De vicieuze cirkel die Singles SlowChat heet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden min of meer in cirkels hier.
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Sja, niet om nou zo rebels te willen doen hoor, maar ik ga toch echt niet opletten met wat ik zeg in een slowchat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kan ik me ook wel iets bij voorstellen hoor.
Ach, we praten toch al maanden jaren min of meer in cirkels hier.
Victoriaans?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
NeeDat had ik best kunnen doen, het was wel een mega toffe kinderwagen! Echt Victoriaans zeg maar
Wie wil zo'n ding nouquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Koter levert ws meer op dan die wagen. Niet doen dus
Dat is dan een persoonlijke keuzequote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik probeer erop te letten. Het moet wel leuk blijven voor iedereen.
Zeg niet dat het altijd lukt
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wie wil zo'n ding nou![]()
Ze maken herrie, schijten de boel onder, pissen en kotsen ook.
En ze kosten klauwen met geld
Ja, hoe moet ik dat zeggen...quote:
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kostenquote:
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb er geen affiniteit mee in de zin van dat ik er de hele dag over moet praten.
Waar het mij om gaat is dat je als vrouw 40 keer per dag de aandacht op je tieten vestigt in een gesprek, dat je moet gaan nadenken of je misschien ook nog iets leuks oid te vertellen hebt.
quote:
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Er is vraag genoeg schijnbaar
....100% tijddoding dit. Meer niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is dan een persoonlijke keuze. Ik zit hier gewoon om wat slap te ouwehoeren, meer niet.
.
Moest jij niet lachen om mijn whatsappje?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat ik een huisje heb?
Dat zeg ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
....100% tijddoding dit. Meer niet.
Te oud exemplaarquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hmm misschien die van mij dan ook eens op MP gooien
Huh, en van de week was ik nog van de dick on dick oidquote:
Waarom?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Zo'n ding staat hier ook nog in de kelder (vraag me niet waarom) 50 euro moet ie kosten.
Neuh, geen van die twee exen (eigenlijk geen van al mijn exen) lijken me de persoon die gaat denken over een geslachtsverandering.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
Oh, zo'n jaren 50 ding.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, hoe moet ik dat zeggen...
[ afbeelding ]
Zoeentje, maar dan knalroze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |