Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak toch hoe dan ook een verpletterende indruk.
Nee hoor!quote:
Wat een zwabber ballen die nike dingen he.quote:
Dan moet ik hem misschien toch maar eens gaan halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof! Ben pas met de eerste missie bezig, maar erg leuk. Ze hebben wel eea verbeterd tov deel 2, gameplay is tot nu toe fijner.
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.
Hahahah lul niet zo man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FB
Ik lul echt niet! Je naam klonk Amerikaans, in combi met die foto, dacht ik echt dat ik ergens een model had be-friend.quote:
Heb je haar in elkaar geslagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Sja, jullie zijn toch de expertsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Wat een hoer, die moeders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Nee, dat durfde ik niet meer toen ze heel uitvoerig haar excuses maaktequote:
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, jullie zijn toch de experts.
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doen
Same here.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagen
begin je nou weer over tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Jouw penis is toch groter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex heeft een andere ex en mijn huidige vriendin op FB, ik vertrouw het allemaal niet meer /para-parrot
TIETEN!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |