zegt de Blof fan....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een heerlijke zuurgraad hangt er weer in dit topique.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat een heerlijke zuurgraad hangt er weer in dit topique.
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...quote:
Met z'n jonguh! steeds ertussendoorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef alors het volgende:
omg mannen die pimpen met hun zuipgedrag
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:16 schreef Pino112 het volgende:
En laat me raden, Blof komt volgende week nog langs bij Giel?
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat Giel wijd open voor ze klaarstaat. PAskal doet dan een aanzoek zonder ringen en stuurt hem liefs uit londen. Giel is zo enthousiast dat hij Blauwe Ruis ziet en daarom gaat ie roepen dat Paskal een klootzak is terwijl ze samen dansen aan zee hier aan de kust. UMOJA!
Ik vind 't wel meevallen eigenlijkquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...
dan lees je over de posts van Hans heen! die jongen`zit volgens mij de hele dag met een erectieve piemelot door de kneiters op 3fm!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:15 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja, maar het is niet alleen dat hoor. Het topique is er sinds SR niet leuker op geworden. En maar kankeren op alles. Niets is goed! Treurnis...
Tja, da's niet heel gekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik vind 't wel meevallen eigenlijk.
Na tienen is het stukken beter, goh zou er correlatie zijn met de muziek na tienen?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, da's niet heel gek.
Nee ff serieus. Het is echt nooit goed hier. En daar kan één Hans niet tegenop. Als je iets niet leuk vindt ok, maar die hele heisa af en toe is om te janken zo treurig...
ik zeg gewoon dat ik een liedje kut vind en ik roep het ook als iets wel vet vind en dat is gelukkig meer dan genoegquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Tja, da's niet heel gek.
Nee ff serieus. Het is echt nooit goed hier. En daar kan één Hans niet tegenop. Als je iets niet leuk vindt ok, maar die hele heisa af en toe is om te janken zo treurig...
Ben blij dat je mijn punt onbewust volledig onderschrijft.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef alors het volgende:
[..]
Na tienen is het stukken beter, goh zou er correlatie zijn met de muziek na tienen?
En ook jij onderschrijft het. Dit topic:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zeg gewoon dat ik een liedje kut vind en ik roep het ook als iets wel vet vind en dat is gelukkig meer dan genoegheel 3voor12 vind ik meestal goed en wat veenstra doet ook. bij stenders en ekstra zie je me constant juichen net als bij Timur. PSradio hoor ik ook graag. maar als er iets stoms gedraaid wordt zeg ik dat ook
maar in de avond niet....en waar vind ik in de ether alternatieve radio? met zulke fijne dj's?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En ook jij onderschrijft het. Dit topic:
Domien.
Miss Montreal![]()
![]()
![]()
Gerard Ekdom![]()
![]()
Michiel Veenstra![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Rob Stenders zie Venema
3voor12![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Krezip![]()
![]()
![]()
Claudia![]()
![]()
![]()
![]()
Blöf![]()
![]()
![]()
![]()
Iets alternatiefs![]()
![]()
![]()
![]()
Alternative radio is een deurtje verder.
Rockquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |