Nee, daar kwam ik achter. Freak!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 actief, stuk of 15 GSM's in de lade. Ik gooi nooit wat weg
.
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.quote:
Ik heb er wel meerquote:
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.quote:
Ze weten nog van nietsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
Diesel & Pepper (?) are looking forward to it
Nee, dan krijg je zijn ping.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat je als vrouw zijnde op een gegeven moment een Qupgrade krijgt 'gefeliciteerd, je hebt Level 2 bereikt, dit is het nieuwe tel. num.'?
Ver weg ergens in de bosjes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.
quote:
Toestellen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik heb er wel meerMaar gebruik er maar 1
Hier ook niet, heb al mn oude telefoons nog.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
1 actief, stuk of 15 GSM's in de lade. Ik gooi nooit wat weg
.
Nee natuurlijk nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Toestellen?
Ik bedoel abonnementen he
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bosjes kunnen ook heel dichtbij zijn
Ow ok, nou leef je uit danquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nee, want jij hebt mij toen een keer je werknummer gegeven zodat ik je ergens kon bereiken waar je bijna geen bereik had. Ik weet niet meer hoe of wat precies.
Ik heb het dan niet met GSM's.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.
Als het me in de weg ligt gooi ik meestal teveel wegquote:
Da's dan eerder slaperigquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ben echt luiM'n ogen vallen steeds dicht.
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemenquote:
Nee! Vertel!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Ik heb 4 uur geslapen. En moet werken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
Oh, ik ben echt luiM'n ogen vallen steeds dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |