Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten levenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima, tochIk ga erop letten voor je.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Singles] nu met gratis popcorn?
Doe eens aanpassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten leven
Het viel mij niet eens op. Ja, vrijwel niemand anders doet het, maar vrijwel iedereen is het met je eens dat je met je poten op die manier van dieren af moet blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Je UI helpt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Hoe gaat het met je sollicitaties?quote:
Goed! Heb er vanmiddag ook weer 2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sollicitaties?
Ik hoorde anus en dacht Hier moet ik wezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).
We hebben heel veel roomboter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is er aan de hand dat ik popcorn moet pakken?
quote:
Krea - Rival round IIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Neuken en tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Ik heb round I gemistquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben heel veel roomboter.
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Zolang het kutonderwerp maar niet blijft overheersen, vind ik het bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Seizoen 5 is begonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Precies, en ook vrouwenbenen waren schijnbaar niet interessant genoeg om over te praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tieten is al geprobeerd, toen viel het gesprek dood
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.quote:
begin jij maar alvast, wij komen laterquote:
Groot gelijk meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.
We kunnen altijd moeders gaan bashenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had op FB echt iets, wie de neuk is dat nou weer, nadat je je ava en naam had verandert
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
En niet te snel he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begin jij maar alvast, wij komen later.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
Tof! Ben pas met de eerste missie bezig, maar erg leuk. Ze hebben wel eea verbeterd tov deel 2, gameplay is tot nu toe fijner.quote:
Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak toch hoe dan ook een verpletterende indruk.
Nee hoor!quote:
Wat een zwabber ballen die nike dingen he.quote:
Dan moet ik hem misschien toch maar eens gaan halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof! Ben pas met de eerste missie bezig, maar erg leuk. Ze hebben wel eea verbeterd tov deel 2, gameplay is tot nu toe fijner.
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.
Hahahah lul niet zo man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FB
Ik lul echt niet! Je naam klonk Amerikaans, in combi met die foto, dacht ik echt dat ik ergens een model had be-friend.quote:
Heb je haar in elkaar geslagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Sja, jullie zijn toch de expertsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Wat een hoer, die moeders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Nee, dat durfde ik niet meer toen ze heel uitvoerig haar excuses maaktequote:
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, jullie zijn toch de experts.
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doen
Same here.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagen
begin je nou weer over tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Jouw penis is toch groter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex heeft een andere ex en mijn huidige vriendin op FB, ik vertrouw het allemaal niet meer /para-parrot
TIETEN!!!!!!quote:
De vicieuze cirkel die Singles SlowChat heet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden min of meer in cirkels hier.
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden jaren min of meer in cirkels hier.
Victoriaans?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat had ik best kunnen doen, het was wel een mega toffe kinderwagen! Echt Victoriaans zeg maar
Wie wil zo'n ding nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dus
Dat is dan een persoonlijke keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
Zeg niet dat het altijd lukt
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie wil zo'n ding nou![]()
Ze maken herrie, schijten de boel onder, pissen en kotsen ook.
En ze kosten klauwen met geld
Ja, hoe moet ik dat zeggen...quote:
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kostenquote:
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaar
....100% tijddoding dit. Meer niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan een persoonlijke keuze. Ik zit hier gewoon om wat slap te ouwehoeren, meer niet.
.
Moest jij niet lachen om mijn whatsappje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
....100% tijddoding dit. Meer niet.
Te oud exemplaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooien
Huh, en van de week was ik nog van de dick on dick oidquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kosten.
Neuh, geen van die twee exen (eigenlijk geen van al mijn exen) lijken me de persoon die gaat denken over een geslachtsverandering.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
Oh, zo'n jaren 50 ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dat ding dus echt spuuglelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
IK ZEG TOCH: VRAAG ME NIET WAAROM?!quote:
Heb ik een whatsappje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Moest jij niet lachen om mijn whatsappje?
Werkt goed zeg, die gratis meukquote:
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Huh, en van de week was ik nog van de dick on dick oid.
Gekregen toen ik stond te douchen, dan hoor ik hem nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Werkt goed zeg, die gratis meuk.
Lachen, gieren, brullen met STINGquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef STING het volgende:
[..]
Het enige sapje waar je mobiel niet kapot van gaat.
Of: Wil hij jou ook altijd in je gezicht zeiken? Ja he? En die 12 cm, hihihihihihihi.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Neuh, geen van die twee exen (eigenlijk geen van al mijn exen) lijken me de persoon die gaat denken over een geslachtsverandering.
Ws. hebben die exen het vooral met mijn huidige vriendin erover hoe gelukkig zij wel niet is dat ze nu mij heeft en dat de andere het met een minderwaardig exemplaar moeten doen
Dat prikkelt mequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH: VRAAG ME NIET WAAROM?!.
Het spijt me, ik kan er niks aan doen of het goedmakenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik moet toch wat, ik sta in de wacht bij Philips E-Carequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Lachen, gieren, brullen met STING
Ik vond eigenlijk vooral de kleur coolquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:35 schreef STING het volgende:
[..]
Als je daar geen klapperende eierstokken van kreeg
Het is zo'n kliekje hier, die elkaar de hele dag lopen te whatsappen ofzoiets. Kan me niet voorstellen dat je elkaar nog wat nieuws te vertellen hebt tussen 20 uur fok per dag en 3000 pm's, chats en whatapps.quote:
true, true, maar als jij dan ook..... hmmzzz.... is die Angel toch besmettelijk, met een lange incubatietijd?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?
Ja daar moeten we toch aubergines eten! Een restaurant met tipi's in de tuinquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Huppelmuts het volgende:
MISSB WANNEER GAAN WE UIT ETEN DAN!!!!
Verdommequote:
Bedoel je dit niet?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet toch wat, ik sta in de wacht bij Philips E/-Care
Tof!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
In het gezicht heeft nog nooit gemogenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of: Wil hij jou ook altijd in je gezicht zeiken? Ja he? En die 12 cm, hihihihihihihi.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
Het spijt me, ik kan er niks aan doen of het goedmakenJa eigenlijk wel, maar nu je het zegt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja daar moeten we toch aubergines eten! Een restaurant met tipi's in de tuin
Vergeet de DM's niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is zo'n kliekje hier, die elkaar de hele dag lopen te whatsappen ofzoiets. Kan me niet voorstellen dat je elkaar nog wat nieuws te vertellen hebt tussen 20 uur fok per dag en 3000 pm's, chats en whatapps.
Het geroddel waar je hier niet voor uit wil komen moet je toch ergens kwijt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is zo'n kliekje hier, die elkaar de hele dag lopen te whatsappen ofzoiets. Kan me niet voorstellen dat je elkaar nog wat nieuws te vertellen hebt tussen 20 uur fok per dag en 3000 pm's, chats en whatapps.
Als je slim bent, koop je een baby bornquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tof!
Ik zou er bijna een kind voor nemen.
Dat is misschien wel beter, anders moet ik blijven werpen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je slim bent, koop je een baby born
Ik denk niet dat ik m'n maagdelijke homostatus zou kunnen behouden, in het bijzijn van de anusgod.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
true, true, maar als jij dan ook..... hmmzzz.... is die Angel toch besmettelijk, met een lange incubatietijd?.
En mocht je het toch zat worden, zo'n baby born kan je veel makkelijker weggooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat is misschien wel beter, anders moet ik blijven werpen.
Ik ook niet, maar weet i veel wat de rest doetquote:
Wat is er moeilijk aan een baby in de kliko gooien?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mocht je het toch zat worden, zo'n baby born kan je veel makkelijker weggooien
Ja, maar als het er een keer echt toe doet, steken ze liever hun kop in het zand. Dat werkt beter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het geroddel waar je hier niet voor uit wil komen moet je toch ergens kwijt?
Wat een frigide kier zeg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In het gezicht heeft nog nooit gemogen
Dan toch maar bij virtueel contact houdenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik m'n maagdelijke homostatus zou kunnen behouden, in het bijzijn van de anusgod.
En het resultaat van alle moeite: een paar voorvochtplekken in de boxer en 5 minuten later wat kwak op een tissue...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als ik een rel met stbaby wil zeg ik wel iets over mezelf, daar reageert ie veel beter op. Sexuele afwijkingen is eerder iets wat ie op zijn CV zetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef Kreator het volgende:
[..]
Begin dan zelf een echte rel ofzo. Dit schiet niet op zo.
Tempting. Maar ik heb geen tieten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Is het al 17:30? Ik heb zin in het happy hour!
Wie komt er zuipen?.
Gooit net zo makkelijk als een echte.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
En mocht je het toch zat worden, zo'n baby born kan je veel makkelijker weggooien
16:00 ga ik richting vliegveld, om 17:30 CET zit ik ws. wel aan het bierquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef HeatWave het volgende:
Is het al 17:30? Ik heb zin in het happy hour!
Wie komt er zuipen?.
Peuters he, pas als ze niet meer in de wagen passen kieper ik ze weg.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er moeilijk aan een baby in de kliko gooien?
Het verschil in consequentiesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Gooit net zo makkelijk als een echte.
speltip 34, know when to keep your mouth shutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:38 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel, maar nu je het zegt...
Het is dat ik je nummer niet heb anders had ik het ook gedaan!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:37 schreef Kreator het volgende:
[..]
Echt rellen doen wij niet meer. Aan de ene kant mis ik die tijd wel, aan de andere kant is het zo verschrikkelijk zinloos.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik een rel met stbaby wil zeg ik wel iets over mezelf, daar reageert ie veel beter op. Sexuele afwijkingen is eerder iets wat ie op zijn CV zet
Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Peuters he, pas als ze niet meer in de wagen passen kieper ik ze weg.
En die passen niet met hun hoofd in de kliko-opening bij de supermarkt voor oud papier enzo.
Uit die keuzes heb je voor schoonmaken gekozenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Shoot me, shoot me now.. Ik koos voor schoonmaken......
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
speltip 34, know when to keep your mouth shut
Ik heb het nummer wel, maar geen smartphone.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik je nummer niet heb anders had ik het ook gedaan!!!
Zie PM.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is dat ik je nummer niet heb anders had ik het ook gedaan!!!
Heb hier zo'n grote met een slot erop, ideaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Royco1 het volgende:
Uit die keuzes heb je voor schoonmaken gekozen
Ik heb geen smartphone meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
Ik heb wel een smartphone, maar ik weiger die meuk.
Om je geweten uit te schakelen hebben ze drank uitgevondenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'
Was je vandaag niet sowieso thuis aan het 'werk'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop is
Inderdaad!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:42 schreef Samzz het volgende:
Maar! Dan kan je wel ongestoord kijken als je klaar bent zonder een geweten dat zegt 'SCHOONMAKEN'
Net nu ik je wilde gaan whatappenquote:
Word de kwaliteit van de serie niet minder van hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Komende 2 dagen kan ik volop series kijken en dat kan ik niet als het een puinhoop is
nee, die zoek ik dan ook op daarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Tempting. Maar ik heb geen tieten.
Ik zie het nu er vooral niet van in omdat die paar euro me gewoon geen moer kunnen schelenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
Zullen we gaan sms-roddelen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde gaan whatappen
Nee, jij bent gewoon geen pauperquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
Ik kreeg een tijdje terug ineens een whatsapp berichtje van mijn vader, ik schrok ervanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Schat, zoals vanmorgen ook al gezegd; mijn 'oplader' van mijn laptop (hoe heet dat verdomde snoertje nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
Was je vandaag niet sowieso thuis aan het 'werk'?
SMS, maar dan gratis, wat snap je daar niet aan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Hij komt wel weer terug hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde gaan whatappen
Nee, da's een goeie! Die kan ik ook weer pakken... Lekker nostalgisch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Watertornado het volgende:
Kun je nu weer je onverwoestbare 3310 gebruiken
[..]
?
+1.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zie het nu er vooral niet van in omdat die paar euro me gewoon geen moer kunnen schelen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zullen we gaan sms-roddelen?. En dan hier suggestief doen. En boos worden op iedereen die ons dist. Samenspannen.
.
Wat is er met die generatiekloof gebeurt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik kreeg een tijdje terug ineens een whatsapp berichtje van mijn vader, ik schrok ervan
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Q. het volgende:
[..]
Wat is er met die generatiekloof gebeurt?
Nee, maar mijn gewetenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Royco1 het volgende:
Word de kwaliteit van de serie niet minder van hoor
Ik sms niet zo vaak en daarnaast betaalt mijn baas mijn telefoonrekeningquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef stbabylon het volgende:
[..]
SMS, maar dan gratis, wat snap je daar niet aan?
Stuur je nog wel eerst even je nummer dan?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij komt wel weer terug hoor
[..]
Nee, da's een goeie! Die kan ik ook weer pakken... Lekker nostalgisch!
Voedingkabel?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Schat, zoals vanmorgen ook al gezegd; mijn 'oplader' van mijn laptop (hoe heet dat verdomde snoertje nou) ligt op kantoor, dankzij mijn manager. Ik heb 'm gesmst en hij vertelde me te doen wat ik kon doen en de rest van de dag vrij te nemen. Crappy laptops van kantoor gaan maar een uur mee.
Goed bezig babequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef Nouk84 het volgende:
Doe ik meteen als ik de BB weer hebquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Stuur je nog wel eerst even je nummer dan?
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voedingkabel?
Oh, een uur, dat is wel verschrikkelijk kort. Ik doe langer met mijn laptop terwijl ik 3D games speel(en dan heb ik hem niet eens op eco mode staan).
Singles-gerelateerd?quote:
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik sms niet zo vaak en daarnaast betaalt mijn baas mijn telefoonrekening
Die ja!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:
Voedingkabel?
Oh, een uur, dat is wel verschrikkelijk kort. Ik doe langer met mijn laptop terwijl ik 3D games speel(en dan heb ik hem niet eens op eco mode staan).
Leugensch!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Als je het maar niet vergeetquote:
Mijn batterij houdt het ook maar een uurtje volquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.
Nu voel jij je vast intens gelukkigquote:
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergeet
Kunnen we sms-en terwijl je op stage bent
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Laptop, niet vibaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn batterij houdt het ook maar een uurtje vol
Ik! 25 euro voor een half jaar bellen en smsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat voel ik me al maande, lieve Hupsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu voel jij je vast intens gelukkig
Mijn eigen laptop gaat veel langer mee, die van werk is ruk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.
De mijne gaf eerst altijd een waarschuwing dat de accu bijna leeg is. Maar tegenwoordig is hij daar al te lui voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idem. Heb er zelfs twee privé.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel..
Ik heb het over de laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb jouw beide nummers, zag ik laatst toen ik mijn simnummers moest overzetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel..
Hopelijk volgende week een nieuwe bank kopen!quote:
Eentje voor het hosselen en een voor de sletjes?quote:
quote:
Diesel & Pepper (?) are looking forward to itquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week een nieuwe bank kopen!
Kan zijn dat er 1 oud isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb jouw beide nummers, zag ik laatst toen ik mijn simnummers moest overzetten.
Terecht welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat voel ik me al maande, lieve Hups
1 actief, stuk of 15 GSM's in de ladequote:
Dat je als vrouw zijnde op een gegeven moment een Qupgrade krijgt 'gefeliciteerd, je hebt Level 2 bereikt, dit is het nieuwe tel. num.'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eentje voor het hosselen en een voor de sletjes?
Nee, daar kwam ik achter. Freak!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 actief, stuk of 15 GSM's in de lade. Ik gooi nooit wat weg
.
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.quote:
Ik heb er wel meerquote:
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.quote:
Ze weten nog van nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
Diesel & Pepper (?) are looking forward to it
Nee, dan krijg je zijn ping.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je als vrouw zijnde op een gegeven moment een Qupgrade krijgt 'gefeliciteerd, je hebt Level 2 bereikt, dit is het nieuwe tel. num.'?
Ver weg ergens in de bosjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.
quote:
Toestellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er wel meerMaar gebruik er maar 1
Hier ook niet, heb al mn oude telefoons nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 actief, stuk of 15 GSM's in de lade. Ik gooi nooit wat weg
.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestellen?
Ik bedoel abonnementen he
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bosjes kunnen ook heel dichtbij zijn
Ow ok, nou leef je uit danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.
Ik heb het dan niet met GSM's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.
Als het me in de weg ligt gooi ik meestal teveel wegquote:
Da's dan eerder slaperigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ben echt luiM'n ogen vallen steeds dicht.
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemenquote:
Nee! Vertel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur geslapen. En moet werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ben echt luiM'n ogen vallen steeds dicht.
Die twee gaan meestal hand in hand jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemen
Ik toch wel iets meer... Maar de dag daarvoor was een kutnachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur geslapen. En moet werken.
Same here, maar ik heb alleen nog wel ff 2 sollicitatiegesprekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemen
De kans is groter dat ik op jou moet wachten als ik morgen niet op tijd smsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik op jou moet wachten...
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet, heb al mn oude telefoons nog.
Tegen de muur. Allemaal!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een crap ook. Paupers zijn het, allemaal.
I knowquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die twee gaan meestal hand in hand ja
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb alleen nog wel ff 2 sollicitatiegesprekken.
Ik sms onwijs veel. En betaal zelf mijn rekening!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.quote:
Het is een schande dat providers sms doorberekenen aan de klant daar het voor hun volledig gratis is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.
Ben ik weleens vergeten, mijn maatje kon er om lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.
Bij mij is dat meestal mijn vaderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef rival het volgende:
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"
Over een uur voor de laatste keer naar de MacEngelandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Huisgemaakte pistoletjes hete surinaamse kip zo.
hele pand ruikt er nu al naar.
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of: Bellen en smsen tot je scheel ziet voor 3tientjes per half jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.
Geef ze meestal gewoon wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"
Ik ook, mijn vader zegt dat hij het gedeletet heeft zonder te lezen. Dat mag ik dan maar hopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
Ben ik weleens vergeten, mijn maatje kon er om lachen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik op jou moet wachten als ik morgen niet op tijd sms
Ik las verlos me van mijn jeukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!
Kom je nog langs Enschede?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Plaag de treinjosti eens niet zo
Het vraag is niet of men het kan betalen, wil men het betalen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.
Of gewoon in de glasbak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.
Ik geloof het niet.quote:
Dom doen siert je niet. Sarcastisch doen om je eigen domme opmerking te verbergen ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!
'men', de paupers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Het vraag is niet of men het kan betalen, wil men het betalen..
Ik snapte het eerst ook niet, maar nu ik m'n belbundel steeds vaker opmaak vind ik dat meer mensen whatsapp moeten nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
pas nadat ik er eentje weg deed kwam ik er via de nieuwe eigenaar achter dat dat ding ook verzonden berichten opsloegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vader zegt dat hij het gedeletet heeft zonder te lezen. Dat mag ik dan maar hopen
Ha, dat is wel sportief van je! Bedankt Kreator!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op.
Bedankt voor de wijze les, oh goeroequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dom doen siert je niet. Sarcastisch doen om je eigen domme opmerking te verbergen ook niet.
deventer - zutphen - doetinchemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja eh, zo erg ben ik ook weer niet
wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja eh, zo erg ben ik ook weer niet
Je zocht een sperma-putje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op.
Het is zo lastig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt niet meer kiezen uit al je mantelpakjes?
Zo een overhemd met van die drukke bedrukking aan de binnenkant!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
deventer - zutphen - doetinchem
Ja, bel JB even voor wat van die bloemenkraagjes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo een overhemd met van die drukke bedrukking aan de binnenkant!!!
Bij het uiteinde van de mouwen, en die dan omslaan? Die zijn gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja, dat doet het altijd goed, er zit vast ook iemand tegenover me die dat aanheeft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |