Allereerst petje af voor de organisatie die dit wederom belangeloos heeft georganiseerd!

Zeker het invoeren van de antwoorden vond ik erg goed vergeleken met vorige jaren.
Wat nog beter zou kunnen:
-Een (meer logische) ordening van de prijzen bij het veilingoverzicht. Helemaal mooi als het door de users is aan te passen op tijdstip van aflopen, platform, goodie/game enz. Ik snap dat dat veel moeite kost om werkend te krijgen en te testen, maar wel iets voor het verlanglijstje.
-De creatief geblurde characters waren wel erg moeilijk te vinden als je ze niet herkende, heb persoonlijk liever wat minder moeilijke

.
-Highlight of iets dergelijks als een veiling is afgelopen.
-Bonuscodes vond ik te omslachtig/je moest maar net geluk hebben. Leuker is misschien om tijdens de hele prijsvraag bijvoorbeeld 10 codes op "vindbare" plekken van de site te verstoppen, zodat iedereen kan gaan zoeken en vinden als die dat wilt, en niet dat het maar 1 dag per bonuscode kan.
-Foto's van goodies zijn heel welkom, al was het maar een overzichtsfoto's van alle goodies bij elkaar.
-En aub geen onvindbare vragen zoals de "verteervraag"

.
Al met al weer erg leuk

, en als de KPV elk jaar weer een beetje verbeterd wordt, is het voor de crew nog een beetje werkbaar, en wordt het voor de deelnemers ook steeds leuker

.