Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten levenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is prima, tochIk ga erop letten voor je.
Nee.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Had de TT niet beter kunnen zijn: [Singles] nu met gratis popcorn?
Doe eens aanpassenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Waarom? Iedereen heeft dingen hier waar ze zich aan ergeren, en iedereen trekt zich daar lekker niks van aan. Ergenis ligt bij een persoon zelf. Leven en laten leven
Het viel mij niet eens op. Ja, vrijwel niemand anders doet het, maar vrijwel iedereen is het met je eens dat je met je poten op die manier van dieren af moet blijven.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Je UI helpt nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ach, ik vind het niet zo erg. Ik was sowieso al in de veronderstelling dat het wel meeviel met m'n zielige diertjes posts.
Hoe gaat het met je sollicitaties?quote:
Goed! Heb er vanmiddag ook weer 2.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je sollicitaties?
Ik hoorde anus en dacht Hier moet ik wezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Alleen als ze op verkeerde knopjes drukken en er wat rechtgezet moet worden, Ripley. Voor de rest zal het me aan mijn spreekwoordelijke anus oxideren wie Samzz aan het playen is en mij in het proces proberen te dissen (en falen).
We hebben heel veel roomboter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Wat is er aan de hand dat ik popcorn moet pakken?
quote:
Krea - Rival round IIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Neuken en tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Ik heb round I gemistquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
We hebben heel veel roomboter.
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
het valt mij vooral op dat "We" nergens meer over kunnen praten zonder dat iemand het een kutonderwerp vindt.
Zolang het kutonderwerp maar niet blijft overheersen, vind ik het bestquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef HeatWave het volgende:
Seizoen 5 is begonnen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef Kluts het volgende:
Precies, en ook vrouwenbenen waren schijnbaar niet interessant genoeg om over te praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Tieten is al geprobeerd, toen viel het gesprek dood
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.quote:
begin jij maar alvast, wij komen laterquote:
Groot gelijk meidquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, en ik zit niet te wachten op een ronde II, III of nummer hoeveel.
We kunnen altijd moeders gaan bashenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Er zijn toch 1 of 2 onderwerpen die niemand een kutonderwerp vindt?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik had op FB echt iets, wie de neuk is dat nou weer, nadat je je ava en naam had verandert
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
En niet te snel he!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
begin jij maar alvast, wij komen later.
Ik zeg doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
We kunnen altijd moeders gaan bashen
Tof! Ben pas met de eerste missie bezig, maar erg leuk. Ze hebben wel eea verbeterd tov deel 2, gameplay is tot nu toe fijner.quote:
Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik maak toch hoe dan ook een verpletterende indruk.
Nee hoor!quote:
Wat een zwabber ballen die nike dingen he.quote:
Dan moet ik hem misschien toch maar eens gaan halen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Tof! Ben pas met de eerste missie bezig, maar erg leuk. Ze hebben wel eea verbeterd tov deel 2, gameplay is tot nu toe fijner.
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:26 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ben voor. Vooral dat 'ik ben zo zielig dat ik een uitkering heb' geneuzel gaat wel vervelen.
Hahahah lul niet zo man.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou ik had wel even iets van huh? heb ik een model op FB
Ik lul echt niet! Je naam klonk Amerikaans, in combi met die foto, dacht ik echt dat ik ergens een model had be-friend.quote:
Heb je haar in elkaar geslagen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Sja, jullie zijn toch de expertsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee hoor!
Ik vind het alleen loos als het vooral vrouwen zijn die erover praten.
Wat een hoer, die moeders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik werd vanmorgen aangereden door een moeder met een knalroze vintage kinderwagen. Dat was echt niet cool.
Nee, dat durfde ik niet meer toen ze heel uitvoerig haar excuses maaktequote:
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, jullie zijn toch de experts.
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchatquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer er dan ook op te letten het niet/nauwelijks te doen
Same here.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dusquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gewoon bam koter in de goot en rennen met die wagen
begin je nou weer over tieten?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
Neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:30 schreef CherryLips het volgende:
Heb je die kinderwagen gejat (wel eerst het kind eruit gekieperd?)
Jouw penis is toch groter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef stbabylon het volgende:
Mijn ex heeft een andere ex en mijn huidige vriendin op FB, ik vertrouw het allemaal niet meer /para-parrot
TIETEN!!!!!!quote:
De vicieuze cirkel die Singles SlowChat heet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden min of meer in cirkels hier.
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden jaren min of meer in cirkels hier.
Victoriaans?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat had ik best kunnen doen, het was wel een mega toffe kinderwagen! Echt Victoriaans zeg maar
Wie wil zo'n ding nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dus
Dat is dan een persoonlijke keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
Zeg niet dat het altijd lukt
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie wil zo'n ding nou![]()
Ze maken herrie, schijten de boel onder, pissen en kotsen ook.
En ze kosten klauwen met geld
Ja, hoe moet ik dat zeggen...quote:
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kostenquote:
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaar
....100% tijddoding dit. Meer niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan een persoonlijke keuze. Ik zit hier gewoon om wat slap te ouwehoeren, meer niet.
.
Moest jij niet lachen om mijn whatsappje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
....100% tijddoding dit. Meer niet.
Te oud exemplaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooien
Huh, en van de week was ik nog van de dick on dick oidquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kosten.
Neuh, geen van die twee exen (eigenlijk geen van al mijn exen) lijken me de persoon die gaat denken over een geslachtsverandering.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
Oh, zo'n jaren 50 ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind dat ding dus echt spuuglelijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |