everybody loves xboxquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beter
Werkt misschien beter maar ik ga voor de mooiere graphics! En na de patch 1.06 moet ik zeggen dat de PS3 versie van Black Ops veel beter is geworden!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beter
Psn = Bobbanzquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Moffol het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk op de PS3? Of is iedereen van de Xbox360?
Bobbanz, ouwe bad boy dat je bent, waarom koop je geen 360, dan kan je met ons meespelen en je L337 moves op het battlefield showen.quote:
Okéé die van mij is 2.05, we kunnen wel een keer samen gaan! Of met een grote groep, ik voeg je wel toe op PSN. Mijn naam is Drybonet (ja ik weet het, het is een rare naam maar ik speelde vroeger altijd met Drybones op Mariokart en aangezien mijn naam met een T begint is het Drybonet)!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:51 schreef Rijstkoker het volgende:
Spacevietnamees kd 1.26 nu, ik speel vaak met grote groepen.
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik kenquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:05 schreef Moffol het volgende:
[..]
Okéé die van mij is 2.05, we kunnen wel een keer samen gaan! Of met een grote groep, ik voeg je wel toe op PSN. Mijn naam is Drybonet (ja ik weet het, het is een rare naam maar ik speelde vroeger altijd met Drybones op Mariokart en aangezien mijn naam met een T begint is het Drybonet)!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik ken
Heb je ook headset btw?
Ik camp alleen in Nuketown met een motion sensor achter me. In alle andere maps speel ik voorzichtig of rush ik voorzichtig. Maar nee, ik ga niet 5 minuten op een plek hangen. Meestal gaat het: rennen, even zitten en wat mensen afknallen, rennen en campers doden, zitten, rennen and so on! Maar ik doe het wel tactisch en slim door meestal via de buitenkant van de map te lopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 23:17 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
Oke nice, maar je bent toch geen camper he want die haaaat ik. Ik speel ook weleens met Bobbanz en soms wat Engelsen maar uit mijn dorp spelen zo'n 30 mensen die ik ken
Heb je ook headset btw?
Grafisch zijn multiplatformgames meestal mooier op de xbox. BO ook.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:43 schreef Moffol het volgende:
[..]
Werkt misschien beter maar ik ga voor de mooiere graphics! En na de patch 1.06 moet ik zeggen dat de PS3 versie van Black Ops veel beter is geworden!
Heb ik ook weleens gehad, tegelijk doodgaan. Zou het niet moeten kunnen dan?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik schoot net op iemand met mijn sniper en toen kwamen er vonkjes vanaf. Daarna schoten ik en iemand anders elkaar tegelijk dood
Ik heb hem net opgenomen en geupload maar hij staat er nog niet.
dat hoort wel te kunnen, als je op precies hetzelfde moment de fatale kogel afvuurtquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:01 schreef KoningStoma het volgende:
Dat hoort niet te kunnen. Dat is de hele rede waarom je kogels soms niets lijken te doen. Dan ben je eigenlijk al dood.
als je irl een sniper afschiet naar een doel 2 kilometer verderop en je hebt een mondingssnelheid van 900 m/s, heb je toch ook nog meer dan 2 seconden om terug te schietenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:06 schreef KoningStoma het volgende:
Nee. Er is altijd een berichtje dat eerder de host bereikt. Als de het ene berichtje eerst komt dan wordt het andere genegeerd.
dan nog moet de kogel eerst aankomen, dat hebben ze namelijk nog net wel voor elkaar gekregen om te programmerenquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:14 schreef KoningStoma het volgende:
Dit is een spel. (een slecht geprogrammeerd spel)
ja en daar heb jij het dus mis. ze zijn niet directquote:Op donderdag 27 januari 2011 02:39 schreef KoningStoma het volgende:
De kogels in dit spel zijn direct. De berichtjes die naar de host gestuurt worden die deze kogels representeren zijn dat niet.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 02:52 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ja en daar heb jij het dus mis. ze zijn niet direct
is een leugen!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.quote:
Ik heb ook sinds de update alleen maar last hiervan..quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb het nog niet geprobeerd maar na wat berichten gelezen te hebben zit er niet veel verschil in helaas.
Laatste dagen alleen maar kutscores man, dik negatief terwijl toch een K/D van 1.61 heb/had
Thank god!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
Misschien dat ik dan nu eens niet de slechtste van ons team ben met 7 assists ofzoquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:18 schreef Fsmxi het volgende:
Ik kan nu geen last stand kills meer jatten
Gelopen hequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv
Maar dat doe ik bij elk spelquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:34 schreef Doopy-X- het volgende:
De k/d van Stoma is btw wel fucking bizar: 3.32 ofzo?
Mooie is dat ie nog steeds huilt dat het allemaal kut is.
Ik ben gisteravond maar 1x geragequit
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:09 schreef Rossdale het volgende:
Als stoma zegt dat iets niet mogelijk is, dan is dat ook zo!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De kogels en hun impact worden berekend met een zogenaamde ray trace. Dat is in bijna elke shooter zo. Er wordt gewoon gekeken of er iets geraakt wordt in een bepaalde richting. Dat is instantaan. (op zijn meest één frame.)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet niet precies hoe dit spel de hit detection met de spelers doet. Ik denk dat ik er wel het een en ander over uiteen kan zetten.
Ik denk dat de client (dus je eigen xbox) kijkt of je iemand raakt. Als je iemand raakt wordt er een berichtje gestuurd naar de host die vervolgens nagaat of het klopt. Daar wordt onder andere gekeken of je eigenlijk nog wel leeft en of het überhaupt mogelijk is dat je hem raakte. Als dat zo is wordt er een berichtje terug gestuurd en zie jij een hitmarker die aangeeft dat je iemand raakte.
Daar komt die vertraging vandaan. Ik denk dat dit een best accurate gok is van hoe het echt werkt.
Trust me, ik heb ervaring met het programmeren van multiplayer games.
[ Bericht 25% gewijzigd door KoningStoma op 27-01-2011 13:19:36 ]
RECOILquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:10 schreef KneusTeun het volgende:
Ik snap niet wat er aan de AKu gewijzigd is
Merk er totaal niks van :Squote:
Bij Combat training of local gebruik ik hem regelmatig maar online is het een ramp.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
G11 is de gun voor mannen...
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)
AK silencedquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:32 schreef BzP het volgende:
G11 is de gun voor mannen...
(Als de lag/framerate niet te wensen over laat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |