Volgens mijkan het niet heel veel simpeler.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben te dom voor deze work-around.. Helaas..
Luister wel BJ op YT
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
Ik kan ook niet meer doen dan mijn best.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dankje.. voel dr alleen weinig van.. heb al onder de koude kraan gestaan.. denk dat de wijn ook niet helpt met afkoelen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
das niet dom das luiquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Luister wel BJ op YT
Wepmessendjer is voor mietjens.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaaldquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Aaargh ik kan niet meer op webmessenger komen
waarom is techniek altijd tegen mij
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheetquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar hoe warm is het momenteel in jou huisje dan?. ik drink ook wel us wat, maar kan nie zeggen dat ik daardoor oververhit raak ofzo..
Mag ik daar werken?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
25 uur in een dag?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Een tijd terug is er echt wetenschappelijk onderzoek geweest waaruit bleek dat er echt nachtmensen zijn. De biologische klok rekent dan 25 uur voor een dag ofzo. Echt als ik M'n diploma heb begin ik een kantoor dat werkt van 10-20 ofzo
ben ook een mietjequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wepmessendjer is voor mietjens.
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
24 graden door de houtkachel... en die heb ik al uit laten gaan.. heb al buiten gestaan heb t gewoon bloedheet
zijn die tegen mij danquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef dragems het volgende:
[..]
dat hebben de grote mensen op het internet zo bepaald
achterdeur staat open!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:48 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar kan je nie ff raampje opezette dan ofzo, zodat het afkoelt in huis?
een dag hebben van 25 uur is behoorlijk normaal. ze hebben mensen in een ruimte gezet zonder natuurlijk licht en klok en er zijn er een paar die dan dagen van 25 of zelfs 28 uur makenquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:47 schreef Zokunen het volgende:
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.quote:
QFTquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:50 schreef Graseter het volgende:
[..]
Wist je dat koelkast alleen maar instrumentals draait, hij kan gewoon alle stemmen heel goed nadoen.
qft!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Koelkast.. je bent toppie.. je hebt de dag gered....
sorry dat er zoveel zeurende luisteraars zijn...
Maar we zijn super blij met je!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?quote:
sorry maar heb je hem al gepijptquote:
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillenquote:
Nee nog nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef dragems het volgende:
[..]
sorry maar heb je hem al gepijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |