Zeur er gewoon niet over.quote:
jupquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent echt een botte boer man
zeur ik? sorryquote:
Jij bent de uitzondering:)quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef dragems het volgende:
[..]
hoooooooooooow ik draai ze nog wel is voor je
Zijn date WH heeft m laten zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:12 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jij bent echt een botte boer man
Ons allemaal, als hij de server vanmiddag had gereset had ik een lekker vrije avond.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zijn date WH heeft m laten zitten
ja geef mij maar weer de schuldquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Jij bent de uitzondering:)
maar door jou heb ik ruzie..
dus ben eigenlijk niet zo blij met je
ja dat maakt me boosquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Zijn date WH heeft m laten zitten
ik zou hem slaan als ik jou wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ons allemaal, als hij de server vanmiddag had gereset had ik een lekker vrije avond.
Het komt ook een beetje door jou!quote:
Eerst maar zien of alles naar behoren gaat werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Neroje het volgende:
Ah, ik zie nog steeds een uurtje vrij morgen. Maar weer eens een uurtje m'n ding doen
Trustequote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Mensen, ik ga plat. Tot morgennacht ofzo.![]()
heb ik ook altijd last van als ik teveel gedronke hebquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ik wordt ook erg blij van blues of jazz.. alleen ben een ramp in artiesten en titels.. daarom vraag ik het nooit aan
Slaap lekker en veel plezier in dromenlandquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
oooh hoezo niet erg?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Het komt ook een beetje door jou!
maar vind het opzich niet erg hoor
Aha, dat maakt een hoop duidelijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Geluidskaartinstellingen voornamelijk. Allemaal anders.
Uitzenden zonder presenteren kan gewoon.
Maar we gaan morgen iets heel anders doen, dus dan is dat ook opgelost.
Uitzenden in SAM: kan niet
Uitzenden in Edcast: kan, mits goede geluidskaart (niet onboard)
Uitzenden in VDJ: kan, bij goede instellingen en geluidskaart met stem, anders zonder
Vanavond was er constant buffer, server hikte over de 270% cpu, door raid rebuild.
Trustenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef JJH het volgende:
Ik heb er ook last van als ik nuchter ben.. ik meer van de melodietjes... dan van de namen...quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
heb ik ook altijd last van als ik teveel gedronke heb
nou nouquote:
weet nu wel waar ik aan toe ben.quote:
Met die voorgestelde relay is het aan de dj kant iig makkelijker, dan nog de luisteraars die veelal te lui zijn VLC te installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Aha, dat maakt een hoop duidelijkMaar goed, hopen dat het morgen met alle nieuwe instellingen wel goed werkt.
altijd fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet nu wel waar ik aan toe ben.
Ben in ieder geval beschikbaar voor het geval datquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:14 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Eerst maar zien of alles naar behoren gaat werken.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:16 schreef Neroje het volgende:
[..]
Ben in ieder geval beschikbaar voor het geval dat
en turboquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oude shows betekent wel vaak bonkers en kale kano geloof ik
Jij altijdquote:
best welquote:
Hoeft waarschijnlijk niet meer en ook al moet dat wel: geen probleem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:18 schreef Zokunen het volgende:
Koelkast, ik neem aan dat het geen probleem is, maar ik heb enkel mp3 om mee te draaien, het encoden naar .ogg geeft dan geen probleem?
Top, >200gb omzetten zie ik niet zo zittenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Hoeft waarschijnlijk niet meer en ook al moet dat wel: geen probleem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |