bij paul ook nietquote:
tot zooquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb het probleem gevonden
Mn geluid wil weer eens niet werken![]()
Computer opnieuw opstarten dus
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef 92Merel het volgende:
Ik heb het probleem gevonden
Mn geluid wil weer eens niet werken![]()
Computer opnieuw opstarten dus
byeeequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik ga wat anders doen, tot morgen hoop ik
huh koelkast wou je doorlussenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ok ik ga wat anders doen, tot morgen hoop ik
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
2 Rechten en plichten, waarden en normen
Wut?
Dat moet ik kennen, tussen nu en 12 uur? :l
eitje man, toch multiple choicequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Wut?
Eerder beginnen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef Rockiejj het volgende:
Wut?
Mijn waardering heb je, of hoe je dat ook zegt.^O^quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.
Morele rechten zijn rechten die niet in de wet zijn vastgelegd, maar wat men wel belangrijk vind (klaar staan voor je halfverlamde buurvrouw die der broek niet aan krijgt enzo)quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
eitje man, toch multiple choice
maar we houden wel van je en zijn wel heel dankbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
Ik vind het wel een beetje ondankbaar allemaal hoor, maargoed, ik werk er nog altijd aan.
Ik had mezelf expres niet ingepland vanavond want ik wilde een dagje niks. Ik ben al vanaf vanochtend met de radio bezig.
Ik ben niet ondankbaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
WIJ ZIJN er nog voor je! en bij mij loopt die als een trein!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:09 schreef djkoelkast het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |