Help me er aan te herinneren dat ik volgend jaar maar 1 of 2 prijzen neem ipv 22...quote:Maak een lijstje met alle prijzen die je gewonnen hebt en op welke dag dat was.
Jij hebt zeker met de optie 'zoeken in: beide' gezocht? Dan moet het woord dus zowel in de titel als in het bericht staan, wat dus bijna nooit voorkomt. Met als optie 'inhoud' was er al veel meer te vinden, hoewel dan Google het vaak nog beter deed.quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:56 schreef Aerox2002 het volgende:
- Fok search was waardeloos in vergelijk met de oude site (zal alleen wel niet (eenvoudig) te verbeteren zijn)
Dat klopt inderdaad dat ik met beide zocht, ik heb even een testje gedaan en je hebt inderdaad gelijk dat hij dan meer vind... Dat maakt het wellicht wel een stuk beter dan, maar ik vind het belachelijk dat wanneer je bij 'zoeken in' beide invult dat je zoekterm dan zowel in de titel als in de inhoud je tekst moet voorkomen in plaats van 1 van beide...quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:10 schreef Thormodo het volgende:
[..]
Jij hebt zeker met de optie 'zoeken in: beide' gezocht? Dan moet het woord dus zowel in de titel als in het bericht staan, wat dus bijna nooit voorkomt. Met als optie 'inhoud' was er al veel meer te vinden, hoewel dan Google het vaak nog beter deed.
Het was deze:quote:Op donderdag 27 januari 2011 07:58 schreef __Saviour__ het volgende:
En wat was nou het antwoord op die verrekte verteer-vraag?
Ja ik snap ook niet waarom dat een AND operator is i.p.v. een OR operatorquote:Op donderdag 27 januari 2011 09:26 schreef Aerox2002 het volgende:
[..]
Dat klopt inderdaad dat ik met beide zocht, ik heb even een testje gedaan en je hebt inderdaad gelijk dat hij dan meer vind... Dat maakt het wellicht wel een stuk beter dan, maar ik vind het belachelijk dat wanneer je bij 'zoeken in' beide invult dat je zoekterm dan zowel in de titel als in de inhoud je tekst moet voorkomen in plaats van 1 van beide...
Beetje oneerlijk inderdaad, die is gewoon niet normaal vindbaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef lordteddybeer het volgende:
[..]
Het was deze:
No More Heroes 3 aangekondigd
Deze vraag vind ik eigenlijk niet eerlijk want de tekst staat in een plaatje en is dus niet te vinden via foksearch of google search. Je moet dus geluk hebben dat je via google op een andere gamesite kwam waar het antwoord wel stond.
Ach, een lastige hoort er ook tussen, niet alles hoeft persé met de search goed vindbaar te zijn... Plus dat een paar mensen hem uiteindelijk nog wel goed hadden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:05 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk inderdaad, die is gewoon niet normaal vindbaar.
Het heeft me erg veel frustrerende zoekopdrachten gekost, allemaal zonder resultaat dus. Op een gegeven moment heb ik maar een onzin-antwoord ingevuld, zodat ik van die vraag af was en er niet meer tijd in zou gaan steken.
Dan te bedenken dat ik nog niet eens iets binnen hebquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Catch_me het volgende:
Ah zo te zien hebben de eerste die-hard fokkers hun prijzen op marktplaats gezet![]()
http://computer-software.(...)hg1MkHKMAqZUodw%2FQd
Niks aan te doen, maar ik vind het triestquote:Op maandag 28 februari 2011 18:36 schreef Catch_me het volgende:
Ah zo te zien hebben de eerste die-hard fokkers hun prijzen op marktplaats gezet![]()
http://computer-software.(...)hg1MkHKMAqZUodw%2FQd
1 jaar actief op Marktplaatsquote:Op maandag 28 februari 2011 19:12 schreef Thormodo het volgende:
Yup, dat staat wel overal (en daar wordt dan ook aan gehouden voor zover ik weet).
En zoveel Julians deden er vast niet mee die deze PS2 games hebben gewonnen, dus indien hij Julian (of J.) heeft opgegeven bij zijn adresgegevens, kan de gebruikersnaam achterhalen ook nooit heel moeilijk zijn.
Ik heb Epic Mickey trouwens ook nog niet binnen, dus je bent niet de enige Orbis.
Mjah iemand van de crew heeft alle mailtjes met adresgegevens, dus gewoon even die doorzoeken op Volendam (met de zoekfunctie) en je bent binnen jaquote:Op maandag 28 februari 2011 19:19 schreef Catch_me het volgende:
[..]
1 jaar actief op Marktplaats
Bekijk alle advertenties
Volendam, Noord-Holland
Julian + volendam, lijkt me te traceren bij de fok crew ja
Wat ben je toch zielig, als ik hem wil moet ik tot maart wachten én 250 euro neerleggenquote:Op maandag 28 februari 2011 19:17 schreef lizardtattoo het volgende:
Och, ik moet nog tot eind maart wachten
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |