Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aanquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:38 schreef dragems het volgende:
[..]
ja ik ook vooral Castle en the cape
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Ik heb trouwens koelkast gezien.
Jullie niet.
Ik ook! Net!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
dat dus.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ja ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef mash_ het volgende:
[..]
Wel hoor. op xms.nl kan je uitzendingen terug kijken en daar hebben ze webcam bij
Ik heb, ik heb, euhmm....quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Graseter het volgende:
Jullie niet.
ja en een terugkomend verhaal.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:39 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Eindelijk een keer echte romantische spanning in Castle, het zat er al zo vaak tegen aan
The cape ken ik niet
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?quote:
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jou gevoerd toen je dronken was.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
scroll omhoogquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
is er weer een stream beschikbaar die het wel doet? ik hoor alweer tijdje soort van mario muziek maar dan andere beat, maar gaat wel vervelen haha
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.plsquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef _Fanta het volgende:
Voor jou was het volgens mij logischer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb een gesprek met jouw gevoerd toen ik dronken was.
Ow haha wacht, jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weet niet waar jij zit, zit je op de oude testserver?
Ik weet het niet meer.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Graseter het volgende:
[..]
Voor jou was het volgens mij logischer.
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vindquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:40 schreef dragems het volgende:
[..]
ja en een terugkomend verhaal.
the cape is tof. net een comic
nee S01E04 was gisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Is the cape al ver, ik heb namelijk de neiging om een serie die al loopt in veel te weinig tijd terug te kijken als ik het wat vind
Kan meerdere seizoenen in een week kijken
Dankuquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
LET OP: Tijdelijke server: http://www.xms.nl:8888/listen.pls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |