Mijn batterij houdt het ook maar een uurtje volquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.
Nu voel jij je vast intens gelukkigquote:
Dat klinkt leukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je het maar niet vergeet
Kunnen we sms-en terwijl je op stage bent
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Laptop, niet vibaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn batterij houdt het ook maar een uurtje vol
Ik! 25 euro voor een half jaar bellen en smsen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Dat voel ik me al maande, lieve Hupsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu voel jij je vast intens gelukkig
Mijn eigen laptop gaat veel langer mee, die van werk is ruk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
Mijne gaat ook uren mee, maar een batterij is natuurlijk het eerste wat crap wordt aan een laptop.
De mijne gaf eerst altijd een waarschuwing dat de accu bijna leeg is. Maar tegenwoordig is hij daar al te lui voorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Idem. Heb er zelfs twee privé.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel..
Ik heb het over de laptopquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Ik heb jouw beide nummers, zag ik laatst toen ik mijn simnummers moest overzetten.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en Ja, en ik heb zowel een zakelijk als een prive-mobiel..
Hopelijk volgende week een nieuwe bank kopen!quote:
Eentje voor het hosselen en een voor de sletjes?quote:
quote:
Diesel & Pepper (?) are looking forward to itquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hopelijk volgende week een nieuwe bank kopen!
Kan zijn dat er 1 oud isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb jouw beide nummers, zag ik laatst toen ik mijn simnummers moest overzetten.
Terecht welquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat voel ik me al maande, lieve Hups
1 actief, stuk of 15 GSM's in de ladequote:
Dat je als vrouw zijnde op een gegeven moment een Qupgrade krijgt 'gefeliciteerd, je hebt Level 2 bereikt, dit is het nieuwe tel. num.'?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Eentje voor het hosselen en een voor de sletjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |