bij paul ook nietquote:
tot zooquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb het probleem gevonden
Mn geluid wil weer eens niet werken![]()
Computer opnieuw opstarten dus
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb het probleem gevonden
Mn geluid wil weer eens niet werken![]()
Computer opnieuw opstarten dus
byeeequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik ga wat anders doen, tot morgen hoop ik
huh koelkast wou je doorlussenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik ga wat anders doen, tot morgen hoop ik
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
2 Rechten en plichten, waarden en normen
Wut?
Dat moet ik kennen, tussen nu en 12 uur? :l
eitje man, toch multiple choicequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Wut?
Eerder beginnen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Wut?
Mijn waardering heb je, of hoe je dat ook zegt.^O^quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.
Morele rechten zijn rechten die niet in de wet zijn vastgelegd, maar wat men wel belangrijk vind (klaar staan voor je halfverlamde buurvrouw die der broek niet aan krijgt enzo)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
eitje man, toch multiple choice
maar we houden wel van je en zijn wel heel dankbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.
Ik ben niet ondankbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
WIJ ZIJN er nog voor je! en bij mij loopt die als een trein!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik denk dat we allemaal juist heel dankbaar zijn schat.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Dit denk ik ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal juist heel dankbaar zijn schat.
Denk dat de meesten niet snappen dat het niet zo simpel is als ze denken.
Je bent een held en je hebt echt waardering van alle vaste luisteraars.
Maar ik ga nu wel slapen
wat zij zegtquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal juist heel dankbaar zijn schat.
Denk dat de meesten niet snappen dat het niet zo simpel is als ze denken.
Je bent een held en je hebt echt waardering van alle vaste luisteraars.
Maar ik ga nu wel slapen
ga zoo doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
Waarden zijn opvattingen over wat in het leven belangrijk is.
Normen geven aan hoe je je in een bepaalde situatie wel of niet moet gedragen.
Ik typ het allemaal even, dan leren jullie mee, en leer ik ook beter!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:11 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dit denk ik ook.
Mensen weten niet hoeveel er achter schuilt.
Wat een wijsheid heeft dat blondje hequote:
ik hang aan de spiekersquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
hou het dan nog even uit, ik ben nog bezig
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheid heeft dat blondje he
Maar ik moet morgen vroeg op. mag ik wel slapen en afsluiten dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Wat een wijsheid heeft dat blondje he
Ik blijf luisteren.. heb t toch nog druk genoeg dus ga nog niet slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:12 schreef djkoelkast het volgende:
Huh?quote:
Jij wel, jij hebt morgen belangrijke dingen te doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik moet morgen vroeg op. mag ik wel slapen en afsluiten dan?
Ahwwwquote:
Gelukkig maar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:14 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Jij wel, jij hebt morgen belangrijke dingen te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |