Mijn vakantie is prima geweest en ik ga er (wederom) achteraan.quote:Op zondag 9 oktober 2011 00:54 schreef Necrodeath het volgende:
Wederom een aantal weken verder.
Is er nog nieuws?
En dan hopen dat je daar wel wat voor krijgtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 12:32 schreef 08gnoT. het volgende:
Psst, ik zou vragen om het dubbele aantal punten extra voor de komende KPV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
quote:Op dinsdag 1 november 2011 14:59 schreef Cerbie het volgende:
De volgende KPV is er al bijnaZe zijn dit jaar verdeeld, lijkt me stugSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee waar en wie er nu weer stagneert. Het rotte is dat ik er helemaal niets mee te maken heb gehad, dus ook maar steeds weer mensen moet gaan vragen of iemand weet hoe het zit. Wederom ga ik dat weer via een dm doen. Ik heb echt geen idee waarom dit zo lang moet duren. Het laatste wat ik weet is dat bol.com de spellen niet meer op voorraad had, maar shoot, we kijken wel weer waar ik nu weer strand
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:Op woensdag 22 juni 2011 05:44 schreef Necrodeath het volgende:
Het gaat inderdaad om Wii games zo ver ik weet.
Sowieso voor Cerbie is dat Red Steel 2 en voor mij Metroid: Other M.
Ik weet niet of er nog anderen zijn die zijn/haar prijs nog niet gekregen hebben, maar als je het lijstje van wc-eend een stukje terug in dit topic ziet, lijkt me dat wel het geval.
quote:Op maandag 27 juni 2011 19:53 schreef twillianne het volgende:
Ik wacht ook nog steeds op Super Mario All Stars... Hoop dat ik hem binnenkort opgestuurd krijg.
Dit zijn toch de games die nog missen? Anders ga ik zelf nog shoppen, want dit wordt een beetje veel bullshit. Tenminste, als het ergens bij post het kwijtgeraakt is, mogen zij eerst zoeken.quote:Op maandag 27 juni 2011 19:54 schreef __Saviour__ het volgende:
En ik wacht op goldeneye denk ik, weet het niet eens meer zeker
quote:Op dinsdag 1 november 2011 15:55 schreef Pheno het volgende:
Nou ja, ik mijn tagje zegt anders he. Alleen was ik te druk met een reisje Nieuwe Zeeland in die tijd
vergeet je touw nietquote:Op donderdag 24 november 2011 07:24 schreef Pheno het volgende:
* Pheno pakt molensteen en loopt naar de Maas
Hoe denk je dat ik me na een half jaar voeldequote:Op donderdag 24 november 2011 08:25 schreef Pheno het volgende:
Plons natuurlijk, het is geen R&P hier!
Ik heb geen idee waarom het zo lang duurt. Volgens mij was die zut allang besteld. Ik ga eens overleggen hoe wat en waar, want dit is te sadness. Leuk om iets te mogen bestellen, maar als de winkel in kwestie de boel maar niet opstuurt schiet dat niet op.
Fijne is dat ik geen drol te maken heb gehad met de kpv van vorig jaar, dus ik ben ook afhankelijk van anderen
Ow nice heb ik weer wat te doen op mijn werkquote:Op zondag 18 december 2011 20:10 schreef wc-eend het volgende:
KPV begint volgende week, komende week meer info, rustig aan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |