nu al spannend of de te winnen prijzen uitgekeerd gaan wordenquote:Op zondag 18 december 2011 19:10 schreef Simsfan88 het volgende:
Is er dit jaar ook weer, zoals elk jaar, een KPV? Is normaal toch wat over te lezen van te voren, maar dit jaar niet, vandaar mijn vraag
Dat gaat dit jaar gewoon gebeuren ja. Ik wil die drama van vorig jaar niet meer zien namelijk.quote:Op zondag 18 december 2011 20:37 schreef Misan het volgende:
[..]
nu al spannend of de te winnen prijzen uitgekeerd gaan worden
nee idd, gelukkig ook nooit eerder gebeurd en ik zie dat eigenlijk ook niet meer gebeurenquote:Op zondag 18 december 2011 20:39 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat gaat dit jaar gewoon gebeuren ja. Ik wil die drama van vorig jaar niet meer zien namelijk.
Dat ligt aan het bedrijf in kwestie, dus ja, dat hebben wij niet onder controle. En dat doen we dus niet meer, want het is gewoon jammer dat het zo moet lopen. Er is al een tijden een bestelling geplaatst, maar nul geleverd. Nu proberen we met dat bedrijf eruit te komen (tegoedbon oid), maar het gaat weer heerlijk snel. Proef het sarcasme.quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laten we hopen dat het dit jaar vlekkeloos loopt.
Helaas is het drama van vorig jaar nog altijd niet opgelost...
Hoe krom zou het zijn als mensen die dit jaar iets winnen eerder prijzen binnen hebben dan de resterende mensen die de prijzen van vorig jaar nog niet hebben.
Jammer genoeg zou het nog kunnen gebeuren ook.
Vanaf half januari ben ik een paar maanden in het buitenland, dus het zou zomaar kunnen.quote:Op zondag 18 december 2011 23:37 schreef Necrodeath het volgende:
Laten we hopen dat het dit jaar vlekkeloos loopt.
Helaas is het drama van vorig jaar nog altijd niet opgelost...
Hoe krom zou het zijn als mensen die dit jaar iets winnen eerder prijzen binnen hebben dan de resterende mensen die de prijzen van vorig jaar nog niet hebben.
Jammer genoeg zou het nog kunnen gebeuren ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |