, konijn, ratje en hele rare ruggewervels met uitsteeksels erop die mij zelfs het idee geven dat het een of ander prehistorisch beest moet zijn geweest, maar dat moet nog uitwijzen na schoonmaken
Gezien de omstandigheden daar nu lijkt me dat ook geen slecht ideequote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef crv het volgende:
Hadden vandaag dus meeting in Parijs office, begint mijn "baas" over Nearshor" (dat is dus werk op een lokatie brrengen in een nabij goedkoop labour land.
Heeft ie het over Egypte![]()
Die hebben we maar even op de lange termijn gezet
ik houd ook niet echt van kluiven, bij spareribs accepteer ik het alleen maar omdat het zo lekker isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou? Ontken ik dat dan?Ik kluif gewoon niet. Dat heeft niks met magnetronmaaltijden te maken
Na schoonmaak zal ik ze zeker fotograferenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel er eens foto's van zien
Ik ga nu even kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik houd ook niet echt van kluiven, bij spareribs accepteer ik het alleen maar omdat het zo lekker is
[..]
Trouwens mn nieuwe pics gezien in mn fobo?
gemaakt in een zeer instabiele en gevaarlijke (en uiterst verboden) groeve
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
spareribs heb ik nog nooit gegeten trouwens
Nou en. Buiten de deur neuken mag ook nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:21 schreef Ladylike het volgende:
Trouwens mn nieuwe pics gezien in mn fobo?
gemaakt in een zeer instabiele en gevaarlijke (en uiterst verboden) groeve
Mits mals, makkelijk te kluiven en heerlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:22 schreef Dr_Flash het volgende:
spareribs heb ik nog nooit gegeten trouwens
Er zijn nou eenmaal geen magnetron spareribs, dus jah, dan houdt het op hequote:
welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er zijn nou eenmaal geen magnetron spareribs, dus jah, dan houdt het op he
Trevquote:
Daar zetten ze je iig niet voor vastquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou en. Buiten de deur neuken mag ook niet
Heb er vet veel nu op mn laptop (niet bij me, zit op pc van iemand anders)quote:
Hey LLquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Daar zetten ze je iig niet voor vast
Hey Enfer
Nice, vind hij zeker niet zo leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:26 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb er vet veel nu op mn laptop (niet bij me, zit op pc van iemand anders)
Gisteren iig weer eentje op mn lijstje kunnen wegstrepen (en lig nu 1 groeve voor op mn vent)
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:25 schreef Myraela het volgende:
Waarom krijg ik nu ik al werk heb ineens allemaal bedrijven die me terug bellen.Nu wil kpn me op gesprek en een ander callcenter heeft ook een functie voor me. Faalhazen.
Nah valt wel mee, hij heeft er 1 bezocht die ik morgen wrs ff ga bezoeken (dan lig ik er dus 2 voor op hemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Nice, vind hij zeker niet zo leuk
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh LL had je al gehoord dat Fha gaat trouwen?
Hey Wokquote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Zit je ergens in de rimboe of zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:29 schreef wel.o.k het volgende:
Amai, dat zal toch zeker niet![]()
geene internet op den kamer
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
We wisselen dienstquote:
Hoiiquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaEn alles ging mis want ze was kei nerveus en net op het knie-moment ging der moeder bellen en alles en emo en zo
![]()
![]()
KjoehoetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
jaquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Zit je ergens in de rimboe of zo?
Gisteren zei nog iemand: als ik belgie in rijd dan denk ik altijd dat ik van de wereld af donder
Jfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |