Ging voor NHL 11 maar was het vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Sackboy figurine (25-01-2011 23:59) 117 punten
Sims 3 onderbroek (25-01-2011 23:59) 157 punten
Prototype Figurine (25-01-2011 23:59) 179 punten
Need for Speed: Hot pursuit pasjeshouder (25-01-2011 23:59) 113 punten
EA Sports Active strandtennis-setje (25-01-2011 23:59) 185 punten
Sackboy figurine (25-01-2011 23:59) 169 punten
Medal of Honor zonnebril (25-01-2011 18:00) 161 punten
Waarmee je mijn 189 punten had overbodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb de hele avond aan mijn PWS gewerkt en bedenk nu pas dat de veiling anderhalf uur geleden is afgelopenMaar had met 27 punten denk ik ook niet zoveel meer gescoord. Maar mijn winst was al vroeg binnen:
Assassin's Creed: Brotherhood (Xbox 360) - Fruitsalade - 195 punten
Ze zullen vast wel met een overzichtje komen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef tudelfino het volgende:
Klopt het dat de kerstprijsvraag het niet meer doet? Ik ben wel benieuwd of ik nog iets gewonnen heb
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef tudelfino het volgende:
Klopt het dat de kerstprijsvraag het niet meer doet? Ik ben wel benieuwd of ik nog iets gewonnen heb
Dat vind ik best een hoop mensen eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Er zijn dus 99 personen die of niet geboden hebben, of niet genoeg, en daardoor zijn 3177 punten blijven liggen (kanttekening: dit is wel inclusief de punten die mensen die wel geboden hebben nog overhadden aan het eind van de veiling)
dat scheelt wel idd, maar ik moet nu wel zoeken naar op welke dag ik mijn prijsje gescoord heb en mijn adres is ook bij fok bekendquote:
Ja, we gaan geen uitzonderingen maken omdat dat alles weer lastiger maakt. In de laatste nieuwspost staan linkjes naar alle dagen, dus even 8 nieuwsberichten doorscannen en je hebt je lijstje compleet. En je adres is waarschijnlijk allang in de schredder verdwenen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef Misan het volgende:
is het perse nodig dat ik nu zelf ga opzoeken welke prijzen ik allemaal gewonnen heb?
ik heb van de week nog met een andere prijsvraag meegedaan op fok, maar maakt niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, we gaan geen uitzonderingen maken omdat dat alles weer lastiger maakt. In de laatste nieuwspost staan linkjes naar alle dagen, dus even 8 nieuwsberichten doorscannen en je hebt je lijstje compleet. En je adres is waarschijnlijk allang in de schredder verdwenen.
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb van de week nog met een andere prijsvraag meegedaan op fok, maar maakt niet uitik kijk dit weekend wel ff
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!
1 van de devvers kan toch heel makkelijk een query maken gesorteerd op User?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!
geen tijd voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de devvers kan toch heel makkelijk een query maken gesorteerd op User?
Second that, hoeveel spijt moet ik hebben dat ik daar niet voor ben gegaan?quote:
Lekker bezig!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:00 schreef wc-eend het volgende:
94 winnaars zijn gechecked en al doorgestuurd..
8 ga ik vandaag nog doen..
Verwacht binnenkort prijzen dus
Wat snelquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:00 schreef wc-eend het volgende:
Goed bezig. Blij dat ik de komende week thuis ben. Dan kan ik ze tenminste ontvangen.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:00 schreef wc-eend het volgende:
quote:
Ik denk dat velen bij doorgestuurd dachten aan opgestuurd en dus al bij hun brievenbus lagen te wachtenquote:Op zaterdag 5 februari 2011 04:00 schreef wc-eend het volgende:
94 winnaars zijn gechecked en al doorgestuurd.
quote:
Geen idee wat jij gewonnen hebt, maar ik kan het op de volgende meet overnemen en bij jou droppenquote:Op donderdag 17 februari 2011 11:13 schreef Misan het volgende:
Mijn prijsje kun je wat mij betreft ook aan Nebo meegeven hoor, die woont hier om de hoek en pik ik 'm daar tzt wel een keer op
een sackboy sleutelhangerquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:19 schreef Nebo het volgende:
[..]
Geen idee wat jij gewonnen hebt, maar ik kan het op de volgende meet overnemen en bij jou droppen
Ik wacht afquote:Op donderdag 24 februari 2011 10:44 schreef wc-eend het volgende:
Ik hoor net dat al zo'n 50% van de prijzen de deur uit zijn gegaan.
Verwacht snel dus post
Picsquote:Op donderdag 24 februari 2011 15:39 schreef MasterBR het volgende:
ik had wel wat verwacht maar dit! mijn dag kan niet meer stuk. is het een special edition ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben er heel blij mij, heel erg bedankt!Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
Als je 'm maar niet voor release krijgt!quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoe gaat mijn pakje eigenlijk verstuurd worden, rechtstreeks vanaf Nintendo of eerst via het FOK!Postkantoor? Dan weet ik ongeveeeeeeer wanneer ik achter de voordeur moet gaan kamperen.
Hehe dat zou pas tof zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 18:24 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Als je 'm maar niet voor release krijgt!
Nee joh, het is toch al weer bijna kerst?quote:Op maandag 21 februari 2011 21:57 schreef Fruitsalade het volgende:
Die link mag trouwens wel eens van de gamespagina worden afgehaald .
De meeste mensen weten dat niet hequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef wc-eend het volgende:
Je moet niet vergeten dat er zo'n 270 prijzen verdeeld moeten worden over 110. Daarnaast is anderhalve week geleden al aangegeven dat zo'n 50% van de prijzen zijn verstuurd. En je moet niet vergeten dat het sorteren, inpakken en versturen door één iemand gedaan wordt...
Geduld dus.
Ik zie op Twitter meldingen van Insidegamer, Tweakers en Novum dat zij er een ontvangen hebben. Dat wil dus zeggen dat ze al in Nederland zijn. Enig idee wanneer ik de mijne mag verwachten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoe gaat mijn pakje eigenlijk verstuurd worden, rechtstreeks vanaf Nintendo of eerst via het FOK!Postkantoor? Dan weet ik ongeveeeeeeer wanneer ik achter de voordeur moet gaan kamperen.
Snif snotter snuitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Nebo het volgende:
Red Steel almede enkele andere Wii-games worden later verstuurd
Bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Nebo het volgende:
Ik kwam hier net om hetzelfde te vragenquote:
quote:
Toch even een bump. Ik heb Red Steel 2 nog niet mogen ontvangen, is er toevallig iets mis gegaan? Mijn andere prijzen zijn al binnen en hij ligt nu overal in de aanbieding in de winkel..quote:
We hebben deze meneer voor je in de rij gezet:quote:Op maandag 21 maart 2011 10:24 schreef lizardtattoo het volgende:
Ligt er al iemand voor mij in de rij bij de winkel?
Oh... Nou ehm... Misschien koopt hij er twee?quote:
Ik neem aan dat Metroid: Other M hier ook onder valt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Nebo het volgende:
Yesh. Als het goed is kan het niet lang meer durenquote:Op maandag 28 maart 2011 14:33 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ik neem aan dat Metroid: Other M hier ook onder valt?
Heb mijn andere prijzen al wel binnen, maar deze nog niet namelijk.
Ik heb ook wel eens een spel besteld waar de TNT blijkbaar nogal moeite mee had. Het werd de dag na het bestellen verzonden, maar ik heb er uiteindelijk 3 weken op moeten wachten. Vraag me niet waarom... Maar er is dus nog hoopquote:Op zaterdag 2 april 2011 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
Ah, erg jammer dan'Gelukkig' waren het geen heel grote prijzen.. maar toch. Hopelijk duikt het nog eens op en anders hoop ik dat de postbode er blij mee is
quote:
quote:
quote:
Ik was net op zoek naar dit topic om hetzelfde te doen, de brievenbus is nog leeg.quote:Op maandag 6 juni 2011 18:00 schreef Necrodeath het volgende:
Nog maar even een schopje.
Brievenbus is nog altijd leeg.
"bijna uitgespeeld en dan stuur ik hem op"quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
Als jullie de spellen gewoon kwijt zijn mag dat trouwens ook gepost worden hoor.
Of weten we dat ook niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:16 schreef Cerbie het volgende:
Als jullie de spellen gewoon kwijt zijn mag dat trouwens ook gepost worden hoor.
Dat vinden wij ook. Voor zover bekend hebben wij alles verstuurd wat er te versturen viel. Even voor de duidelijkheid: het gaat momenteel om enkele Wii-games? In dat geval raad ik jullie aan om Danny een PM/mail te sturen en hem te refereren naar dit topic. Hij zou het op zich nemen en dient dit dan ook te doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:29 schreef __Saviour__ het volgende:
Het begint nu wel erg jammer te worden inderdaad.
Ik zal morgen een email sturen naar Danny met alle adresgegevens en het bericht dat het echt te lang duurt.quote:Op woensdag 22 juni 2011 05:44 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat inderdaad om Wii games zo ver ik weet.
Sowieso voor Cerbie is dat Red Steel 2 en voor mij Metroid: Other M.
Ik weet niet of er nog anderen zijn die zijn/haar prijs nog niet gekregen hebben, maar als je het lijstje van wc-eend een stukje terug in dit topic ziet, lijkt me dat wel het geval.
Topquote:Op woensdag 22 juni 2011 10:02 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik zal morgen een email sturen naar Danny met alle adresgegevens en het bericht dat het echt te lang duurt.
We hebben de fopprijs gewonnen.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik wacht op goldeneye denk ik, weet het niet eens meer zeker
Dit is niet grappig meerquote:
Ach de volgende kerstprijsvaag komt er alweer aanquote:
Voor zo ver ik weet is alles allang verstuurd, dus je kunt sneren wat je wil. Ik zal vragen of er iets bekend is, maar ik vrees dat onze vrienden van de post het verkleaut hebben.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:26 schreef Noppie2000 het volgende:
Nog altijd niet geregeld? Triest eigenlijk wel *Nee, geen sneer naar de crew*
Ik heb me helemaal niet beziggehouden met de KPV, dus ik vraag het even na. Als het nog niet verstuurd is dan is er ergens in de boom wat blijven hangen. Laat, slordig en excuses zijn dan op zijn plaatsquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:44 schreef Cerbie het volgende:
Nog steeds niets ontvangen hoor.
Ik geloof niet dat TNT de schuldige is, dat zou wel heel toevallig zijn.
Ben benieuwd! Bedankt voor de moeite!quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 14:52 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb me helemaal niet beziggehouden met de KPV, dus ik vraag het even na. Als het nog niet verstuurd is dan is er ergens in de boom wat blijven hangen. Laat, slordig en excuses zijn dan op zijn plaatsEn dan gaan we eens uitzoeken waarom het zo lang moest duren, maar dat is iets voor intern. Ik kom er nog op terug.
En? Al wat te weten gekomen?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:40 schreef wc-eend het volgende:
Ik zal het vanavond even achter de schermen navragen als niemand me voor is..
De spullen zijn besteld. That's it. Dat had ik natuurlijk hier neer moeten zetten, maar ik ben dat gloeiend vergetenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 07:25 schreef twillianne het volgende:
Heb je een update Pheno? Of iemand anders van de crew?
Nog héél even wachten..quote:Op woensdag 24 augustus 2011 17:24 schreef twillianne het volgende:
Woohoo! Even wachten tot het binnen is voordat ik jullie bedank, maar het klinkt in elk geval goed. Super!
Toevallig al iets meer te weten gekomen?quote:Op zondag 11 september 2011 19:56 schreef Pheno het volgende:
Is het nog niet binnen? Ik zal vragen aan diegene die besteld heeft wat er bij de bestelling voor status staat.
Bij mij gaat het om GoldenEye voor de Wii die nog mijn kant op zou moeten komen.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Dit gaat om welk spel? Want het schijnt dat het ene wel op voorraad was en een ander spel weer niet. Zucht. Tegen Kerst zou je dit toch opgelost willen zien
Het is maar wat je geweldig noemt. Geen idee waarom het nu weer misgaat, want de bestelling is al tijden geleden geplaatst. Ik ga er weer achteraan.quote:
Nog ff en er is een jaar voorbij iddquote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Dit gaat om welk spel? Want het schijnt dat het ene wel op voorraad was en een ander spel weer niet. Zucht. Tegen Kerst zou je dit toch opgelost willen zien
Bij mij gaat het om Red Steel 2.quote:Op woensdag 21 september 2011 20:31 schreef Pheno het volgende:
Ah daar greep ik mis. Heb hem inmiddels al gekocht en uitgespeeldquote:Op woensdag 21 september 2011 20:41 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Bij mij gaat het om GoldenEye voor de Wii die nog mijn kant op zou moeten komen.
Bump voor jou, schande.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Necrodeath het volgende:
Wederom een aantal weken verder.
Is er nog nieuws?
Mijn vakantie is prima geweest en ik ga er (wederom) achteraan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Necrodeath het volgende:
Wederom een aantal weken verder.
Is er nog nieuws?
En dan hopen dat je daar wel wat voor krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Psst, ik zou vragen om het dubbele aantal punten extra voor de komende KPV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:59 schreef Cerbie het volgende:
De volgende KPV is er al bijnaZe zijn dit jaar verdeeld, lijkt me stugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waar en wie er nu weer stagneert. Het rotte is dat ik er helemaal niets mee te maken heb gehad, dus ook maar steeds weer mensen moet gaan vragen of iemand weet hoe het zit. Wederom ga ik dat weer via een dm doen. Ik heb echt geen idee waarom dit zo lang moet duren. Het laatste wat ik weet is dat bol.com de spellen niet meer op voorraad had, maar shoot, we kijken wel weer waar ik nu weer strand
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 22 juni 2011 05:44 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat inderdaad om Wii games zo ver ik weet.
Sowieso voor Cerbie is dat Red Steel 2 en voor mij Metroid: Other M.
Ik weet niet of er nog anderen zijn die zijn/haar prijs nog niet gekregen hebben, maar als je het lijstje van wc-eend een stukje terug in dit topic ziet, lijkt me dat wel het geval.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef twillianne het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op Super Mario All Stars... Hoop dat ik hem binnenkort opgestuurd krijg.
Dit zijn toch de games die nog missen? Anders ga ik zelf nog shoppen, want dit wordt een beetje veel bullshit. Tenminste, als het ergens bij post het kwijtgeraakt is, mogen zij eerst zoeken.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik wacht op goldeneye denk ik, weet het niet eens meer zeker
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik mijn tagje zegt anders he. Alleen was ik te druk met een reisje Nieuwe Zeeland in die tijd
vergeet je touw nietquote:Op donderdag 24 november 2011 07:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno pakt molensteen en loopt naar de Maas
Hoe denk je dat ik me na een half jaar voeldequote:Op donderdag 24 november 2011 08:25 schreef Pheno het volgende:
Plons natuurlijk, het is geen R&P hier!
Ik heb geen idee waarom het zo lang duurt. Volgens mij was die zut allang besteld. Ik ga eens overleggen hoe wat en waar, want dit is te sadness. Leuk om iets te mogen bestellen, maar als de winkel in kwestie de boel maar niet opstuurt schiet dat niet op.
Fijne is dat ik geen drol te maken heb gehad met de kpv van vorig jaar, dus ik ben ook afhankelijk van anderen
Ow nice heb ik weer wat te doen op mijn werkquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef wc-eend het volgende:
KPV begint volgende week, komende week meer info, rustig aan...
nu al spannend of de te winnen prijzen uitgekeerd gaan wordenquote:Op zondag 18 december 2011 19:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Is er dit jaar ook weer, zoals elk jaar, een KPV? Is normaal toch wat over te lezen van te voren, maar dit jaar niet, vandaar mijn vraag
Dat gaat dit jaar gewoon gebeuren ja. Ik wil die drama van vorig jaar niet meer zien namelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Misan het volgende:
[..]
nu al spannend of de te winnen prijzen uitgekeerd gaan worden
nee idd, gelukkig ook nooit eerder gebeurd en ik zie dat eigenlijk ook niet meer gebeurenquote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat dit jaar gewoon gebeuren ja. Ik wil die drama van vorig jaar niet meer zien namelijk.
Dat ligt aan het bedrijf in kwestie, dus ja, dat hebben wij niet onder controle. En dat doen we dus niet meer, want het is gewoon jammer dat het zo moet lopen. Er is al een tijden een bestelling geplaatst, maar nul geleverd. Nu proberen we met dat bedrijf eruit te komen (tegoedbon oid), maar het gaat weer heerlijk snel. Proef het sarcasme.quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laten we hopen dat het dit jaar vlekkeloos loopt.
Helaas is het drama van vorig jaar nog altijd niet opgelost...
Hoe krom zou het zijn als mensen die dit jaar iets winnen eerder prijzen binnen hebben dan de resterende mensen die de prijzen van vorig jaar nog niet hebben.
Jammer genoeg zou het nog kunnen gebeuren ook.
Vanaf half januari ben ik een paar maanden in het buitenland, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laten we hopen dat het dit jaar vlekkeloos loopt.
Helaas is het drama van vorig jaar nog altijd niet opgelost...
Hoe krom zou het zijn als mensen die dit jaar iets winnen eerder prijzen binnen hebben dan de resterende mensen die de prijzen van vorig jaar nog niet hebben.
Jammer genoeg zou het nog kunnen gebeuren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |