De meeste mensen weten dat niet hequote:Op donderdag 3 maart 2011 18:35 schreef wc-eend het volgende:
Je moet niet vergeten dat er zo'n 270 prijzen verdeeld moeten worden over 110. Daarnaast is anderhalve week geleden al aangegeven dat zo'n 50% van de prijzen zijn verstuurd. En je moet niet vergeten dat het sorteren, inpakken en versturen door één iemand gedaan wordt...
Geduld dus.
Ik zie op Twitter meldingen van Insidegamer, Tweakers en Novum dat zij er een ontvangen hebben. Dat wil dus zeggen dat ze al in Nederland zijn. Enig idee wanneer ik de mijne mag verwachten?quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:04 schreef lizardtattoo het volgende:
Hoe gaat mijn pakje eigenlijk verstuurd worden, rechtstreeks vanaf Nintendo of eerst via het FOK!Postkantoor? Dan weet ik ongeveeeeeeer wanneer ik achter de voordeur moet gaan kamperen.
Snif snotter snuitquote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Nebo het volgende:
Red Steel almede enkele andere Wii-games worden later verstuurd
Bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 8 maart 2011 17:34 schreef Nebo het volgende:
Red Steel almede enkele andere Wii-games worden later verstuurd
Ik kwam hier net om hetzelfde te vragenquote:
quote:
Toch even een bump. Ik heb Red Steel 2 nog niet mogen ontvangen, is er toevallig iets mis gegaan? Mijn andere prijzen zijn al binnen en hij ligt nu overal in de aanbieding in de winkel..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |