Ik heb de complete box.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ik ga straks T70'sS kijken. Dat is epic
hoor ik daar bij?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:31 schreef djkoelkast het volgende:
De 6 mensen die nog op de icecast zitten (die met die pliepjes) even omschakelen
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:32 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Heb er een gehad die bij tentamens als je bezwaar maakte (bij onvoldoende) standaard een 5.5 gaf, had geen zin in het gezeur.
En hij was ook van de echte open boek tentamens, laptop + internet mocht gewoon
En daarna the Middle!quote:
Ik ook, maar /care.quote:
Jawelquote:
Nee.quote:
Volgens mij ben jij de enige nog nuquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hoor ik daar bij?![]()
was niet echt aan het opletten
Slecht eigenlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.
Leraar ging weg, iedereen over MSN de antwoorden delen en gewoon door de klas lopen.
Praktischquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef Graseter het volgende:
[..]
Onze eindtoets van Nederlands vorig jaar was geweldig.
Leraar ging weg, iedereen over MSN de antwoorden delen en gewoon door de klas lopen.
waar moet ik nu weer heen.. grrr zal hem nog eens wakker bellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij de enige nog nu
Ik vind Chuck vet leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Voor vandaag vond ik Chuck, Lie to me en vooral Castle goed.
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef dockx het volgende:
Ja sorry, ik zal de 2384e wel zijn. Maar welke link moet ik invoeren in mijn vlc om te luisteren..
Snap geen drol van die OP.
Chuck gemist!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Donequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef djkoelkast het volgende:
Zokunen, wil je die 1e regel met instructies weghalen uit de op en
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.pls
neerzetten? Dank je.
Die moet nu eerst maar eens gaan slapen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
Ik denk dat koelkast een burnout krijgt
Ik duik straks mijn nest in en je zoekt maar uit wat je hoortquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
Doe maar niet dat duurt meestal ~een jaar :Squote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef mash_ het volgende:
4 Listener(s)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:37 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ja ik ook vooral Castle en the capequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:36 schreef Zokunen het volgende:
Ik hoor californicationquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik duik straks mijn nest in en je zoekt maar uit wat je hoort
roomquote:
WAAROM IK NIET?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Ik heb trouwens koelkast gezien.
Jullie niet.
Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik ook vooral Castle en the cape
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
Ik ook! Net!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
dat dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ja ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ik heb, ik heb, euhmm....quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
ja en een terugkomend verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aan
The cape ken ik niet
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?quote:
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jou gevoerd toen je dronken was.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
scroll omhoogquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
Voor jou was het volgens mij logischer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.
Ow haha wacht, jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor jou was het volgens mij logischer.
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja en een terugkomend verhaal.
the cape is tof. net een comic
nee S01E04 was gisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vind
Kan meerdere seizoenen in een week kijken
Dankuquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dan zal dat wel.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:42 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wel en het was voor jou logischer.
dan zal ik eens kijkenquote:
ga anders 4400 kijken die is ouder en afgelopen.quote:
* dragems blaastquote:
Bel een serial, die maakt je zo koud.....quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
ik ga slapen jongens! tot morgen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
ik ga slapen jongens! tot morgen
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik hoor niks...![]()
Iets mis met mij pc of jullie radio??
Danku, zal wel lukken!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker degenen die gaan slapen!
veel plezier in dromenland![]()
omdat je lichaam het niet eens is met jouw wekker tijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo obvious een nachtmens en moet ik om 6:15 alweer op het werk zijn
Omdat je een verkeerde baan hebt uitgezocht.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Zokunen het volgende:
Waarom ben ik zo obvious een nachtmens en moet ik om 6:15 alweer op het werk zijn
quote:
quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Slaap lekker degenen die gaan slapen!
veel plezier in dromenland![]()
Ben te dom voor deze work-around.. Helaas..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:43 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |