Claudia is een man?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:42 schreef alors het volgende:
CLAUDIA BAASeindelijk de goede versie van Nina Simone
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:15 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik wil de Steen&been show weer terug
Dat gedoe begint toch pas volgend weekend?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:58 schreef alors het volgende:
Maaaarrrrrrr is er nou vanavond al Zeroes dan?? In dat geval zou er geen megahit zijn dus.. en ik dacht dat er wel dj overleg was....
Dolf was OKquote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Dolf Jansen presenteerde tussen 2000/2001 en oktober 2008 Leuk is Anders.
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 13:59 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat gedoe begint toch pas volgend weekend?.
Aaah nee joh, die zal wel weer verkeerd op de kalender hebben gekekenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.
Claudia ís een nul. Dat zal ze wel bedoelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:02 schreef alors het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook maar Claudia zei dat ze volgende week middenin de zeroes zit.
Allemaal werklozen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef -Hans- het volgende:
F*cking druk in de Appie. Sloeg nergens op!! Normaal is het veel rustiger. Stofzuigen, daarna sportschoolFM. Bring it on!
Dan gaat het niet best in Nederlandquote:
het radiostation bij mijn fitness, draait altijd lekkere muziekquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:09 schreef -Hans- het volgende:
F*cking druk in de Appie. Sloeg nergens op!! Normaal is het veel rustiger. Stofzuigen, daarna sportschoolFM. Bring it on!
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:06 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Claudia ís een nul. Dat zal ze wel bedoelen.
[/intikkertje]
Welke zender is dat dan?? Bij mij draaien ze altijd muziek uit de computer. Vaak shakiraquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:18 schreef justmattie het volgende:
[..]
het radiostation bij mijn fitness, draait altijd lekkere muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |