dan ben je een mooie vrouw!quote:
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Kwek. het volgende:
Wie komt er hier niet uit overijssel / twente dan?
De meestenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Kwek. het volgende:
Wie komt er hier niet uit overijssel / twente dan?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!
en nu ga ik naar bed!
slaap lekker iedereen!
Slaap zequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!
en nu ga ik naar bed!
slaap lekker iedereen!
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!quote:
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!
Trusten all!![]()
Ow, ik wel hoor! Vermaak me goed, geboren en getogenquote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!
Trusten all!![]()
ook aan je handen???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hebben wel overal schijt aan!
over 6 uur gaat mijn wekker, die verleng ik dan met een uur denk ik en vervolgens ben ik tegen kwart voor 9 op mn werk. dan ga ik werken tot 5uur ofzo....en dan misschien naar Fixkes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten all!![]()
Ik was mijn handen errug veel, dus neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook aan je handen???
[..]
over 6 uur gaat mijn wekker, die verleng ik dan met een uur denk ik en vervolgens ben ik tegen kwart voor 9 op mn werk. dan ga ik werken tot 5uur ofzo....en dan misschien naar Fixkes!
en nu ben ik echt weg!
kus voor Minthy. een aai voor de rest!
Moet wel een goede show worden, ze hebben tenslotte bijna een jaar voorbereidingstijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
WTF adele gaat een tv-show maken met paul de leeuw met de kerst.
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet wel een goede show worden, ze hebben tenslotte bijna een jaar voorbereidingstijd![]()
.
Ik ga ook maart eensquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:38 schreef CindieY het volgende:
Goeiemorgen!Nog een paar uurtjes knallen zo en dan ben ik van die stageschool af
Ik nietquote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:55 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het ontploffen van de Challenger. Ja, dat kan ik me ook nog goed herinneren
NOU DOEI HEquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:00 schreef 3rdRock het volgende:
zo, jas aan, mp3speler met de spice girls op en maken dat ik op mn werk kom. 8uur beginnen heb ik deze week maar 2 keer gehaald
fijne dag iedereen en ik hoop vanavond naar Fixkes te gaan![]()
![]()
![]()
Okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:53 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik dacht dat de Shary-An versie slecht was.
Hans je moet nog effe thumb up geven.
Whehequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:03 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe euforisch 'ie gaat zijn om 12.06 vanmiddag.
En, is 'ie ook te volgen via Ustream oid dan? Dat zou pas echt social zijn.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:07 schreef -Hans- het volgende:
Die Roel is nu bezig met zijn presentatie social media. Spannend!
Agree! Kunnen we live via Fok! volgen hoe Roel zijn presentaties geeft. Nicequote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:10 schreef Sirolf het volgende:
[..]
En, is 'ie ook te volgen via Ustream oid dan? Dat zou pas echt social zijn.
Die plaat heb ik vroeger vaak meegezongenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:13 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Mannekoorkarrespoor - Mooi man
Maar effe serieus, wat heeft Shary-An Giel misdaan?
Ej man, ja ben nooit zo kritisch. Behalve op het gebied van pizza'squote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:42 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Hans, knul. Jij vindt wel heel veel goed he?
Voorspelling. Denk dat de auto vier wielen zal hebben.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:54 schreef -Hans- het volgende:
Zometeen de presentatie van de nieuwe Ferrari (F150). Ben benieuwd. Ben vooral benieuwd naar de nieuwe McLaren
LOL !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:55 schreef borisz het volgende:
[..]
Voorspelling. Denk dat de auto vier wielen zal hebben.
Helemaal mee eens! Heb de afgelopen periode ook een paar keer de show gehoord en het viel mij 100% mee. Frank doet het ook leuk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 09:57 schreef JaneDoe het volgende:
ik wil effe zeggen dat ik de coen en sander show nog nooit zo leuk heb gevonden als afgelopen maand.. dankzij frank! in combinatie met coen het best en zelfs sander wordt minder irritant met frank tegenover zich
giel... laat die zich nou maar eens richten op het houden aan de maximum snelheid!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik weet niet wat Shary-An Giel misdaan heeft, maar ik vraag me af hoe tof hij het zou vinden als hij structureel met lelijke aap aangesproken zou worden.
Amen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
giel... laat die zich nou maar eens richten op het houden aan de maximum snelheid!
of moet t echt zover komen dat hij iemand dood rijdt? net zn rijbewijs terug en alweer aangehouden wegens hard rijden
wie is hier de aap?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
t enige dat ontbreekt is:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:41 schreef JaneDoe het volgende:
t enige dat ontbreekt is:
[ afbeelding ]
Gaaf !! Even de Staat luisteren om warm te draaienquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:45 schreef Pino112 het volgende:
Zometeen Engels Luistertoets, en ik lees op Engels dat het oa over #SWEATSHOPs gaat
Huiliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Elusive het volgende:
* Elusive claudia hoort
* Elusive radio uitzetten doet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Elusive het volgende:
* Elusive claudia hoort
* Elusive radio uitzetten doet
Daar is niksquote:
Die is DJ geweest bij 3FM? Heb ik geen idee van, voor mijn 3FM-tijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
aan. Claudio d'r op is gewoon een leuk programma. 1 miljard keer beter dan dat gestotter wat Dolf Jansen deed. God wat een onleuke balhaar is/was dat.
claudioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
aan. Claudio d'r op is gewoon een leuk programma. 1 miljard keer beter dan dat gestotter wat Dolf Jansen deed. God wat een onleuke balhaar is/was dat.
Dolf Jansen presenteerde tussen 2000/2001 en oktober 2008 Leuk is Anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is DJ geweest bij 3FM? Heb ik geen idee van, voor mijn 3FM-tijd..
Ik wil de Steen&been show weer terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
Gewoon levenslang zijn roze papiertje afpakken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
giel... laat die zich nou maar eens richten op het houden aan de maximum snelheid!
of moet t echt zover komen dat hij iemand dood rijdt? net zn rijbewijs terug en alweer aangehouden wegens hard rijden
wie is hier de aap?
Claudia is een man?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef alors het volgende:
CLAUDIA BAASeindelijk de goede versie van Nina Simone
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wil de Steen&been show weer terug
Dat gedoe begint toch pas volgend weekend?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef alors het volgende:
Maaaarrrrrrr is er nou vanavond al Zeroes dan?? In dat geval zou er geen megahit zijn dus.. en ik dacht dat er wel dj overleg was....
Dolf was OKquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dolf Jansen presenteerde tussen 2000/2001 en oktober 2008 Leuk is Anders.
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gedoe begint toch pas volgend weekend?.
Aaah nee joh, die zal wel weer verkeerd op de kalender hebben gekekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.
Claudia ís een nul. Dat zal ze wel bedoelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.
Allemaal werklozen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef -Hans- het volgende:
F*cking druk in de Appie. Sloeg nergens op!! Normaal is het veel rustiger. Stofzuigen, daarna sportschoolFM. Bring it on!
Dan gaat het niet best in Nederlandquote:
het radiostation bij mijn fitness, draait altijd lekkere muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef -Hans- het volgende:
F*cking druk in de Appie. Sloeg nergens op!! Normaal is het veel rustiger. Stofzuigen, daarna sportschoolFM. Bring it on!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia ís een nul. Dat zal ze wel bedoelen.
[/intikkertje]
Welke zender is dat dan?? Bij mij draaien ze altijd muziek uit de computer. Vaak shakiraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
het radiostation bij mijn fitness, draait altijd lekkere muziek
Wat een baasquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:12 schreef Karrs het volgende:
Stenders kapt James Blunt af: "Kan het niet verdragen."
Amen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef alors het volgende:
Rob, wat een baas. Deden maar meer djs dat.
Die mogen dat niet. Doen ze dat wel dan gaat Roosmarijn op hem/haar zittenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:15 schreef alors het volgende:
Rob, wat een baas. Deden maar meer djs dat.
Doe normaal Rofl. Dat kan echt niet hoor wat je nu zegt!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mogen dat niet. Doen ze dat wel dan gaat Roosmarijn op hem/haar zitten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Die mogen dat niet. Doen ze dat wel dan gaat Roosmarijn op hem/haar zitten
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:19 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Doe normaal Rofl. Dat kan echt niet hoor wat je nu zegt!
Giel praat weleens z'n mond voorbij op vrijdagochtend, dus zou kunnen...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:24 schreef Marcoss het volgende:
Volgens mij zei Giel vanmorgen al dat Blof MH zou worden, maar ik dacht nog dat ik het verkeerd verstaan had (omdat ze dat nooit vooraf zeggen). Maar blijkbaar heeft hij het dus toch gezegd.
De week erna is er gelukkig geen slechte megahitquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef henkde_j het volgende:
Ben blij dat ik komende week op vakantie ben
Première bij Gielquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:32 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie dit al gezien . ?
"Niet Voor Vrijdag 9 UurBeter (3fm Megahit)
Geen informatie beschikbaar"
Lola Kite, Vaccines, A Silent Express, DeWolff, Janelle Monae... ach en nog zoveel meer. Maar het is wel duidelijk dat 3fm gewoon een 538 kloon wil zijn en luistercijfers belangrijker vindt dan nieuwe muziek.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Werkelijk ongelooflijk. Blof heeft het ook echt hard nodig om MH te zijn![]()
![]()
. Is er verder geen nieuwe muziek ofzo?
Dit. Of De Staat, of Dazzled Kid. Maar nee hoor, Blofquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Lola Kite, Vaccines, A Silent Express, DeWolff, Janelle Monae... ach en nog zoveel meer. Maar het is wel duidelijk dat 3fm gewoon een 538 kloon wil zijn en luistercijfers belangrijker vindt dan nieuwe muziek.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:37 schreef Paul-89 het volgende:
BREAKING :
TwitWouter gelooft niet dat deze megahit unaniem gekozen is.
Precies. Erg jammer dit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:35 schreef alors het volgende:
[..]
Lola Kite, Vaccines, A Silent Express, DeWolff, Janelle Monae... ach en nog zoveel meer. Maar het is wel duidelijk dat 3fm gewoon een 538 kloon wil zijn en luistercijfers belangrijker vindt dan nieuwe muziek.
JA.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
DIT GA JE NIET MENEN, IS BLOF MEGAHIT?
Inshallah, jeweet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef borisz het volgende:
Zijn ze aan het demonstreren in Egypte, houden ze er plotseling mee op. Er moet eerst nog even gebeden worden.
Een 15-jarig gassie die stoer doet op Twitter vind ik geen baas.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:43 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het geweten en tevens klankbord van 3FM. Kortom een baas.
Ja want een maand zonder Blof als megahit kan toch niet!! Stel je voor dat je luisteraars naar Sky of 538 gaan!!!!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef naatje_1 het volgende:
DIT GA JE NIET MENEN, IS BLOF MEGAHIT?
Donder op met X-Factor, Sterren Dansen Op Het IJs, TVOH, Popstars, of wat voor fucking crap dan ookquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:49 schreef alors het volgende:
Hahaha Coen die minachtend doet over zoektochten terwijl ze zelf Jaap hypen en altijd bellen met die lui
Blatter.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Welke grafmongool is er verantwoordelijk voor deze megahit... Domien niet, want die liet doorschemeren dat De Staat best wel eens MH zou kunnen worden, Eric Corton niet, want die is ziek, Rudy ook niet, want die houdt hier niet van, bij Veenstra acht ik de kans klein, maar het zou kunnen, Stenders sowieso niet, want die weet wat muziek is, van Lent doet met Stenders mee...
Giel.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:52 schreef naatje_1 het volgende:
Welke grafmongool is er verantwoordelijk voor deze megahit... Domien niet, want die liet doorschemeren dat De Staat best wel eens MH zou kunnen worden, Eric Corton niet, want die is ziek, Rudy ook niet, want die houdt hier niet van, bij Veenstra acht ik de kans klein, maar het zou kunnen, Stenders sowieso niet, want die weet wat muziek is, van Lent doet met Stenders mee...
zegt de Blof fan....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een heerlijke zuurgraad hangt er weer in dit topique.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een heerlijke zuurgraad hangt er weer in dit topique.
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...quote:
Met z'n jonguh! steeds ertussendoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef alors het volgende:
omg mannen die pimpen met hun zuipgedrag
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
En laat me raden, Blof komt volgende week nog langs bij Giel?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!
Ik vind 't wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...
dan lees je over de posts van Hans heen! die jongen`zit volgens mij de hele dag met een erectieve piemelot door de kneiters op 3fm!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...
Tja, da's niet heel gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen eigenlijk.
Na tienen is het stukken beter, goh zou er correlatie zijn met de muziek na tienen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, da's niet heel gek.
Nee ff serieus. Het is echt nooit goed hier. En daar kan één Hans niet tegenop. Als je iets niet leuk vindt ok, maar die hele heisa af en toe is om te janken zo treurig...
ik zeg gewoon dat ik een liedje kut vind en ik roep het ook als iets wel vet vind en dat is gelukkig meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, da's niet heel gek.
Nee ff serieus. Het is echt nooit goed hier. En daar kan één Hans niet tegenop. Als je iets niet leuk vindt ok, maar die hele heisa af en toe is om te janken zo treurig...
Ben blij dat je mijn punt onbewust volledig onderschrijft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Na tienen is het stukken beter, goh zou er correlatie zijn met de muziek na tienen?
En ook jij onderschrijft het. Dit topic:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat ik een liedje kut vind en ik roep het ook als iets wel vet vind en dat is gelukkig meer dan genoegheel 3voor12 vind ik meestal goed en wat veenstra doet ook. bij stenders en ekstra zie je me constant juichen net als bij Timur. PSradio hoor ik ook graag. maar als er iets stoms gedraaid wordt zeg ik dat ook
maar in de avond niet....en waar vind ik in de ether alternatieve radio? met zulke fijne dj's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ook jij onderschrijft het. Dit topic:
Domien.
Miss Montreal![]()
![]()
![]()
Gerard Ekdom![]()
![]()
Michiel Veenstra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob Stenders zie Venema
3voor12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krezip![]()
![]()
![]()
Claudia![]()
![]()
![]()
![]()
Blöf![]()
![]()
![]()
![]()
Iets alternatiefs![]()
![]()
![]()
![]()
Alternative radio is een deurtje verder.
Rockquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ook jij onderschrijft het. Dit topic:
Domien.
Miss Montreal![]()
![]()
![]()
Gerard Ekdom![]()
![]()
Michiel Veenstra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob Stenders zie Venema
3voor12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krezip![]()
![]()
![]()
Claudia![]()
![]()
![]()
![]()
Blöf![]()
![]()
![]()
![]()
Iets alternatiefs![]()
![]()
![]()
![]()
Alternative radio is een deurtje verder.
kwek!quote:
Wat de neuk is fixkes?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:20 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
kwek!
zo, over verwarmt voor, pizza er in, die opeten, stukje van Ekstra luisteren en dan....FIXKES!
een vlaamse band. stonden 16wk op 1 in Belgie met...quote:
Nja, ieder z'n eigen smaak zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
een vlaamse band. stonden 16wk op 1 in Belgie met...
ach, tkost maar 6euro en tis op loopafstandquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:30 schreef Kwek. het volgende:
[..]
Nja, ieder z'n eigen smaak zullen we maar zeggen
hij draait em nite eens helemaalquote:
Draai 'm dan helemaalquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij draait em nite eens helemaal
heb btw maar ff kvraagetaan van Fixkes aangevraagd
Die gaat hij vast wel draaien!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
hij draait em nite eens helemaal
heb btw maar ff kvraagetaan van Fixkes aangevraagd
ben je aan de LSD ofzo? al die positviteit!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |