Ik denk dat dit langer moet gaan duren. Vele dagen meer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef KoosVogels het volgende:
Benieuwd hoe dit afloopt. De betogers hebben de regering weliswaar aan het wankelen gebracht. Maar of Mubarak toegeeft, ik durf het te betwijfelen.
Zuidelijk Egypte? Het midden van Egypte toch?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt El Baradei de enige politieke leider van formaat bij de oppositie.
Tijdens de verkiezingen zou de Moslimbroederschap natuurlijk wel kunnen winnen, zeker alles uit zuidelijk Egypte zal daarvoor gaan.
Gezelligquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh bugger, bestel maar 2 tickets dan
Geen idee, misschien ken ik zelf alleen de rooien.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Vasilevski het volgende:
De meesten zijn toch nog wel over het algemeen gelovig? Misschien met uitzondering van de communisten.
In steden als Cairo en Alexdrandrie is men mijns inziens toch een tikkeltje meer verlicht. En in de Sinai moeten ze allemaal niets hebben van de Moslim Broederschap.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef speknek het volgende:
[..]
Vooralsnog lijkt El Baradei de enige politieke leider van formaat bij de oppositie.
Tijdens de verkiezingen zou de Moslimbroederschap natuurlijk wel kunnen winnen, zeker alles uit zuidelijk Egypte zal daarvoor gaan.
Lijkt me niet, die gaat in het holst van de nacht weg, gaat in dat geval echt geen persconferentie geven. Dus waarschijnlijk inderdaad zeggen dat het welletjes is geweest en dat het leger nu op iedereen gaat schieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef rakotto het volgende:
De leger staat inderdaad aan de kant van Mubarak... Anders zou hij geen persconferentie geven... Of gaat hij opstappen=
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:44 schreef Vasilevski het volgende:
De meesten zijn toch nog wel over het algemeen gelovig? Misschien met uitzondering van de communisten.
Tweederde ongelovig dus.quote:De eerste Iraniërs kwamen rond 1985 naar Nederland. Ze zijn meestal seculier; slechts eenderde van hen is gelovig. Ze komen overwegend uit de grote steden in Iran en zijn goed opgeleid, modern, westers en individualistisch.
Volgens mij gewoon alles onder de lijn van de Sinai, is het in het verre zuiden dan anders?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef nummer_zoveel het volgende:
Zuidelijk Egypte? Het midden van Egypte toch?
quote:patman023 RT @parvezsharma: #Suez belongs to the people. strategic oil city-police flee #AlArbain square taken over-History TODAY more than 1977 #Jan25 #Jan28 #Egypt 3 minutes ago via bitly
Alles ten zuiden van de delta is redelijk streng.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:47 schreef speknek het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon alles onder de lijn van de Sinai, is het in het verre zuiden dan anders?
quote:US govt: Events unfolding in Egypt are of deep concern. Fundamental rights must be respected,violence avoided & open communications allowed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |