dan ben je een mooie vrouw!quote:
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Kwek. het volgende:
Wie komt er hier niet uit overijssel / twente dan?
De meestenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef Kwek. het volgende:
Wie komt er hier niet uit overijssel / twente dan?
Slaap lekker!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!
en nu ga ik naar bed!
slaap lekker iedereen!
Slaap zequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm geboren in Gelderland, daar opgegroeid. daarna 5jaar in provincie Grunn, 1 jaar in Grunn stad en nu al bijna 2 weken in leeuwarden!
en nu ga ik naar bed!
slaap lekker iedereen!
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!quote:
Succesquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!
Trusten all!![]()
Ow, ik wel hoor! Vermaak me goed, geboren en getogenquote:
Slaap lekker en succes morgen!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook! Over 8 uur zit ik een toets te maken, over 7 uur zit ik bijna in de bus, en over 6 uur gaat mijn wekker!
Trusten all!![]()
ook aan je handen???quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar hebben wel overal schijt aan!
over 6 uur gaat mijn wekker, die verleng ik dan met een uur denk ik en vervolgens ben ik tegen kwart voor 9 op mn werk. dan ga ik werken tot 5uur ofzo....en dan misschien naar Fixkes!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:10 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Trusten all!![]()
Ik was mijn handen errug veel, dus neequote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook aan je handen???
[..]
over 6 uur gaat mijn wekker, die verleng ik dan met een uur denk ik en vervolgens ben ik tegen kwart voor 9 op mn werk. dan ga ik werken tot 5uur ofzo....en dan misschien naar Fixkes!
en nu ben ik echt weg!
kus voor Minthy. een aai voor de rest!
Moet wel een goede show worden, ze hebben tenslotte bijna een jaar voorbereidingstijdquote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:30 schreef hole1988 het volgende:
WTF adele gaat een tv-show maken met paul de leeuw met de kerst.
iddquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:11 schreef DaMook het volgende:
[..]
Moet wel een goede show worden, ze hebben tenslotte bijna een jaar voorbereidingstijd![]()
.
Ik ga ook maart eensquote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:38 schreef CindieY het volgende:
Goeiemorgen!Nog een paar uurtjes knallen zo en dan ben ik van die stageschool af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |