SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PerksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UnlockablesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Over dat pc gedownload en online gamen, het kan wel moet je eens op alterops googlenrice rice baby tututututedudududum![]()
je moet toch unieke codes hebben uitgegeven door steam of iets dergelijks?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Rijstkoker het volgende:
Over dat pc gedownload en online gamen, het kan wel moet je eens op alterops googlenOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(![]()
Godverdomme, mijn Xbox wil niet meer met Live connecten, wordt er helemaal gestoord van! Wtf is this shit.![]()
Je xbox of je account? Wat zegt de test? Kan je wel met internet verbinden met die test of alleen met je netwerk? Of met helemaal niets?![]()
ontwenningsverschijnselenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Michhas het volgende:
Godverdomme, mijn Xbox wil niet meer met Live connecten, wordt er helemaal gestoord van! Wtf is this shit.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Xbox...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef KoningStoma het volgende:
Je xbox of je account? Wat zegt de test? Kan je wel met internet verbinden met die test of alleen met je netwerk? Of met helemaal niets?
Als ik die connection test doe, geeft hij aan dat mijn Xbox wel op het netwerk aangesloten zit, en mijn netwerk wel op internet, maar mijn internet kan niet met Xbox Live verbinden.![]()
Dan is je netwerkadapter wss in je xbox gaar, had een maat van mij ook...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Xbox...
Als ik die connection test doe, geeft hij aan dat mijn Xbox wel op het netwerk aangesloten zit, en mijn netwerk wel op internet, maar mijn internet kan niet met Xbox Live verbinden.
Had een nieuwe moeten kopenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
May the Orse be with you![]()
Heb ik ook wel een keer gehad, probeer eens je router te resetten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Michhas het volgende:
[..]
Xbox...
Als ik die connection test doe, geeft hij aan dat mijn Xbox wel op het netwerk aangesloten zit, en mijn netwerk wel op internet, maar mijn internet kan niet met Xbox Live verbinden.na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Je staat trouwens bij mij op online en er staat dat je 2 uur afwezig bent? Heb je je account ergens gerecovered ofzo? Dat hij nog ergens anders is aangemeld?![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:53 schreef Bozz187 het volgende:
O my gawd stoma die geen bo doet wtf!!!
Jongens wat vinden jullie van de Famas want ik lees heel veel over de Aug maar is de Famas niet gewoon veel lekkerder? Bij dat wapen (Famas) is de recoil toch veel makkelijker te controleren?
Trouwens net 32-4 en 36-5 gespeeld en alsnog verliest m'n team omdat er twee noobs waren met 'n score van 0-16 en 0-22![]()
![]()
Ik voel je pijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef Moffol het volgende:
Trouwens net 32-4 en 36-5 gespeeld en alsnog verliest m'n team omdat er twee noobs waren met 'n score van 0-16 en 0-22Zo gaat het altijd.
![]()
Ja dat is zo irritant. Laatst had ik (wederom team death match) 42 - 5 en nog steeds krijgen de overige vijf het niet voor elkaar 33 kills te krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:08 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik voel je pijnZo gaat het altijd.
![]()
![]()
![]()
nu tukken
als ik 10 kills haal ben ik blij dus niet zeurenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja dat is zo irritant. Laatst had ik (wederom team death match) 42 - 5 en nog steeds krijgen de overige vijf het niet voor elkaar 33 kills te krijgen![]()
Er was onderhoud op de Live servers, sommige mensen konden niet connecten inderdaad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:06 schreef Michhas het volgende:
Hij doet het alweerEven boodschappen gaan doen en nu doet hij het weer
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Als ik positief speel ben ik happy, als ik 3 keer meer dood ben gegaan dan kills heb gemaakt ben ik stiekempjes een beetje droevig, als ik dik vaak dood ben gegaan en weinig heb gekilld begin ik wel wat lichtelijk gefrustreerd te raken. Aan de andere kant... ben ik een rondje MVP dan krijgt iedereen het te horenquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:05 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
als ik 10 kills haal ben ik blij dus niet zeurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:25 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als ik positief speel ben ik happy, als ik 3 keer meer dood ben gegaan dan kills heb gemaakt ben ik stiekempjes een beetje droevig, als ik dik vaak dood ben gegaan en weinig heb gekilld begin ik wel wat lichtelijk gefrustreerd te raken. Aan de andere kant... ben ik een rondje MVP dan krijgt iedereen het te horenZelfs Rossda...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je weet dat je slecht bent als de meeste gesprekken die over jou gaan beginnen met "Zelfs Rossdale..."
Ik heb echt het idee dat het spel je af en toe bewust donwplayed.
Zat gisteren in een (voor mijn doen) heerlijke rush met games, k/d van rond de 1.70. Krijg ik een game op firing range, sta ik binnen 3 minuten op 3-10. Als ik naar de killgames keek, zag ik tegenstanders die me killden gewoon een meter naar links of rechts staan terwijl ingame ik recht op ze af schoot.![]()
Ben maar ff geragequit.![]()
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Je weet dat je slecht bent als de meeste gesprekken die over jou gaan beginnen met "Zelfs Rossdale..."
niets van aantrekken, het zijn allemaal haters
[ Bericht 10% gewijzigd door kutkabouter op 26-01-2011 08:47:50 ]Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Is er al bekend welke aanpassingen er op de AKu en RCXD zijn gedaan?
Iemand nog een goed adresje voor goedkope live-points voor het mappack?![]()
![]()
Boeit me ook niet, vind het wel grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niets van aantrekken, het zijn allemaal haters
Komt door een slechte verbinding met de host. Kun je weinig aan doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb echt het idee dat het spel je af en toe bewust donwplayed.
Zat gisteren in een (voor mijn doen) heerlijke rush met games, k/d van rond de 1.70. Krijg ik een game op firing range, sta ik binnen 3 minuten op 3-10. Als ik naar de killgames keek, zag ik tegenstanders die me killden gewoon een meter naar links of rechts staan terwijl ingame ik recht op ze af schoot.![]()
Ben maar ff geragequit.
Ik heb geluk want ik ben bijna altijd zelf host![]()
![]()
eBay!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand nog een goed adresje voor goedkope live-points voor het mappack?
Rc-xd heeft wat minder range,.en grip op de 74u heeft wat minder effect.![]()
Terwijl ik bij Black Ops al-tijd max 3 streepjes verbinding heb, was ik bij de Crysis 2 beta constant de host.
Ligt het dan aan mijn verbinding of gewoon aan Black Ops?
@Teun
Ben een nieuw hoofdstuk ingegaan met Tele2. Heb ze gisteravond in gebreke gesteld omdat ze me 3500 meter af laten leggen naar een wijkcentrale die 1450 meter verderop ligt.
Heb verzocht mijn contract per direct te laten ontbinden zonder bijkomende kosten.
Ben benieuwd![]()
![]()
Yeah Finally! Eindelijk met alle attachments in 1 keer dood. Nu een ACOG erop zetten want die sight is bij de PSG1 echt heerlijk. Het is nu echt een Barrett. 50 Cal gewordenquote:![]()
Zit nu echt in een heerlijke streak van goede potjes. M'n Team Death Match K/D van deze week is 3.60![]()
![]()
Ik heb variable erop gezet gister.. 2 potjes achter elkaar een double one shot one kill gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Yeah Finally! Eindelijk met alle attachments in 1 keer dood. Nu een ACOG erop zetten want die sight is bij de PSG1 echt heerlijk. Het is nu echt een Barrett. 50 Cal geworden![]()
Zit nu echt in een heerlijke streak van goede potjes. M'n Team Death Match K/D van deze week is 3.60![]()
Mad Love <3Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Zelf host zijn is nog kutterquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Komt door een slechte verbinding met de host. Kun je weinig aan doen.
Ik heb geluk want ik ben bijna altijd zelf host
Verder heb ik dat ook wel eens.. toch eigenlijk altijd meer kills dan deaths. Vaak scores van 15-7 enzo zeg maar,
Maar soms... echt soms... dan wil het gewoon niet, alles gaat mis scores van 9-9 of 5-10.
Je begrijpt er dan ook niks van want je speelt hetzelfde, en hoe je soms word gekilled is zoooo nep.
Net of 'ze' je ratio een beetje willen beheren ofzo. Vet kut.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Jip, net of je steeds de verkeerde beslissingen maakt soms...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf host zijn is nog kutter
Verder heb ik dat ook wel eens.. toch eigenlijk altijd meer kills dan deaths. Vaak scores van 15-7 enzo zeg maar,
Maar soms... echt soms... dan wil het gewoon niet, alles gaat mis scores van 9-9 of 5-10.
Je begrijpt er dan ook niks van want je speelt hetzelfde, en hoe je soms word gekilled is zoooo nep.
Net of 'ze' je ratio een beetje willen beheren ofzo. Vet kut.
Hoe vaak ik wegkijk als er net een ventje komt
Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Oko zo herkenbaar, maar dat is dan inderdaad meer je eigen fout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip, net of je steeds de verkeerde beslissingen maakt soms...
Hoe vaak ik wegkijk als er net een ventje komt
Wel grappig als je soms Theater mode kijkt en je ziet hoeveel je zelf over het hoofd ziet tijdens het gamen
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Ongeduldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oko zo herkenbaar, maar dat is dan inderdaad meer je eigen fout.
Wel grappig als je soms Theater mode kijkt en je ziet hoeveel je zelf over het hoofd ziet tijdens het gamenheb ik heel veel van..
En inderdaad als je meekijkt en zelf niet speelt zie je veel meer, is ook met schaken als ik met iemand mee kijk.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
en als ze het niet doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:
@Teun
Ben een nieuw hoofdstuk ingegaan met Tele2. Heb ze gisteravond in gebreke gesteld omdat ze me 3500 meter af laten leggen naar een wijkcentrale die 1450 meter verderop ligt.
Heb verzocht mijn contract per direct te laten ontbinden zonder bijkomende kosten.
Ben benieuwdOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Ey wie wil er een Groundwar doen tegen [KUT] we zijn een groep vrienden van 9 a 14 man die eigenlijk altijd met elkaar spelen. Misschien heeft iemand het zelfde en wilt is een keer Clan vs Clan doen.
6vs6= Hardcore team deathmatch
9vs9= Ground war.
andere opties niet.Je kan me vinden bij de bloemist![]()
dan is het goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk geef ik me niet gewonnen
google livecodesquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Iemand nog een goed adresje voor goedkope live-points voor het mappack?Je kan me vinden bij de bloemist![]()
mensen die niet met de clantag [HENK] [KAAS] of [SNOR] rondlopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
Ey wie wil er een Groundwar doen tegen [KUT] we zijn een groep vrienden van 9 a 14 man die eigenlijk altijd met elkaar spelen. Misschien heeft iemand het zelfde en wilt is een keer Clan vs Clan doen.
9vs9= Ground war.
andere opties niet.
mag ook wel. waar staat het voor?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
No Homoquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mag ook wel. waar staat het voor?![]()
True bromance.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
JEWEETSELLUF
Alleen maar liefde
No homo
no homo.![]()
quote:
Als je nou eens niet zo'n kut gamemodes had uitgezochtquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
9vs9= Ground war.
andere opties niet.![]()
![]()
Dit wou ik ook nog even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hardcore vind je niet leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je nou eens niet zo'n kut gamemodes had uitgezocht?
Je kan me vinden bij de bloemist![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Fsmxi het volgende:
Dit wou ik ook nog even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
OH! hier is iedereen
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun![]()
Hardcore heeft vrijwel alleen maar campers en ground war is veel te chaotisch voor tactisch spelquote:Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Als je tegen een ander team wil spelen doe dan iets als DOM,DEMO,Sabo, S&D of HQ. Waarom zou ik 9 tegen 9 TDM willen spelenquote:![]()
![]()
Omdat je dan kk hard gepakt wordt misschienquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je tegen een ander team wil spelen doe dan iets als DOM,DEMO,Sabo, S&D of HQ. Waarom zou ik 9 tegen 9 TDM willen spelen
Ja ik moet me ook echt bewijzen natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Omdat je dan kk hard gepakt wordt misschien![]()
![]()
Ik had gister met al die maten van me toch heel tactisch gespeeld alleen maar gewonnen met Domninationquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hardcore heeft vrijwel alleen maar campers en ground war is veel te chaotisch voor tactisch spelWel de hele tijd net net maarja toch gewonnen
'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik moet me ook echt bewijzen natuurlijk
Sowies groundwarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
Ground war is geen gametype, maar een playlist btw.. Hele dag met lag spelen ftw
![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Fsmxi het volgende:
Dit wou ik ook nog even kwijtDat had ik laatst ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ben ik vanochtend een half uur aan het kutten geweest voor een new embleem. Had een leuke gezien, maar krijg hem niet nagemaakt.en op internet is niets te vinden.
All good things are wild and free.![]()
wat is het deze keer? my little pony?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook.
Overigens ben ik vanochtend een half uur aan het kutten geweest voor een new embleem. Had een leuke gezien, maar krijg hem niet nagemaakt.en op internet is niets te vinden.
![]()
Oh zou die ook kunnen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is het deze keer? my little pony?![]()
Nee, een vosje met vleugels.
maar hij was zo lief.
All good things are wild and free.![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zou die ook kunnen?Nee, een vosje met vleugels.
maar hij was zo lief.
__
1.1quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is jou win loss ratio vriend?Als je kanker internet hebt wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowies groundwar. Hele dag met lag spelen ftw
ahh, en nu al denken alles beter te wetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef Bartcoah het volgende:
Ik speel net 2 weekies ofzo 18 uurtjesdat belooft wat, voor de toekomst
Meisjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, een vosje met vleugels.maar hij was zo lief.
![]()
![]()
En nu al menen dat jij iemand kk hard in maaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1.1
[..]
Als je kanker internet hebt wel ja..
![]()
Mijn win loss ratio is door al het gequit niet meer representatief
Ik heb iets van 900 completed games en 800 wins.
Bij total losses staat 500, dus ik ben 400 keer gequit. Meestal door een kutverbinding, door een connection interrupted en af en toe een ragequit. Verder verlies ik echt te vaak als ik in mijn eentje speel terwijl ik de mvp ben.![]()
Maatje van mij speelt alleen met ons mee als we met een paar man zijn daardoor is zijn win/loss ratio 5.9quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn win loss ratio is door al het gequit niet meer representatief
Ik heb iets van 900 completed games en 800 wins.
Bij total losses staat 500, dus ik ben 400 keer gequit. Meestal door een kutverbinding, door een connection interrupted en af en toe een ragequit. Verder verlies ik echt te vaak als ik in mijn eentje speel terwijl ik de mvp ben.!
Volgens mij ligt mijn win loss nu rond 1.9 met een streak van in de 40![]()
Jongens, Jongens, Jongens toch....
en dame..
Het is wat he...Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
M16 ACOG met Flak Jacket, Hardened, en Tactical Mask, allemaal pro natuurlijk, wat een bazen combo in levels als Jungle en vooral Array.![]()
Shit, doe ik een potje free for all stond 15-1 bovenaan; Lost Connection.
Potje daarna doe ik Nuketown speel ik 30-5; Loopt vast en kan het filmpje niet terug bekijken.rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:
HEt is gewoon een kloon van michas...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef BzP het volgende:
Jongens, Jongens, Jongens toch....
en dame..
Het is wat he...'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
MichHasquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HEt is gewoon een kloon van michas...Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Wiehoeeee, 42-7, 36-7, 37-5 en 61-3 gespeeld met drie choppers in 1 game en drie keer 1 kill te weinig voor honden
[ Bericht 1% gewijzigd door Moffol op 26-01-2011 22:04:41 ]![]()
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ahh, en nu al denken alles beter te wetendat belooft wat, voor de toekomst
Maar ben je er ook echt goed in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaakt![]()
daar ging het niet om manquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaaktOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Haha met HQ krijg je inderdaad zoveel XP, als je veel captured met Capture the Flag krijg je ook verschrikkelijk veel!![]()
Stef, jonge.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Over een prestige doe ik sinds ik veel HQ speel tegenwoordig maar 11 uur!
na regen, ben ik er.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HEt is gewoon een kloon van michas...dit is niet mijn kloon vriend
Dank uquote:![]()
![]()
Wie noem jij hier vriend, kloon?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]dit is niet mijn kloon vriend
[..]
Dank u
Ende prestige 5!![]()
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Moffol het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk op de PS3? Of is iedereen van de Xbox360?![]()
everybody loves xboxquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beter
no homo.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Werkt misschien beter maar ik ga voor de mooiere graphics! En na de patch 1.06 moet ik zeggen dat de PS3 versie van Black Ops veel beter is geworden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beter![]()
Psn = Bobbanzquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Moffol het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk op de PS3? Of is iedereen van de Xbox360?
Oldskool jwz![]()
![]()
Bobbanz, ouwe bad boy dat je bent, waarom koop je geen 360, dan kan je met ons meespelen en je L337 moves op het battlefield showen.quote:Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Okéé die van mij is 2.05, we kunnen wel een keer samen gaan! Of met een grote groep, ik voeg je wel toe op PSN. Mijn naam is Drybonet (ja ik weet het, het is een rare naam maar ik speelde vroeger altijd met Drybones op Mariokart en aangezien mijn naam met een T begint is het Drybonet)!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees kd 1.26 nu, ik speel vaak met grote groepen.![]()
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik kenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Moffol het volgende:
[..]
Okéé die van mij is 2.05, we kunnen wel een keer samen gaan! Of met een grote groep, ik voeg je wel toe op PSN. Mijn naam is Drybonet (ja ik weet het, het is een rare naam maar ik speelde vroeger altijd met Drybones op Mariokart en aangezien mijn naam met een T begint is het Drybonet)!
Heb je ook headset btw?rice rice baby tututututedudududum![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik ken
Heb je ook headset btw?Ik camp alleen in Nuketown met een motion sensor achter me. In alle andere maps speel ik voorzichtig of rush ik voorzichtig. Maar nee, ik ga niet 5 minuten op een plek hangen. Meestal gaat het: rennen, even zitten en wat mensen afknallen, rennen en campers doden, zitten, rennen and so on! Maar ik doe het wel tactisch en slim door meestal via de buitenkant van de map te lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik ken
Heb je ook headset btw?![]()
Grafisch zijn multiplatformgames meestal mooier op de xbox. BO ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Werkt misschien beter maar ik ga voor de mooiere graphics! En na de patch 1.06 moet ik zeggen dat de PS3 versie van Black Ops veel beter is geworden!![]()
![]()
Nee jongen, door die patch is BO op de ps3 nu 1080, dat wist je zeker niet he![]()
Maar serieus, obvious troll, voor je kijken doorlopen.
Black Ops PS3 patch heeft Xbox Live foutmelding
[ Bericht 27% gewijzigd door KneusTeun op 27-01-2011 00:22:35 ]'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik schoot net op iemand met mijn sniper en toen kwamen er vonkjes vanaf. Daarna schoten ik en iemand anders elkaar tegelijk dood
Ik heb hem net opgenomen en geupload maar hij staat er nog niet.
[ Bericht 1% gewijzigd door KoningStoma op 27-01-2011 01:02:42 ]![]()
Heb ik ook weleens gehad, tegelijk doodgaan. Zou het niet moeten kunnen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik schoot net op iemand met mijn sniper en toen kwamen er vonkjes vanaf. Daarna schoten ik en iemand anders elkaar tegelijk dood
Ik heb hem net opgenomen en geupload maar hij staat er nog niet.rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat hoort niet te kunnen. Dat is de hele rede waarom je kogels soms niets lijken te doen. Dan ben je eigenlijk al dood.![]()
dat hoort wel te kunnen, als je op precies hetzelfde moment de fatale kogel afvuurtquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef KoningStoma het volgende:
Dat hoort niet te kunnen. Dat is de hele rede waarom je kogels soms niets lijken te doen. Dan ben je eigenlijk al dood.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Nee. Er is altijd een berichtje dat eerder de host bereikt. Als de het ene berichtje eerst komt dan wordt het andere genegeerd.![]()
als je irl een sniper afschiet naar een doel 2 kilometer verderop en je hebt een mondingssnelheid van 900 m/s, heb je toch ook nog meer dan 2 seconden om terug te schietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Er is altijd een berichtje dat eerder de host bereikt. Als de het ene berichtje eerst komt dan wordt het andere genegeerd.het is niet zo dat je meteen raakt als je een kogel afschiet naar een long range target
dan nog moet de kogel eerst aankomen, dat hebben ze namelijk nog net wel voor elkaar gekregen om te programmerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is een spel. (een slecht geprogrammeerd spel)
De kogels in dit spel zijn direct. De berichtjes die naar de host gestuurt worden die deze kogels representeren zijn dat niet.![]()
Wat zou er gebeuren wanneer er echt precies op de milliseconde op elkaar word geschoten.
Eigenlijk is het er eentje voor mythbusters.rice rice baby tututututedudududum![]()
ja en daar heb jij het dus mis. ze zijn niet directquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
De kogels in dit spel zijn direct. De berichtjes die naar de host gestuurt worden die deze kogels representeren zijn dat niet.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja en daar heb jij het dus mis. ze zijn niet direct![]()
![]()
is een leugen!!quote:
Kan helemaal niet joh![]()
Als stoma zegt dat iets niet mogelijk is, dan is dat ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
De k/d van Stoma is btw wel fucking bizar: 3.32 ofzo?
Mooie is dat ie nog steeds huilt dat het allemaal kut is.
Ik ben gisteravond maar 1x geragequit![]()
![]()
Ik in de afgelopen 3 dagen wel 50 keer. Heb ff een downswing
Zat gister overigens bij een stel nederlanders in het team. Leken wel 5 stoma's. Wat een gezeik![]()
![]()
Heb ook al meedere keren gehad dat ik gelijk met iemand anders dood ga hoor.
Dus diegene die roept dat het niet kan () zie filmpjes.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
Spel is nog steeds Lag infested..
enige goede wat uit de update gekomen is zijn de tweaks.
Betrayarch houdt iedereen aan t lijntje tot de volgende CoD er weer is..Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ik zal zo is ff snel kijken of me AKu nu niet verkracht is....'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.quote:
Laatste dagen alleen maar kutscores man, dik negatief terwijl toch een K/D van 1.61 heb/had
Ik heb ook sinds de update alleen maar last hiervan..quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.
Laatste dagen alleen maar kutscores man, dik negatief terwijl toch een K/D van 1.61 heb/had
bvb ik word opeens altijd eerder geknifed terwijl mn reactie wel goed is..
Thank god!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
oh en de 74U heeft een beetje meer recoilVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Misschien dat ik dan nu eens niet de slechtste van ons team ben met 7 assists ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv
Gelopen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv![]()
![]()
Maar dat doe ik bij elk spelquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:34 schreef Doopy-X- het volgende:
De k/d van Stoma is btw wel fucking bizar: 3.32 ofzo?
Mooie is dat ie nog steeds huilt dat het allemaal kut is.
Ik ben gisteravond maar 1x geragequitAls ik een beetje pissig ben door iets kleins of door een fout van mezelf dan kom ik in een soort neerwaardse spiraal. Als het dan weer even beter gaat dan is het weer over.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Als stoma zegt dat iets niet mogelijk is, dan is dat ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogels en hun impact worden berekend met een zogenaamde ray trace. Dat is in bijna elke shooter zo. Er wordt gewoon gekeken of er iets geraakt wordt in een bepaalde richting. Dat is instantaan. (op zijn meest één frame.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies hoe dit spel de hit detection met de spelers doet. Ik denk dat ik er wel het een en ander over uiteen kan zetten.
Ik denk dat de client (dus je eigen xbox) kijkt of je iemand raakt. Als je iemand raakt wordt er een berichtje gestuurd naar de host die vervolgens nagaat of het klopt. Daar wordt onder andere gekeken of je eigenlijk nog wel leeft en of het überhaupt mogelijk is dat je hem raakte. Als dat zo is wordt er een berichtje terug gestuurd en zie jij een hitmarker die aangeeft dat je iemand raakte.
Daar komt die vertraging vandaan. Ik denk dat dit een best accurate gok is van hoe het echt werkt.
Trust me, ik heb ervaring met het programmeren van multiplayer games.
[ Bericht 25% gewijzigd door KoningStoma op 27-01-2011 13:19:36 ]![]()
Ik snap niet wat er aan de AKu gewijzigd is
RECOILquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet wat er aan de AKu gewijzigd isVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Merk er totaal niks van :Squote:'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Ik vind de 74u sowieso niet veel meer aan. Trilding.
Speel nu vaker met commando.
Die galil met supressorlijmpistool.
G11 is de gun voor mannen...
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Bij Combat training of local gebruik ik hem regelmatig maar online is het een ramp.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.![]()
AK silencedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)![]()
Heb 't spel week geleden ingeleverd. bLAG ops ging me de keel uithangen.
Het enige waar ik me mee vermaakte is die duik die je kan maken. Maar qua game snelheid / wapens / perks vind ik MW2 fijner.![]()
![]()
Lekker onrealistisch.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Zeker op de PS3 gespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef spiderweb1 het volgende:
Heb 't spel week geleden ingeleverd. bLAG ops ging me de keel uithangen.
Het enige waar ik me mee vermaakte is die duik die je kan maken. Maar qua game snelheid / wapens / perks vind ik MW2 fijner.![]()
![]()
Lekker onrealistisch.![]()
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Yup. Heeft alleen Ps3 last van de lags ?![]()
Welke groepsdruk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstvDat deed die lieverd speciaal voor mij
Renderkwaliteit is zwaar crappy imoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ach, kan niet zeggen dat ik 't spel mis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.
Genoeg games op aantocht / nog te spelen die BO makkelijk vervangen. Thanks voor toelichting.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke groepsdruk?Dat deed die lieverd speciaal voor mij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.
Wie zegt er dat het niet homo-erotisch bedoeld was?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
Nu ik je signature zie twijfel ik inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het niet homo-erotisch bedoeld was?excuses.
Eigenlijk zou ik eens wat anders moeten spelen dan COD maar als ik dan een andere game in mijn xbox schuif krijg ik weer na 5 minuten een invite van iemand op BO te doen en dan ga ik toch maar mee spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ach, kan niet zeggen dat ik 't spel mis.
Genoeg games op aantocht / nog te spelen die BO makkelijk vervangen. Thanks voor toelichting.![]()
![]()
Ik heb nog Maffia 2, Red Dead's Undead Nightmare, Transformers, Mass Effect 2 hier te spelen liggen. En zo nu en dan Fifa 11 uiteraaard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik eens wat anders moeten spelen dan COD maar als ik dan een andere game in mijn xbox schuif krijg ik weer na 5 minuten een invite van iemand op BO te doen en dan ga ik toch maar mee spelen
Stiekem vind jij BO gewoon leuk.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
fietsen duurt langer dan lopen. Die boy is gaan rennenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv![]()
Offline weergevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik heb nog Maffia 2, Red Dead's Undead Nightmare, Transformers, Mass Effect 2 hier te spelen liggen. En zo nu en dan Fifa 11 uiteraaard.
Stiekem vind jij BO gewoon leuk.![]()
![]()
Op Twitter is die persoon wel eens leuk.quote:
Campers zijn inderdaad vrij frustrerend. Vooral met Mw2 (offtopic noooh) wanneer ze op Wasteland ergens liggen met 'silencer + thermal' of 'silencer + heartbeat'.
Moet wel zeggen dat ik een camper jager ben. Kan er niet tegen als iemand 7-0 staat. Al kilt diegene me nog 5x, ik zal en moet 'm killen. En meestal lukt dat.Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Ik heb net 3 potjes gespeeld vandaag en heb geen zin meer nu door die my-little-pony-lego-ruimtestation-bouwende-motherfuckers. Continu in een hoekje liggen als een verdomde zwerver en dan nog bij die map Crisis bovenaan zat ie op het houten balkon in het hoekje en mijn kogels gingen niet eens door het freaking hout heen. Ik ragequitte want dit werd echt te gek voor woorden.
De hele freaking tegenpartij lag ergens in prone.
Nu ga ik weer spelen
rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat is zo nep aan BO, kogels gaan niet door hekjes heen terwijl er gewoon ruimte is tussen het frame van die godverdomme kut hekjes + kogels gaan in het echt met gemak door hout...quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb net 3 potjes gespeeld vandaag en heb geen zin meer nu door die my-little-pony-lego-ruimtestation-bouwende-motherfuckers. Continu in een hoekje liggen als een verdomde zwerver en dan nog bij die map Crisis bovenaan zat ie op het houten balkon in het hoekje en mijn kogels gingen niet eens door het freaking hout heen. Ik ragequitte want dit werd echt te gek voor woorden.
De hele freaking tegenpartij lag ergens in prone.
Nu ga ik weer spelen![]()
![]()
Ik wilde het terug kijken in theather alleen omdat ik ragequitte is het niet opgeslagen.rice rice baby tututututedudududum![]()
Het wordt pas opgeslagen als de host leaved zoals het hoort met host migration, of als het potje normaal is afgelopen.![]()
Ja de score stond al op het scherm maar toen ben ik weggegaan, enne merkte net trouwens dat je geen grenadelauncher kan gebruiken de eerste 7 seconden.rice rice baby tututututedudududum![]()
Het is wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
De potjes met de mooiste kills en vaagste onzin slaat ie nooit op jaOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Als je kogels door bijna alles gaat zou dat dan hardened dan niet een beetje nutteloos maken als tier 2 perk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dat is zo nep aan BO, kogels gaan niet door hekjes heen terwijl er gewoon ruimte is tussen het frame van die godverdomme kut hekjes + kogels gaan in het echt met gemak door hout...
ok het is zeker niet realistisch maarja dr is wel genoeg niet realistisch aan COD.Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
mijn beeld van COD, wat doe je??!?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je kogels door bijna alles gaat zou dat dan hardened dan niet een beetje nutteloos maken als tier 2 perk?
ok het is zeker niet realistisch maarja dr is wel genoeg niet realistisch aan COD.ik dacht dat COD de meest realistische game ooit was
Sinterklaas bestaat ook niet...quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:48 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mijn beeld van COD, wat doe je??!?!ik dacht dat COD de meest realistische game ooit was
sorryVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Je mag toch wel verwachten dat die door houten hekjes gaat. Kogels gaan namelijk wel door dik staal en steen op BO maar niet door hekjes.....quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:46 schreef BzP het volgende:
[..]
Als je kogels door bijna alles gaat zou dat dan hardened dan niet een beetje nutteloos maken als tier 2 perk?
ok het is zeker niet realistisch maarja dr is wel genoeg niet realistisch aan COD.![]()
zonder hardened?quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:54 schreef Moffol het volgende:
[..]
Je mag toch wel verwachten dat die door houten hekjes gaat. Kogels gaan namelijk wel door dik staal en steen op BO maar niet door hekjes.....Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Ja als iemand net het hoekje omloopt achter een muur en je knalt verder door de muur gaan ze vaak genoeg dood! (zonder hardened dus)quote:![]()
Dat, maar hardened kan ook een lomp voordeel geven als je weet dat hij ergens achter zit, maar je niet precies weet waar. Geeft je een hoop ruimte voor sproeien teegn hogere damage.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja als iemand net het hoekje omloopt achter een muur en je knalt verder door de muur gaan ze vaak genoeg dood! (zonder hardened dus)
Als ik daar hardened had gebruikt, had ik niet zoveel hoeven sproeien
(Dat waren ±100 kogels)![]()
Het is een zware fout in het spel, je kan private match niet opnemen ofwel? Anders laat ik het wel zien,rice rice baby tututututedudududum![]()
Dat heet lag vriend.... die dingen had ik al bij socom op de ps2quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:04 schreef Moffol het volgende:
[..]
Ja als iemand net het hoekje omloopt achter een muur en je knalt verder door de muur gaan ze vaak genoeg dood! (zonder hardened dus)
Je schoot hem al dood voor hij het hoekje omrende.. het werd pas geregistreerd toen hij de hoek voorbij was..
rijstkoker: dat is een optie die je aan en uit kan zetten als host vd private game
[ Bericht 10% gewijzigd door BzP op 27-01-2011 16:25:53 ]Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Kan wel, maar die optie staat standaard uit. Moet de host aanzetten voor de match begint.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:19 schreef Rijstkoker het volgende:
Het is een zware fout in het spel, je kan private match niet opnemen ofwel? Anders laat ik het wel zien,![]()
ja dat had er echt veel mee te maken inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:11 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Dat, maar hardened kan ook een lomp voordeel geven als je weet dat hij ergens achter zit, maar je niet precies weet waar. Geeft je een hoop ruimte voor sproeien teegn hogere damage.
Als ik daar hardened had gebruikt, had ik niet zoveel hoeven sproeien
(Dat waren ±100 kogels)
quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:23 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja dat had er echt veel mee te maken inderdaad
WHAT IS THIS SHIT
en een eerdere fout
ik zou zeggen probeer het uit of het op de xbox ook zo is.rice rice baby tututututedudududum![]()
Komt omdat ze te lui zijn om losse paaltjes te maken (in dat eerste filmpje). Ze dumpen er dan gewoon 1 solid met een deels doorzichtige texture d'rop.quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef Rijstkoker het volgende:
WHAT IS THIS SHIT
en een eerdere fout
ik zou zeggen probeer het uit of het op de xbox ook zo is.![]()
dat had ik ook een keer, mn hele gun leegblasten op iemand en dan een challenge krijgen
Die laatste klopt iig, heb ik ook al vaker gehadquote:Op donderdag 27 januari 2011 16:39 schreef Rijstkoker het volgende:
WHAT IS THIS SHIT
en een eerdere fout
ik zou zeggen probeer het uit of het op de xbox ook zo is.Please sir. When moon? When Mustang?![]()
ik zou juist eerder zeggen dat er iets niet kloptquote:Op donderdag 27 januari 2011 17:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Die laatste klopt iig, heb ik ook al vaker gehad
![]()
dit krijg je als de sterren op een lijn staan........Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
Elke keer ben ik aan het winnen met HQ en dan klapt de host eruitrice rice baby tututututedudududum![]()
Nein nein en nog eins nein!quote:Op donderdag 27 januari 2011 16:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Komt omdat ze te lui zijn om losse paaltjes te maken (in dat eerste filmpje). Ze dumpen er dan gewoon 1 solid met een deels doorzichtige texture d'rop.
Ze hebben een verkeerde clip brush gebruikt.
Dat hekje of die paaltjes zijn waarschijnlijk losse models zonder collision. Dan moet je er een soort onzichtbaar vierkant blok omheen doen dat ervoor zorgt dat je er niet doorheen kan lopen.
Je hebt verschillende types die je zon blok kan geven. Je hebt types die alleen bepaalde kogels of projectielen tegenhouden, of types die spelers tegenhouden. Waarschijnlijk hebben ze er een gemaakt die alles tegenhoud.
Trust me, ik heb ervaring met het maken van multiplayer maps in radiant.quote:
Hier op het eind.. Er spatten zelfs vokjes van hem af, maar hij wordt niet geraakt.
En dit gebeurt ook te vaak![]()
![]()
Dan is het gewoon je verbinding ofzo.
Want hier is ie vandaag niet uitgevallen.na regen, ben ik er.
Denk het wel, ja. Met de ene kabel krijg ik ook Open en met de andere StrictNaja, het werkt nu in ieder geval.
![]()
Dat mensen nog Black Ops spelen hier, iemand die MW2 of CoD4 speelt op de Xbox kan me toevoegen: iDutchSpiike
Ik doe soms met vrienden gun-game, en dan bij de L96A1 krijg ik hitmarkers-, of dat ik niet raak met no-scopen-, of quickscopen terwijl ik pal achter iemand sta. Treyarch, learn to make good games without thousand patches!![]()
![]()
Sinds ik weer prestige ben gegaan scavenger vervangen door lightweight en het helpt echt superhard. Bij alle potjes stond mijn kd boven 2.00gruwlijkste potje was 28-1.
Hiervoor gebruikte ik 'm nooit omdat ik dacht van aah dit zal ik vast niet nodig hebben.rice rice baby tututututedudududum![]()
en zitten campen, I presume?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
31-0 in TDM
En ja ik heb zitten killwhoren met mijn gunshipOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Uiteraard jij kent mequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:13 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
en zitten campen, I presume?![]()
Het ging deze avond weer lekker.
Alleen maar gewonnen en goede verbindingen(komt dat door de patch?)
Het is wel echt kut soundwhoren nog steeds in dit spelnicequote:Op donderdag 27 januari 2011 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
31-0 in TDM
En ja ik heb zitten killwhoren met mijn gunship
Ik had zo'n avond dat ik alle high killstreaks net niet had, elke keer vlak voor dat ik mijn puppies kreeg, weer zo'n achterlijke wookie die mij killde.![]()
![]()
Ik kan juist prima soundwhoren sinds die 2de patch had gisteren nog een mooie toen ik in een game zat met Doopstah. Ik stond de andere kant op te kijken spawnde er iemand vlak achter me draai me om en schiet hem neer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:22 schreef Forskneck het volgende:
Het ging deze avond weer lekker.
Alleen maar gewonnen en goede verbindingen(komt dat door de patch?)
Het is wel echt kut soundwhoren nog steeds in dit spel
[..]
nice
Ik had zo'n avond dat ik alle high killstreaks net niet had, elke keer vlak voor dat ik mijn puppies kreeg, weer zo'n achterlijke wookie die mij killde.![]()
Aight nice, dat zijn de lekkere idd.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik kan juist prima soundwhoren sinds die 2de patch had gisteren nog een mooie toen ik in een game zat met Doopstah. Ik stond de andere kant op te kijken spawnde er iemand vlak achter me draai me om en schiet hem neer.
Zit te denken om een headset te kopen(Turtlebeach ofzo). Speel nu ook over mijn Boxen , soms hoor ik ze niet en soms wel. Heb al de music in de settings uitgezet. Dat vond ik echt irritant, dat die door de game heen komt.
Boxen zijn van Bose geloof ik, dus wel beter dan tvspeakers, maar dan nog.![]()
![]()
Een goede headset is zeker aan te raden voor 100 euro heb je al een zeer degelijk dingquote:Op donderdag 27 januari 2011 23:33 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Aight nice, dat zijn de lekkere idd.
Zit te denken om een headset te kopen(Turtlebeach ofzo). Speel nu ook over mijn Boxen , soms hoor ik ze niet en soms wel. Heb al de music in de settings uitgezet. Dat vond ik echt irritant, dat die door de game heen komt.
Boxen zijn van Bose geloof ik, dus wel beter dan tvspeakers, maar dan nog.![]()
Voor 59 heb je die x11quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Een goede headset is zeker aan te raden voor 100 euro heb je al een zeer degelijk ding's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Headsets?Surround setjes
Ik heb een Logitech Z 5500, een beest van een surround set en het kost geen drol meer tegenwoordigGeloof dat je die al voor rond de 250 euro kan kopen
Nu we het toch over headsets hebben.. Ik zoek er 1 voor de ps3, maar kan niet echt wat bijzonders vinden. Zit te twijfelen tussen de headset van Giotec of die van Sony zelf. Any ideas??Zo niet.. dan toch!![]()
Investeer wat meer en haal een Turtlebeach of Astroquote:Op vrijdag 28 januari 2011 08:58 schreef NrSiX het volgende:
Nu we het toch over headsets hebben.. Ik zoek er 1 voor de ps3, maar kan niet echt wat bijzonders vinden. Zit te twijfelen tussen de headset van Giotec of die van Sony zelf. Any ideas??![]()
Ik speel gewoon met een oortje van 20 eu
Ik zit net zelf te kijken voor een nieuwe headset. Turtle beach PX21 bij Pixmania maar ¤ 62,-
Ik denk dat ik die ga bestellen
Learn young about hard work and manners - and you'll be through the whole dirty mess and nicely dead again before you know it. ~F. Scott Fitzgerald
XboxLive Gamertag: S2K Mert![]()
Ik heb ook een px21.. best tevreden
alleen uitbreiding naar dolby is duur man![]()
Ga ik niet aan beginnenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
*kuch* Never mind."Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen![]()
Ik heb 4 px21 headsets gehad, alle 4 zijn ze terug gegaan. Dingen waren allemaal binnen een dag kapot!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Heb ook veel bs gehoord hierover, ik heb gelukkig (nog) nergens last van na enkele maanden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:01 schreef KneusTeun het volgende:
Ik heb 4 px21 headsets gehad, alle 4 zijn ze terug gegaan. Dingen waren allemaal binnen een dag kapot!Voeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
De eerste brak de hele headset doormiddden, de 2e deed helemaal niks, de 3e brak eeen oorschelp af en bij de laatste dat kastje aan de lijn dat kapot gingquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:06 schreef BzP het volgende:
[..]
Heb ook veel bs gehoord hierover, ik heb gelukkig (nog) nergens last van na enkele maanden.![]()
Toen zeiden ze bij de shop dat ik ook beter de X11 kon halenScheen dat 90% terug kwam met de PX21 en dat op internet veel mensen met problemen waren ook/
Ik heb zo'n draadloos headsetje voor m'n Ps3.
Zo'n Turtlebeach ziet er nice uit.
Betrouwbaar / goede audio ? / Ervaringen iemand?Ik zit helemaal niet in m'n ontkenningsfase![]()
Dat een oorschelp eraf viel heb ik idd vaak gelezen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De eerste brak de hele headset doormiddden, de 2e deed helemaal niks, de 3e brak eeen oorschelp af en bij de laatste dat kastje aan de lijn dat kapot ging![]()
Toen zeiden ze bij de shop dat ik ook beter de X11 kon halenScheen dat 90% terug kwam met de PX21 en dat op internet veel mensen met problemen waren ook/
Het enige wat ik had was toen ik eergister thuiskwam en dat een vd kussentjes verwijderd was en onder de bank lag...
Kut katten
wat voor faalproduct heb je dan op de markt gezetquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:10 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De eerste brak de hele headset doormiddden, de 2e deed helemaal niks, de 3e brak eeen oorschelp af en bij de laatste dat kastje aan de lijn dat kapot ging![]()
Inderdaad. Niet "Idiot-Proof"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:08 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat voor faalproduct heb je dan op de markt gezet
Die px21 heeft trouwens dezelfde boxjes als de x11. Het enige verschil is het ontwerp en de px21 heeft zon stereo aanpas knopje en een bass boost knopje.![]()
![]()
"sound expander"quote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:28 schreef KoningStoma het volgende:
Die px21 heeft trouwens dezelfde boxjes als de x11. Het enige verschil is het ontwerp en de px21 heeft zon stereo aanpas knopje en een bass boost knopje.
Bass knop merk je bijna niks van imoVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
soud expander is wel cool, geeft je echt t idee dat je zelf er middden tussenin staatquote:
What the.quote:All good things are wild and free.![]()
failarchquote:
ah okquote:Op vrijdag 28 januari 2011 15:46 schreef BzP het volgende:
[..]
soud expander is wel cool, geeft je echt t idee dat je zelf er middden tussenin staat
Damn wat slechtquote:![]()
![]()
Dat hebben ze er expres in gedaan, omdat second chance een @!!!#$%@! perk isquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben het spel weer "gepatched"... Met aids geinfecteerde pleisters.![]()
![]()
Ik kan niet zeggen dat ik die bug erg vind.
Die andere echter wel. Ik heb geen zin om elke keer 2 keer achter elkaar dood te gaan. Als die glitch eenmaal bekend wordt dan ga ik maar weer even mw2 doen.![]()
fucking chill dit, dan gebruiken mensen tenminste geen second chance meerquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben het spel weer "gepatched"... Met aids geinfecteerde pleisters.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Die glitch is geniaalHet is me net gelukt
Rende aan het begin van een potje de hoek om, schoot iemand neer (first blood) en knifede zijn lijk daarna, kreeg er gelijk nog een kill door
![]()
![]()
Whahahahaha dit is de shit
Kanniet wachten met proberenVoeg toe op ps4 voor BF1 deviidriver_
dat filmpje is fakequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:12 schreef KoningStoma het volgende:
Ze hebben het spel weer "gepatched"... Met aids geinfecteerde pleisters.Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Michhas het volgende:
Die glitch is geniaalHet is me net gelukt
Rende aan het begin van een potje de hoek om, schoot iemand neer (first blood) en knifede zijn lijk daarna, kreeg er gelijk nog een kill door
![]()
dat filmpje van stoma. ten eerste is er in die schuur waar hij de 2e keer in last stand ligt geen spawnplek, voor zover ik me herinner. ten tweede als je naar de killfeed kijkt zie je dat beide keren de 2e keer door iemand anders gedood wordt. als die glitch echt zou zijn, dan zou hij sowieso door dezelfde gast weer doodgaan, programmeer-logisch gezienOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Als ik doodga dan staat er ook nog zo'n halve rode cirkel dat ik nog word geraakt uit een richting. Heb geen second chance ofzo. Wel echt slordig van ze en dat ze dan ook nog die nieuwe mappack uitbrengen terwijl er nog zoveel fouten in zitten.rice rice baby tututututedudududum![]()
Waarom is dat programmeer-logisch (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef kutkabouter het volgende:
dat filmpje van stoma. ten eerste is er in die schuur waar hij de 2e keer in last stand ligt geen spawnplek, voor zover ik me herinner. ten tweede als je naar de killfeed kijkt zie je dat beide keren de 2e keer door iemand anders gedood wordt. als die glitch echt zou zijn, dan zou hij sowieso door dezelfde gast weer doodgaan, programmeer-logisch gezien) niet normaal? Wat weet je überhaupt van programeren? Er gebeurt duidelijk iets wat niet de bedoeling is. De killfeed klopt gewoon. Hij loopt gewoon door. Er zijn meerdere mensen die met dit probleem aan komen zetten op het officiele forum.
![]()
oke, misschien was het toch bullshit wat ik zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom is dat programmeer-logisch () niet normaal? Wat weet je überhaupt van programeren? Er gebeurt duidelijk iets wat niet de bedoeling is. De killfeed klopt gewoon. Hij loopt gewoon door. Er zijn meerdere mensen die met dit probleem aan komen zetten op het officiele forum.
Die is inderdaad slecht.quote:
Maar in Modern Warfail 2 zaten veel meer (irritante) glitches die ook veel eerder gebruikt werden.![]()
Alstublieft heren, even een kleine toelichting.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Michhas het volgende:
Ik heb een video geupload over die glitch, zal hem zo even posten
Ik haalde first blood en knifede zijn lijk daarna, kreeg ik 100 XP voor en telde als kill, het 2e gedeelte is vanuit hem gezien, hij valt gewoon dood neer op het moment dat hij spawnde![]()
![]()
Jezus, wat een rape
Potje free for all gewonnen met 30-4.
2e stond 10-12
3e stond 5-9
Deze zou ik wel in zijn geheel op youtube hebben gewild
Edit: Zie net dat er tijdens het potje een stopte die 9-10 ging...![]()
Noob weekend! Take from them everything!'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef DutchSpike het volgende:
kutspel.Allemaal glitches enz, dit faalt nog harder dan MW2 net na de release...
![]()
![]()
Maar ik wel, ik irriteer me mateloos aan mensen die zich inbouwen met claymores in Team Deathmatch, S&D enz. De glitches ook nog, ik speel voorlopig geen Black Ops meer totdat alle problem zijn gepatched, MW2 & CoD4 voor mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last van![]()
![]()
En hoezo zal inbouwen met claymores in Black Ops meer gebeuren dan bij Modern Warfare 2?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik irriteer me mateloos aan mensen die zich inbouwen met claymores in Team Deathmatch, S&D enz. De glitches ook nog, ik speel voorlopig geen Black Ops meer totdat alle problem zijn gepatched, MW2 & CoD4 voor mij.Mjah, de enige punten die ik had zijn weggewerkt. [Last Stand assist gedoe en hitmarkers bij snipers met attachment]
![]()
![]()
Ik krijg altijd hitmarkers met sniper.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
En hoezo zal inbouwen met claymores in Black Ops meer gebeuren dan bij Modern Warfare 2?Mjah, de enige punten die ik had zijn weggewerkt. [Last Stand assist gedoe en hitmarkers bij snipers met attachment]
![]()
![]()
Whut? Om een gast te killen in Black Ops moet je eerst een halve/heel magazijn in m leegpompen. In MW2 heb je daar met de UMP of Fal geen problemen mee. (2 kogels)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last vanna regen, ben ik er.
WTF dat kniven.!!!
Heb veel verneukte shit gezien in cod games maar dit.
dit spel is officeel het meest verkankerd ooit.![]()
en iedereen maar haten op MW2![]()
Weet je wat call of duty? tyf maar lekker op...
Battlefield 3 komt er aan.![]()
Als goed is doet ie het voor iedereen! ook silver leden dit weekeindequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef tliciouz het volgende:
Doet xbox live het ook bij jullie niet of ligt het aan mij?'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
Het lag zoals gewoonlijk weer aan mijn internet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is doet ie het voor iedereen! ook silver leden dit weekeindeAll good things are wild and free.![]()
Q3 toch pasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
WTF dat kniven.!!!
Battlefield 3 komt er aan.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)![]()
haj sharp! ga is ergens cheap BO fixen..
Mw2 , ik stop hem er maar weer eens inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
WTF dat kniven.!!!
Battlefield 3 komt er aan.
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness![]()
Denk niet dat ze hem dan gaan uitbrengen, misschien wel begin volgend jaar..quote:Roll with the fastest
wel mooi om te zien dat een paar weken geleden iedereen liep te haten als ik zei dat binnenkort heel veel mensen terug naar MW2 gaan, en dat het nu alsnog gebeurdOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Sorry, maar ik vind MW2 echt niet beter! als er nu mensen terug gaan naar MW oke.
MW2 is een game die campen als een malle beloond, waarbij het killstreaks regent en 90% van de kills gemaakt wordt door cadeautjes uit de lucht!
FUCK DAT! dat is geen shooter! een shooter is een spel waar je op mekaar schiet. MW2 is een PGG (package gather game)'s avonds een reus, 'smorgens een kneus
DAT is juist de fun + natuurlijk fatsoenlijke wapen en snipers.. die zijn in BO niet te vindenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
Sorry, maar ik vind MW2 echt niet beter! als er nu mensen terug gaan naar MW oke.
MW2 is een game die campen als een malle beloond, waarbij het killstreaks regent en 90% van de kills gemaakt wordt door cadeautjes uit de lucht!
FUCK DAT! dat is geen shooter! een shooter is een spel waar je op mekaar schiet. MW2 is een PGG (package gather game)
Roll with the fastest
Nouja ieder zijn ding, maar MW1 blijft van mij nog steeds heer en meester!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:56 schreef Xblister het volgende:
[..]
DAT is juist de fun + natuurlijk fatsoenlijke wapen en snipers.. die zijn in BO niet te vinden's avonds een reus, 'smorgens een kneus
MW2 was gewoon helemaal fout:quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:04 schreef KneusTeun het volgende:
FUCK DAT! dat is geen shooter! een shooter is een spel waar je op mekaar schiet. MW2 is een PGG (package gather game)
• Spelers worden meer beloond om hun kills dan om het halen van objectives tijdens andere speltypen dan deathmatch.
• Punten uit killstreaks tellen mee voor volgende killstreaks.
• Nuke als ultime "beloning" voor je camp skillz.
• De scavanger-perk herstelt te veel explosieven.
• De one man army perk herstelt alle ammo en kan daarom misbruikt worden.
• De perks danger close en stopping power zijn voor n00bs.
Wat krijg je dan? Vervelende spelers die iedereen bestoken met explosieven en elkaar lopen boosten om maar zoveel mogelijk kills te halen of zelfs de nuke te halen om een potje domination te winnen terwijl ze met 20 - 199 achter staan.
In BO hebben ze een heleboel verbetert wat dat betreft en zie je spelers weer meer voor de objectives gaan.![]()
![]()
Leuk dat je dit uiteenzet voor ons, wij hebben dit spel namelijk allemaal nog nooit gespeeld.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:22 schreef DemonRage het volgende:
[..]
MW2 was gewoon helemaal fout:
• Spelers worden meer beloond om hun kills dan om het halen van objectives tijdens andere speltypen dan deathmatch.
• Punten uit killstreaks tellen mee voor volgende killstreaks.
• Nuke als ultime "beloning" voor je camp skillz.
• De scavanger-perk herstelt te veel explosieven.
• De one man army perk herstelt alle ammo en kan daarom misbruikt worden.
• De perks danger close en stopping power zijn voor n00bs.
Wat krijg je dan? Vervelende spelers die iedereen bestoken met explosieven en elkaar lopen boosten om maar zoveel mogelijk kills te halen of zelfs de nuke te halen om een potje domination te winnen terwijl ze met 20 - 199 achter staan.
In BO hebben ze een heleboel verbetert wat dat betreft en zie je spelers weer meer voor de objectives gaan.
gr gr
kutkabouterOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Leuk dat je dit uiteenzet voor onsmij, wij hebbenik heb dit spel namelijk allemaal nog nooit gespeeld.
gr gr
kutkabouter
[ Bericht 2% gewijzigd door DemonRage op 29-01-2011 14:36:05 ]![]()
Als je dit weet, hoe kan je dan volhouden dat het zo'n goede game isquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Leuk dat je dit uiteenzet voor ons, wij hebben dit spel namelijk allemaal nog nooit gespeeld.
gr gr
kutkabouter
omdat het hierdoor veel meer variatie heeft dan black opsquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als je dit weet, hoe kan je dan volhouden dat het zo'n goede game is
black ops is AL-TIJD hetzelfde, rondlopen schieten, rondlopen schieten, doodgaan, respawnen, rondlopen, schieten
de sleutel om een spel leuk te houden is door ervoor te zorgen dat het gevarieerd te spelen is, zodat het ook leuk blijft
als je elke dag alleen maar pindakaas op je brood doet is het op een gegeven moment ook niet meer lekker
leer sarcasme herkennen?quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Je bedoelt dat je niet van shooters houd?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat het hierdoor veel meer variatie heeft dan black ops
black ops is AL-TIJD hetzelfde, rondlopen schieten, rondlopen schieten, doodgaan, respawnen, rondlopen, schieten
de sleutel om een spel leuk te houden is door ervoor te zorgen dat het gevarieerd te spelen is, zodat het ook leuk blijft
als je elke dag alleen maar pindakaas op je brood doet is het op een gegeven moment ook niet meer lekker's avonds een reus, 'smorgens een kneus
nee, bedoel ik nietquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:48 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je niet van shooters houd?
Dat heeft toch elke shooter?!?!?!quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:47 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
omdat het hierdoor veel meer variatie heeft dan black ops
als je elke dag alleen maar pindakaas op je brood doet is het op een gegeven moment ook niet meer lekker
Of is MW2 ineens iets anders dan rondlopen schieten, rondlopen schieten, doodgaan, respawnen, rondlopen, schieten?![]()
![]()
ja klopt, misschien moet ik het wat anders omschrijvenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Dat heeft toch elke shooter?!?!?!
Of is MW2 ineens iets anders dan rondlopen schieten, rondlopen schieten, doodgaan, respawnen, rondlopen, schieten?
ik bedoel gewoon meer dat je in MW2 bijvoorbeeld veel meer en ook veel meer gespecialiseerde speelstijlen kan ontwikkelen, en bij BO is het zo'n beetje altijd gewoon meer van hetzelfde. alleen net een ander wapen of net een paar andere perksOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:33 schreef Xblister het volgende:
[..]
Mw2 , ik stop hem er maar weer eens in![]()
na regen, ben ik er.
*Heeft gelukkig maar een paar uur MW2 gedaan en kan niks vergelijken
Dat meer van hetzelfde herken ik wel, maar dat kan ook simpelweg aan mij liggen en dat ik liever bij het vertrouwde blijf steken
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]![]()
Wat bedoel je met gespecialiseerde speelstijlen? Dat je de ene keer als een ninja speelt, de andere keer campt en weer een andere keer gaat rushen?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja klopt, misschien moet ik het wat anders omschrijven
ik bedoel gewoon meer dat je in MW2 bijvoorbeeld veel meer en ook veel meer gespecialiseerde speelstijlen kan ontwikkelen, en bij BO is het zo'n beetje altijd gewoon meer van hetzelfde. alleen net een ander wapen of net een paar andere perks![]()
Ik denk niet dat er veel verschil in speelstijlen zit hoor, anders dan rushen, campen, sniperen, (noobtuben ook speelstijl?)?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:56 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja klopt, misschien moet ik het wat anders omschrijven
ik bedoel gewoon meer dat je in MW2 bijvoorbeeld veel meer en ook veel meer gespecialiseerde speelstijlen kan ontwikkelen, en bij BO is het zo'n beetje altijd gewoon meer van hetzelfde. alleen net een ander wapen of net een paar andere perks
Dat kan ook in BO.
Het is in BO meer assault en smg's dat is zeker waar. maar dat vind ik denk juist ook leuker, minder irratie.
Vond iig dat de irritatie factor veel hoger ligt bij MW2 dan bij BO voor mij.
Vooral door die noobtube, daar kon ik echt niet tegen. En dan zeker met one man army![]()
Miss liggen de mappen voor jou beter, zijn wat groter natuurlijk in MW2 (rust niet dan)
Miss vind je dat fijner?![]()
neu dat niet. mijn favoriete mappen waren toch wel highrise, skidrow en subbase. middelgrote maps met goede crossfire mogelijkheden wat lijdt tot intense vuurgevechten, daar hield ik vanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:12 schreef Forskneck het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er veel verschil in speelstijlen zit hoor, anders dan rushen, campen, sniperen, (noobtuben ook speelstijl?)?
Dat kan ook in BO.
Het is in BO meer assault en smg's dat is zeker waar. maar dat vind ik denk juist ook leuker, minder irratie.
Vond iig dat de irritatie factor veel hoger ligt bij MW2 dan bij BO voor mij.
Vooral door die noobtube, daar kon ik echt niet tegen. En dan zeker met one man army![]()
Miss liggen de mappen voor jou beter, zijn wat groter natuurlijk in MW2 (rust niet dan)
Miss vind je dat fijner?
en die heb je echt NERGENS in black opsOp dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
kutkabouter trolquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:24 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
Leuk dat je dit uiteenzet voor ons, wij hebben dit spel namelijk allemaal nog nooit gespeeld.
gr gr
kutkabouter
Roll with the fastest
Nu je het zegt... in BO heb je niet echt van die maps. Maar in dat geval zie ik liever een aantal CoD 4 maps terug zoals Ambush, Bog, Wetwork en natuurlijk de funmap Shipment.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:15 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
neu dat niet. mijn favoriete mappen waren toch wel highrise, skidrow en subbase. middelgrote maps met goede crossfire mogelijkheden wat lijdt tot intense vuurgevechten, daar hield ik van
en die heb je echt NERGENS in black ops![]()
Shipment met frags x 3quote:Op zaterdag 29 januari 2011 15:28 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Nu je het zegt... in BO heb je niet echt van die maps. Maar in dat geval zie ik liever een aantal CoD 4 maps terug zoals Ambush, Bog, Wetwork en natuurlijk de funmap Shipment.![]()
![]()
2msquote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Heeft iemand hier info over aantal ms wat optimaal is om te gamen op een lcd-tv?Roll with the fastest
Optimaal is natuurlijk 0quote:Op zaterdag 29 januari 2011 16:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Heeft iemand hier info over aantal ms wat optimaal is om te gamen op een lcd-tv?
Maar ja, je wilt natuurlijk dat gewoon zo laag mogelijk mogelijk hebben. Is gewoon extra lag bovenop internetlag in principe.![]()
Het is een ander soort lag. Je kan het vergelijken met de input lag van de crysis 2 demo. Hoe hoger de response tijd is hoe langer het duurt voordat je op je scherm ziet wat je met je controller doet.![]()
Lag = lag, je hebt geen 2 soorten lagquote:Op zaterdag 29 januari 2011 17:12 schreef KoningStoma het volgende:
Het is een ander soort lag. Je kan het vergelijken met de input lag van de crysis 2 demo. Hoe hoger de response tijd is hoe langer het duurt voordat je op je scherm ziet wat je met je controller doet.
Voor jou nog even ;
http://nl.wikipedia.org/wiki/LagRoll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
Forum Opties Forumhop: Hop naar: