Volgens mijkan het niet heel veel simpeler.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben te dom voor deze work-around.. Helaas..
Luister wel BJ op YT
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
Ik kan ook niet meer doen dan mijn best.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
das niet dom das luiquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
Wepmessendjer is voor mietjens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaaldquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheetquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..
Mag ik daar werken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
25 uur in een dag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
ben ook een mietjequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wepmessendjer is voor mietjens.
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheet
zijn die tegen mij danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaald
achterdeur staat open!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?
een dag hebben van 25 uur is behoorlijk normaal. ze hebben mensen in een ruimte gezet zonder natuurlijk licht en klok en er zijn er een paar die dan dagen van 25 of zelfs 28 uur makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.quote:
QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.
qft!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast.. je bent toppie.. je hebt de dag gered....
sorry dat er zoveel zeurende luisteraars zijn...
Maar we zijn super blij met je!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?quote:
sorry maar heb je hem al gepijptquote:
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillenquote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry maar heb je hem al gepijpt
lol ik wil bestquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillen
ik kan wel draaienquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen ook een gitaarnummer voor dragems, omdat ie niet kon draaien.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken
ga is doen danquote:
quote:
Popje ik ben boos op je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee want die server wordt niet gebruikt
ja ga is doenquote:
Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
je gaat koelkast toch nog wel even goed verwennen![]()
hij heeft zo goed de dag gered![]()
voor jou...omdat jij jij bent:)
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert
dan kunnen wij niet luisteren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert
pijpenquote:
nee eens niet tofquote:
hij bedoelde vast "ja ga" = "doen" in een exotische taalquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ga is niet gelijk aan doen
ga != doen
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kunnen wij niet luisteren?
hmmzz zdan hoeft het niet
weet niet of ik dan wel luisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
Als ik weet hoe ik kan draaien, wil ik wel een half uurtje slagers doen iedere week, zit ik me te bedenken.
hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen isquote:
doe je oude shows maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.
uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.
jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen is
wel, zijn oude show's is met pratende manquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbij
Jaaaquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man
nee ik pijp nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?
Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet of ik dan wel luister
ik hou van pratende mannenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?
waiting for videoquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?
goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.
raid 0-5?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.
Daar gaat het niet om, je kunt gewoon wel met VD broadcasten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |