is een leugen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.quote:
Ik heb ook sinds de update alleen maar last hiervan..quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.
Laatste dagen alleen maar kutscores man, dik negatief terwijl toch een K/D van 1.61 heb/had
Thank god!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
Misschien dat ik dan nu eens niet de slechtste van ons team ben met 7 assists ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
Gelopen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv
Maar dat doe ik bij elk spelquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:34 schreef Doopy-X- het volgende:
De k/d van Stoma is btw wel fucking bizar: 3.32 ofzo?
Mooie is dat ie nog steeds huilt dat het allemaal kut is.
Ik ben gisteravond maar 1x geragequit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Als stoma zegt dat iets niet mogelijk is, dan is dat ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogels en hun impact worden berekend met een zogenaamde ray trace. Dat is in bijna elke shooter zo. Er wordt gewoon gekeken of er iets geraakt wordt in een bepaalde richting. Dat is instantaan. (op zijn meest één frame.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies hoe dit spel de hit detection met de spelers doet. Ik denk dat ik er wel het een en ander over uiteen kan zetten.
Ik denk dat de client (dus je eigen xbox) kijkt of je iemand raakt. Als je iemand raakt wordt er een berichtje gestuurd naar de host die vervolgens nagaat of het klopt. Daar wordt onder andere gekeken of je eigenlijk nog wel leeft en of het überhaupt mogelijk is dat je hem raakte. Als dat zo is wordt er een berichtje terug gestuurd en zie jij een hitmarker die aangeeft dat je iemand raakte.
Daar komt die vertraging vandaan. Ik denk dat dit een best accurate gok is van hoe het echt werkt.
Trust me, ik heb ervaring met het programmeren van multiplayer games.
[ Bericht 25% gewijzigd door KoningStoma op 27-01-2011 13:19:36 ]
RECOILquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet wat er aan de AKu gewijzigd is
Merk er totaal niks van :Squote:
Bij Combat training of local gebruik ik hem regelmatig maar online is het een ramp.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
G11 is de gun voor mannen...
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)
AK silencedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
G11 is de gun voor mannen...
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |