ga ergens anders lopen zeiken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee oke, maar dan mag je wel wat respect tonen, dat is toch wel minste wat ik verwacht van een Iranier.
Waarom zou ik respect voor de islam moeten hebben?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nee oke, maar dan mag je wel wat respect tonen, dat is toch wel minste wat ik verwacht van een Iranier.
was verslageefster aan de telefoon.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:39 schreef abdalfawaz het volgende:
[..]
Komen helemaal geen beelden van tot nu toe ..
Voor elk geloof, maar nu ontopic oke..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:40 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom zou ik respect voor de islam moeten hebben?
Dus moeten de mensen maar blijven zitten met een dictator die alleen z'n eigen zakken vult.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef ElectricEye het volgende:
Slechte ontwikkelingen.
Straks zitten Tunesië, Egypte en andere oproer-landen onder de knoet van fundamentalistische baarden die hier misbruik van gaan maken. Dan willen ze maar wat graag hun oude 'dictator' terug.
Zeker voor ons Westerlingen is dit heel bedreigend. De gematigde en licht pro-Westerse leiders gaan verdwijnen en zullen wel plaats maken voor religieuze anti-Westerse hardliners. Meer onrust in de regio, meer kans op allerlei gezeik, meer kans op oorlog.
Ik heb trouwens nooit gezien dat mensen spontaan gingen bidden. Iedereen ging gewoon door met waar ie mee bezig was.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef Wokkel het volgende:
[..]
Inderdaad, je hebt daar om de zoveel uur het luchtalarm wat aankondigt dat er gebeden moet worden.
Naar welke stad kijk je?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef Toverheks het volgende:
voor mensen die geen stream hebben, de avond valt in, en er komt me toch een kolone wagens aanrijden met Poltie of ME ( weet niet hoe ze dat in Egypte noemen.)
Iraniers in het buitenland zijn vrijwel allemaal gevlucht voor het geweld van de Islam. Veel sympathie of zelfs maar respect voor de Islam kun je in die hoek niet verwachtenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:41 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Voor elk geloof, maar nu ontopic oke..
Cairoquote:
Vooralsnog lijkt El Baradei de enige politieke leider van formaat bij de oppositie.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:38 schreef ElectricEye het volgende:
Slechte ontwikkelingen.
Zeker voor ons Westerlingen is dit heel bedreigend. De gematigde en licht pro-Westerse leiders gaan verdwijnen en zullen wel plaats maken voor religieuze anti-Westerse hardliners. Meer onrust in de regio, meer kans op allerlei gezeik, meer kans op oorlog.
De meesten zijn toch nog wel over het algemeen gelovig? Misschien met uitzondering van de communisten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:42 schreef speknek het volgende:
[..]
Iraniers in het buitenland zijn vrijwel allemaal gevlucht voor het geweld van de Islam. Veel sympathie of zelfs maar respect voor de Islam kun je in die hoek niet verwachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |