Huiliequote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Elusive het volgende:
* Elusive claudia hoort
* Elusive radio uitzetten doet
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:31 schreef Elusive het volgende:
* Elusive claudia hoort
* Elusive radio uitzetten doet
Daar is niksquote:
Die is DJ geweest bij 3FM? Heb ik geen idee van, voor mijn 3FM-tijd.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
aan. Claudio d'r op is gewoon een leuk programma. 1 miljard keer beter dan dat gestotter wat Dolf Jansen deed. God wat een onleuke balhaar is/was dat.
claudioquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
aan. Claudio d'r op is gewoon een leuk programma. 1 miljard keer beter dan dat gestotter wat Dolf Jansen deed. God wat een onleuke balhaar is/was dat.
Dolf Jansen presenteerde tussen 2000/2001 en oktober 2008 Leuk is Anders.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:03 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die is DJ geweest bij 3FM? Heb ik geen idee van, voor mijn 3FM-tijd..
Ik wil de Steen&been show weer terugquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar is niks![]()
Gewoon levenslang zijn roze papiertje afpakken...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:11 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
giel... laat die zich nou maar eens richten op het houden aan de maximum snelheid!
of moet t echt zover komen dat hij iemand dood rijdt? net zn rijbewijs terug en alweer aangehouden wegens hard rijden
wie is hier de aap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |