lol ik wil bestquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
pech voor ons, kun jij niet ff draaien dan"?

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
sorry.. niet met je eens.. maar smaken verschillen

ik kan wel draaienquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef djkoelkast het volgende:
Zometeen ook een gitaarnummer voor dragems, omdat ie niet kon draaien.

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken

ga is doen danquote:

quote:

Popje ik ben boos op je!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
vredespijpen![]()
moet je wel eerst ruzie maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
nee want die server wordt niet gebruikt

ja ga is doenquote:

Komt wel goed hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
je gaat koelkast toch nog wel even goed verwennen![]()
hij heeft zo goed de dag gered![]()
voor jou...omdat jij jij bent:)

quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert

dan kunnen wij niet luisteren?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je mag wel hoor, maar dan ben je dus de enige die luistert

pijpenquote:

nee eens niet tofquote:

hij bedoelde vast "ja ga" = "doen" in een exotische taalquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
ga is niet gelijk aan doen
ga != doen

Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straksquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan kunnen wij niet luisteren?
hmmzz zdan hoeft het niet

weet niet of ik dan wel luisterquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef JJH het volgende:
Als ik weet hoe ik kan draaien, wil ik wel een half uurtje slagers doen iedere week, zit ik me te bedenken.

hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen isquote:

doe je oude shows maarquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.

uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbijquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jullie kunnen dit luisteren en dan kiezen voor straks
al mijn uitzendingen in marathon
alles random (en dan dus ALLES)
zitten ook 78 toeren platen tussen
en bliepmuziekjes
etc.

jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef dragems het volgende:
[..]
hahahaha lol hoe kom je daar bij. popje moet koelkast is pijpen is

wel, zijn oude show's is met pratende manquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uiteindelijk gaat het erom dat er muziek is... dan maar geen pratende man erbij

Jaaaquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man

nee ik pijp nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jjh en jou en pijpen vlakbij elkaar... ben niet zo helder meer.. maar ga je dus niet doen?

Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet of ik dan wel luister

ik hou van pratende mannenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef dragems het volgende:
[..]
wel, zijn oude show's is met pratende man

Niet stiekem nieuwsgierig naar ?quote:

quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?

waiting for videoquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u

Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef BBQSausage het volgende:
Mensjes, wie wil even testen;
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u

quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet stiekem nieuwsgierig naar ?

goed planquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat zal dan wel in de heel vroege maandagochtend worden.

raid 0-5?quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.

Daar gaat het niet om, je kunt gewoon wel met VD broadcasten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:01 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doe nou niet, want die server is raid aan het rebuilden, daarom die kutverbinding.
Morgen is het beter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |