Die twee gaan meestal hand in hand jaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemen
Ik toch wel iets meer... Maar de dag daarvoor was een kutnachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb 4 uur geslapen. En moet werken.
Same here, maar ik heb alleen nog wel ff 2 sollicitatiegesprekken.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook lui, want ik heb ook totaal geen zin iets te ondernemen
De kans is groter dat ik op jou moet wachten als ik morgen niet op tijd smsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik op jou moet wachten...
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef Q. het volgende:
[..]
Hier ook niet, heb al mn oude telefoons nog.
Tegen de muur. Allemaal!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wat een crap ook. Paupers zijn het, allemaal.
I knowquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef STING het volgende:
[..]
Die twee gaan meestal hand in hand ja
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Same here, maar ik heb alleen nog wel ff 2 sollicitatiegesprekken.
Ik sms onwijs veel. En betaal zelf mijn rekening!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je bent je er van bewust dat er mensen bestaan die 1) wel veel sms-en en 2) hun eigen telefoonrekening betalen?
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.quote:
Het is een schande dat providers sms doorberekenen aan de klant daar het voor hun volledig gratis is.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.
Ben ik weleens vergeten, mijn maatje kon er om lachenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Same here. Heb er over zitten denken om ze te verpatsen, maar ben een beetje para dat ik niet alle prive data er af krijg.
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
Zeg dan dat je het nut voor jou niet inziet. Neem aan dat je intelligent genoeg bent om in te zien dat Whatsapp voor mensen die veel smsen en hun eigen rekening betalen interessant kan zijn.
Bij mij is dat meestal mijn vaderquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef rival het volgende:
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"
Over een uur voor de laatste keer naar de MacEngelandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef HeatWave het volgende:
Huisgemaakte pistoletjes hete surinaamse kip zo.
hele pand ruikt er nu al naar.
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Of: Bellen en smsen tot je scheel ziet voor 3tientjes per half jaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.
Geef ze meestal gewoon wegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb een vaste "klant" die elk jaar de mijne koopt als ik een nieuwe "krijg"
Ik ook, mijn vader zegt dat hij het gedeletet heeft zonder te lezen. Dat mag ik dan maar hopenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef rival het volgende:
Ben ik weleens vergeten, mijn maatje kon er om lachen
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:56 schreef stbabylon het volgende:
[..]
De kans is groter dat ik op jou moet wachten als ik morgen niet op tijd sms
Ik las verlos me van mijn jeukquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!
Kom je nog langs Enschede?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Plaag de treinjosti eens niet zo
Het vraag is niet of men het kan betalen, wil men het betalen..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
1000 smsjes voor een tientje. Wooptiefuckingdoodle. Als je dat niet kan betalen ben je een pauper.
Of gewoon in de glasbak.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Passen prima in de gewone grijze kliko. Wel een paar stenen erop, anders klimmen ze er misschien uit voor de vuilniswagen langs is gekomen.
Ik geloof het niet.quote:
Dom doen siert je niet. Sarcastisch doen om je eigen domme opmerking te verbergen ook niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Ripley het volgende:
[..]
Leg het me uit stbabylon! Verbreed mijn beperkte wereld! Verlos me van mijn juk!
'men', de paupers.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:00 schreef stbabylon het volgende:
Het vraag is niet of men het kan betalen, wil men het betalen..
Ik snapte het eerst ook niet, maar nu ik m'n belbundel steeds vaker opmaak vind ik dat meer mensen whatsapp moeten nemenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:44 schreef Ripley het volgende:
Ik zie het nut van whatsapp niet zo. Maar misschien ligt dat aan het feit dat ik een oud lijk ben
pas nadat ik er eentje weg deed kwam ik er via de nieuwe eigenaar achter dat dat ding ook verzonden berichten opsloegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook, mijn vader zegt dat hij het gedeletet heeft zonder te lezen. Dat mag ik dan maar hopen
Ha, dat is wel sportief van je! Bedankt Kreator!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op.
Bedankt voor de wijze les, oh goeroequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dom doen siert je niet. Sarcastisch doen om je eigen domme opmerking te verbergen ook niet.
deventer - zutphen - doetinchemquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja eh, zo erg ben ik ook weer niet
wel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:02 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja eh, zo erg ben ik ook weer niet
Je zocht een sperma-putje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Kun je rekenen? Reken er dan maar niet op.
Het is zo lastig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Je kunt niet meer kiezen uit al je mantelpakjes?
Zo een overhemd met van die drukke bedrukking aan de binnenkant!!!quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:04 schreef stbabylon het volgende:
[..]
deventer - zutphen - doetinchem
Ja, bel JB even voor wat van die bloemenkraagjes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo een overhemd met van die drukke bedrukking aan de binnenkant!!!
Bij het uiteinde van de mouwen, en die dan omslaan? Die zijn gaafquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Zo een overhemd met van die drukke bedrukking aan de binnenkant!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |