Ging voor NHL 11 maar was het vergetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef j0rdiiii het volgende:
Sackboy figurine (25-01-2011 23:59) 117 punten
Sims 3 onderbroek (25-01-2011 23:59) 157 punten
Prototype Figurine (25-01-2011 23:59) 179 punten
Need for Speed: Hot pursuit pasjeshouder (25-01-2011 23:59) 113 punten
EA Sports Active strandtennis-setje (25-01-2011 23:59) 185 punten
Sackboy figurine (25-01-2011 23:59) 169 punten
Medal of Honor zonnebril (25-01-2011 18:00) 161 punten
Waarmee je mijn 189 punten had overbodenquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef Fruitsalade het volgende:
Ik heb de hele avond aan mijn PWS gewerkt en bedenk nu pas dat de veiling anderhalf uur geleden is afgelopenMaar had met 27 punten denk ik ook niet zoveel meer gescoord. Maar mijn winst was al vroeg binnen:
Assassin's Creed: Brotherhood (Xbox 360) - Fruitsalade - 195 punten
Ze zullen vast wel met een overzichtje komen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef tudelfino het volgende:
Klopt het dat de kerstprijsvraag het niet meer doet? Ik ben wel benieuwd of ik nog iets gewonnen heb
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:55 schreef tudelfino het volgende:
Klopt het dat de kerstprijsvraag het niet meer doet? Ik ben wel benieuwd of ik nog iets gewonnen heb
Dat vind ik best een hoop mensen eigenlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:47 schreef lizardtattoo het volgende:
Er zijn dus 99 personen die of niet geboden hebben, of niet genoeg, en daardoor zijn 3177 punten blijven liggen (kanttekening: dit is wel inclusief de punten die mensen die wel geboden hebben nog overhadden aan het eind van de veiling)
dat scheelt wel idd, maar ik moet nu wel zoeken naar op welke dag ik mijn prijsje gescoord heb en mijn adres is ook bij fok bekendquote:
Ja, we gaan geen uitzonderingen maken omdat dat alles weer lastiger maakt. In de laatste nieuwspost staan linkjes naar alle dagen, dus even 8 nieuwsberichten doorscannen en je hebt je lijstje compleet. En je adres is waarschijnlijk allang in de schredder verdwenen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:25 schreef Misan het volgende:
is het perse nodig dat ik nu zelf ga opzoeken welke prijzen ik allemaal gewonnen heb?
ik heb van de week nog met een andere prijsvraag meegedaan op fok, maar maakt niet uitquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, we gaan geen uitzonderingen maken omdat dat alles weer lastiger maakt. In de laatste nieuwspost staan linkjes naar alle dagen, dus even 8 nieuwsberichten doorscannen en je hebt je lijstje compleet. En je adres is waarschijnlijk allang in de schredder verdwenen.
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:19 schreef Misan het volgende:
[..]
ik heb van de week nog met een andere prijsvraag meegedaan op fok, maar maakt niet uitik kijk dit weekend wel ff
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!
1 van de devvers kan toch heel makkelijk een query maken gesorteerd op User?quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:23 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dan moeten wij dus jouw inzending bij die prijsvraag gaan opzoeken. Daar word je niet blij van om ruim honderd keer te moeten doen... Dit is voor ons de handigste manier aangezien het helaas niet ingebouwd is in het systeem. Dat is sowieso ook één van de punten voor volgend jaar!
geen tijd voorquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:31 schreef Tain het volgende:
[..]
1 van de devvers kan toch heel makkelijk een query maken gesorteerd op User?
Second that, hoeveel spijt moet ik hebben dat ik daar niet voor ben gegaan?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |