Neuken en tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Ik heb round I gemistquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben heel veel roomboter.
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Zolang het kutonderwerp maar niet blijft overheersen, vind ik het bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Seizoen 5 is begonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is er aan de hand dat ik popcorn moet pakken?
Precies, en ook vrouwenbenen waren schijnbaar niet interessant genoeg om over te praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tieten is al geprobeerd, toen viel het gesprek dood
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.quote:
begin jij maar alvast, wij komen laterquote:
Groot gelijk meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.
We kunnen altijd moeders gaan bashenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had op FB echt iets, wie de neuk is dat nou weer, nadat je je ava en naam had verandert
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
En niet te snel he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begin jij maar alvast, wij komen later.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |