De vraag is alleen wat de volgende regimes gaan geven ... In bv Turkije en Libanon bracht de komst van de "democratie" vooral een ruk richting Moslimextremisme teweeg. En een ruk richting een samenleving die geen dictatuur van de staat meer is , maar een dictatuur vanuit de Moskee ...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Het is natuurlijk niet zo dat de werkeloosheid, armoede en al die andere problemen in een klap voorbij zijn. Misschien gaan onze kinderen nog meemaken dat het een stabiel en veilig democratisch land is. Wij niet denk ik.
Yep, in Iran heb je twee machtsbases die je omver moet werpen, de president en de hoeders, dat maakt het wel wat stabieler.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:21 schreef AryaMehr het volgende:
Een paar dagen echte protesten en het regime staat op wankelen. Die ayatollahs hebben het wat dat betreft toch echt veel slimmer geregeld met hun eigen staatspolitie en eigen leger.
Joh, zelfs een studentenprotest wordt bij ons een picknick, stel je van de nederlander op de barricades weinig voor alsjeblieft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Kunnen wij nog wat van leren in NL met elke kut regering maar zijn gang laten gaan
Al Jazeera kan je ook online kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Brawler het volgende:
Ik kijk nu de CNN stream, bij gebrek aan beter. Maar ik heb het idee dat ik nog steeds van alles misMaar goed, het is in ieder geval beter dan vanavond een item van max.1 minuut tijdens het NOS Journaal.
http://english.aljazeera.net/watch_now/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef Brawler het volgende:
Ik kijk nu de CNN stream, bij gebrek aan beter. Maar ik heb het idee dat ik nog steeds van alles misMaar goed, het is in ieder geval beter dan vanavond een item van max.1 minuut tijdens het NOS Journaal.
ik las dat net ook. Reuters meldde datquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:27 schreef rakotto het volgende:
ok
Op het nationale Egyptische zender werd net verklaard dat de Generaal de leger heeft opgedragen om de politie te helpen.
Ik weet niet wat ik moet geloven... De beelden die ik net zag, of de aankondiging op de nationale zender.
I know. Maar die stream werkt bij mij nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Al Jazeera kan je ook online kijken
Ik doe mee, als ik ook minister mag worden ofzo.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:26 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Ja idd Daniel, Ik wacht op de revolutie in NL, de Gulden terug en de EU weg.
http://www.livestation.com/ deze ook niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:28 schreef Brawler het volgende:
[..]
I know. Maar die stream werkt bij mij niet
die 40 man pfffff ik zou ze niet willen zijnquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef no1uknow het volgende:
Die riotpolice ziet er hopeloos uit, alsof ze er zelf ook geen zin meer in hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |