Meisjesquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Nee, een vosje met vleugels.maar hij was zo lief.
En nu al menen dat jij iemand kk hard in maaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:51 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
1.1
[..]
Als je kanker internet hebt wel ja.
Maatje van mij speelt alleen met ons mee als we met een paar man zijn daardoor is zijn win/loss ratio 5.9quote:Op woensdag 26 januari 2011 16:27 schreef KoningStoma het volgende:
Mijn win loss ratio is door al het gequit niet meer representatief
Ik heb iets van 900 completed games en 800 wins.
Bij total losses staat 500, dus ik ben 400 keer gequit. Meestal door een kutverbinding, door een connection interrupted en af en toe een ragequit. Verder verlies ik echt te vaak als ik in mijn eentje speel terwijl ik de mvp ben.
quote:
HEt is gewoon een kloon van michas...quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:23 schreef BzP het volgende:
Jongens, Jongens, Jongens toch....
en dame..
Het is wat he...
MichHasquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HEt is gewoon een kloon van michas...
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaaktquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:59 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
ahh, en nu al denken alles beter te wetendat belooft wat, voor de toekomst
Maar ben je er ook echt goed in?quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaakt
daar ging het niet om manquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:54 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Hoelang doe jij er over om een spelletje onder de knie te krijgen? 1 jaar? Na 18 uurtjes multiplayer spelen weet je wel dat prestige in sommige gevallen geen reet uitmaakt
Stef, jonge.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Over een prestige doe ik sinds ik veel HQ speel tegenwoordig maar 11 uur!
quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:49 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
HEt is gewoon een kloon van michas...
Dank uquote:
Wie noem jij hier vriend, kloon?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:30 schreef Michhas het volgende:
[..]dit is niet mijn kloon vriend
[..]
Dank u
uhm slecht nieuws voor je alleen jij speelt ps3 de rest is over gestapt naar xbox want die werkt beterquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:37 schreef Moffol het volgende:
Wie speelt hier eigenlijk op de PS3? Of is iedereen van de Xbox360?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |