Ik heb de complete box.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga straks T70'sS kijken. Dat is epic
hoor ik daar bij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
De 6 mensen die nog op de icecast zitten (die met die pliepjes) even omschakelen
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb er een gehad die bij tentamens als je bezwaar maakte (bij onvoldoende) standaard een 5.5 gaf, had geen zin in het gezeur.
En hij was ook van de echte open boek tentamens, laptop + internet mocht gewoon
En daarna the Middle!quote:
Ik ook, maar /care.quote:
Jawelquote:
Nee.quote:
Volgens mij ben jij de enige nog nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoor ik daar bij?![]()
was niet echt aan het opletten
Slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.
Leraar ging weg, iedereen over MSN de antwoorden delen en gewoon door de klas lopen.
Praktischquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.
Leraar ging weg, iedereen over MSN de antwoorden delen en gewoon door de klas lopen.
waar moet ik nu weer heen.. grrr zal hem nog eens wakker bellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige nog nu
Ik vind Chuck vet leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Voor vandaag vond ik Chuck, Lie to me en vooral Castle goed.
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ja sorry, ik zal de 2384e wel zijn. Maar welke link moet ik invoeren in mijn vlc om te luisteren..
Snap geen drol van die OP.
Chuck gemist!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Donequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
Zokunen, wil je die 1e regel met instructies weghalen uit de op en
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.pls
neerzetten? Dank je.
Die moet nu eerst maar eens gaan slapen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
Ik denk dat koelkast een burnout krijgt
Ik duik straks mijn nest in en je zoekt maar uit wat je hoortquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
Doe maar niet dat duurt meestal ~een jaar :Squote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
4 Listener(s)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja ik ook vooral Castle en the capequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoor californicationquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik duik straks mijn nest in en je zoekt maar uit wat je hoort
roomquote:
WAAROM IK NIET?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Ik heb trouwens koelkast gezien.
Jullie niet.
Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik ook vooral Castle en the cape
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
Ik ook! Net!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
dat dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ja ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ik heb, ik heb, euhmm....quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
ja en een terugkomend verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aan
The cape ken ik niet
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?quote:
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jou gevoerd toen je dronken was.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
scroll omhoogquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
Voor jou was het volgens mij logischer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.
Ow haha wacht, jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor jou was het volgens mij logischer.
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja en een terugkomend verhaal.
the cape is tof. net een comic
nee S01E04 was gisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vind
Kan meerdere seizoenen in een week kijken
Dankuquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zal dat wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wel en het was voor jou logischer.
dan zal ik eens kijkenquote:
ga anders 4400 kijken die is ouder en afgelopen.quote:
* dragems blaastquote:
Bel een serial, die maakt je zo koud.....quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
ik ga slapen jongens! tot morgen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
ik ga slapen jongens! tot morgen
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoor niks...![]()
Iets mis met mij pc of jullie radio??
Danku, zal wel lukken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker degenen die gaan slapen!
veel plezier in dromenland![]()
omdat je lichaam het niet eens is met jouw wekker tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo obvious een nachtmens en moet ik om 6:15 alweer op het werk zijn
Omdat je een verkeerde baan hebt uitgezocht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo obvious een nachtmens en moet ik om 6:15 alweer op het werk zijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker degenen die gaan slapen!
veel plezier in dromenland![]()
Ben te dom voor deze work-around.. Helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelenquote:
Volgens mijkan het niet heel veel simpeler.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben te dom voor deze work-around.. Helaas..
Luister wel BJ op YT
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
Ik kan ook niet meer doen dan mijn best.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
das niet dom das luiquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
Wepmessendjer is voor mietjens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaaldquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheetquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..
Mag ik daar werken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
25 uur in een dag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
ben ook een mietjequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wepmessendjer is voor mietjens.
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheet
zijn die tegen mij danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaald
achterdeur staat open!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?
een dag hebben van 25 uur is behoorlijk normaal. ze hebben mensen in een ruimte gezet zonder natuurlijk licht en klok en er zijn er een paar die dan dagen van 25 of zelfs 28 uur makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.quote:
QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.
qft!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast.. je bent toppie.. je hebt de dag gered....
sorry dat er zoveel zeurende luisteraars zijn...
Maar we zijn super blij met je!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?quote:
sorry maar heb je hem al gepijptquote:
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillenquote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry maar heb je hem al gepijpt
lol ik wil bestquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillen
ik kan wel draaienquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen ook een gitaarnummer voor dragems, omdat ie niet kon draaien.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken
ga is doen danquote:
quote:
Popje ik ben boos op je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee want die server wordt niet gebruikt
ja ga is doenquote:
Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
je gaat koelkast toch nog wel even goed verwennen![]()
hij heeft zo goed de dag gered![]()
voor jou...omdat jij jij bent:)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert
dan kunnen wij niet luisteren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert
pijpenquote:
nee eens niet tofquote:
hij bedoelde vast "ja ga" = "doen" in een exotische taalquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ga is niet gelijk aan doen
ga != doen
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kunnen wij niet luisteren?
hmmzz zdan hoeft het niet
weet niet of ik dan wel luisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
Als ik weet hoe ik kan draaien, wil ik wel een half uurtje slagers doen iedere week, zit ik me te bedenken.
hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen isquote:
doe je oude shows maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.
uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.
jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen is
wel, zijn oude show's is met pratende manquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbij
Jaaaquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man
nee ik pijp nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?
Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet of ik dan wel luister
ik hou van pratende mannenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?
waiting for videoquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?
goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.
raid 0-5?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.
Daar gaat het niet om, je kunt gewoon wel met VD broadcasten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.
Dat kan ook gewoon ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je kunt gewoon wel met VD broadcasten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:02 schreef dragems het volgende:
dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast dankje koelkast
Maar als je dat doet belast je de hdd, en die zijn bezig om "beter te worden"quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je kunt gewoon wel met VD broadcasten.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:03 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Maar als je dat doet belast je de hdd, en die zijn bezig om "beter te worden"
Niet dat ik er zelf 24 per dag naar luister, maar af en toe vind het wel gaaf.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
goed plan
sorry.. vind je een geschikte vent enzo.. maar die muziek hoor ik liever niet
hmm dan moet ik echt heeeeeel ver heen zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik er zelf 24 per dag naar luister, maar af en toe vind het wel gaaf.
Wat is het punt nog meer dan? Ik hoorde net telkens "Ik kan als enigste broadcasten" Bij Rockiejj lukte het niet, bij paul niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef djkoelkast het volgende:
Het punt is niet het uitzenden met VDJ an sich hoor.
bij mij welquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat is het punt nog meer dan? Ik hoorde net telkens "Ik kan als enigste broadcasten" Bij Rockiejj lukte het niet, bij paul niet?
Die is gister al voor je gedraait, maar toen wilde je niet wakker wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil iets van caro horen
of wicked world
zoek is op youtube naar meer muziek dan alleen die 2quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wil iets van caro horen
of wicked world
quote:
Ahh, dat zal het zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is miss doof.. dan hoort ze zichzelf niet he
wtf.. ben al vaak genoeg snachts wakkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Die is gister al voor je gedraait, maar toen wilde je niet wakker worden
Ik hoor niks...quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ze is miss doof.. dan hoort ze zichzelf niet he
Was ook een garpjequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wtf.. ben al vaak genoeg snachts wakker
Geluidskaartinstellingen voornamelijk. Allemaal anders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wat is het punt nog meer dan? Ik hoorde net telkens "Ik kan als enigste broadcasten" Bij Rockiejj lukte het niet, bij paul niet?
ik weet wel meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:05 schreef dragems het volgende:
[..]
zoek is op youtube naar meer muziek dan alleen die 2
waarom alleen die aanvragen dan?quote:
Omdat ik die mooi vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:07 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom alleen die aanvragen dan?
lees OPquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hebben jullie iets veranderd?? Hoor de radio ECHT niet vandaag...
zo vaak. is toch ook wel wat andersquote:
kende ik al tochquote:
niet echtquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Monique Smit - Blijf Je Vanavond (Bij Mij)
The Heinoos - Lieve Lieveling
Jovink & the Voederbietels - GVD (pianoballade)
TIMBALAND FEAT. NELLY FURTADO & JUSTIN TIMBERLAKE
Give It To Me
MAROON 5
She Will Be Loved
DI-RECT
NATURAL HIGH
Pink - fucking perfect
zo beter?
smaken verschillen hequote:
Ik vind bijna alles wat gedraait wordt wel leuk... verder vraag ik het liefst foute plaatjes aan.quote:
nogalquote:
hoooooooooooow ik draai ze nog wel is voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik vind bijna alles wat gedraait wordt wel leuk... verder vraag ik het liefst foute plaatjes aan.
laat me toch lekkerhet wordt toch niet gedraait
Zeur er gewoon niet over.quote:
jupquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent echt een botte boer man
zeur ik? sorryquote:
Jij bent de uitzondering:)quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef dragems het volgende:
[..]
hoooooooooooow ik draai ze nog wel is voor je
Zijn date WH heeft m laten zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent echt een botte boer man
Ons allemaal, als hij de server vanmiddag had gereset had ik een lekker vrije avond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zijn date WH heeft m laten zitten
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering:)
maar door jou heb ik ruzie..
dus ben eigenlijk niet zo blij met je
ja dat maakt me boosquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zijn date WH heeft m laten zitten
ik zou hem slaan als ik jou wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ons allemaal, als hij de server vanmiddag had gereset had ik een lekker vrije avond.
Het komt ook een beetje door jou!quote:
Eerst maar zien of alles naar behoren gaat werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Neroje het volgende:
Ah, ik zie nog steeds een uurtje vrij morgen. Maar weer eens een uurtje m'n ding doen
Trustequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga plat. Tot morgennacht ofzo.![]()
heb ik ook altijd last van als ik teveel gedronke hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wordt ook erg blij van blues of jazz.. alleen ben een ramp in artiesten en titels.. daarom vraag ik het nooit aan
Slaap lekker en veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
oooh hoezo niet erg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het komt ook een beetje door jou!
maar vind het opzich niet erg hoor
Aha, dat maakt een hoop duidelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geluidskaartinstellingen voornamelijk. Allemaal anders.
Uitzenden zonder presenteren kan gewoon.
Maar we gaan morgen iets heel anders doen, dus dan is dat ook opgelost.
Uitzenden in SAM: kan niet
Uitzenden in Edcast: kan, mits goede geluidskaart (niet onboard)
Uitzenden in VDJ: kan, bij goede instellingen en geluidskaart met stem, anders zonder
Vanavond was er constant buffer, server hikte over de 270% cpu, door raid rebuild.
Trustenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Ik heb er ook last van als ik nuchter ben.. ik meer van de melodietjes... dan van de namen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last van als ik teveel gedronke heb
nou nouquote:
weet nu wel waar ik aan toe ben.quote:
Met die voorgestelde relay is het aan de dj kant iig makkelijker, dan nog de luisteraars die veelal te lui zijn VLC te installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, dat maakt een hoop duidelijkMaar goed, hopen dat het morgen met alle nieuwe instellingen wel goed werkt.
altijd fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet nu wel waar ik aan toe ben.
Ben in ieder geval beschikbaar voor het geval datquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst maar zien of alles naar behoren gaat werken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben in ieder geval beschikbaar voor het geval dat
en turboquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oude shows betekent wel vaak bonkers en kale kano geloof ik
Jij altijdquote:
best welquote:
Hoeft waarschijnlijk niet meer en ook al moet dat wel: geen probleem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast, ik neem aan dat het geen probleem is, maar ik heb enkel mp3 om mee te draaien, het encoden naar .ogg geeft dan geen probleem?
Top, >200gb omzetten zie ik niet zo zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft waarschijnlijk niet meer en ook al moet dat wel: geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |