True bromance.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:23 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
JEWEETSELLUF
Alleen maar liefde
No homo
quote:
Als je nou eens niet zo'n kut gamemodes had uitgezochtquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
Ey wie wil er een Groundwar doen tegen [KUT] we zijn een groep vrienden van 9 a 14 man die eigenlijk altijd met elkaar spelen. Misschien heeft iemand het zelfde en wilt is een keer Clan vs Clan doen.
6vs6= Hardcore team deathmatch
9vs9= Ground war.
andere opties niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hardcore vind je niet leukquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je nou eens niet zo'n kut gamemodes had uitgezocht
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Fsmxi het volgende:
Dit wou ik ook nog even kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hardcore heeft vrijwel alleen maar campers en ground war is veel te chaotisch voor tactisch spelquote:
Als je tegen een ander team wil spelen doe dan iets als DOM,DEMO,Sabo, S&D of HQ. Waarom zou ik 9 tegen 9 TDM willen spelenquote:
Omdat je dan kk hard gepakt wordt misschienquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je tegen een ander team wil spelen doe dan iets als DOM,DEMO,Sabo, S&D of HQ. Waarom zou ik 9 tegen 9 TDM willen spelen
Ja ik moet me ook echt bewijzen natuurlijkquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:26 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Omdat je dan kk hard gepakt wordt misschien
Ik had gister met al die maten van me toch heel tactisch gespeeld alleen maar gewonnen met Domninationquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hardcore heeft vrijwel alleen maar campers en ground war is veel te chaotisch voor tactisch spel
'quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja ik moet me ook echt bewijzen natuurlijk
Sowies groundwarquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:29 schreef Fsmxi het volgende:
Ground war is geen gametype, maar een playlist btw.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:01 schreef Fsmxi het volgende:
Dit wou ik ook nog even kwijtDat had ik laatst ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens ben ik vanochtend een half uur aan het kutten geweest voor een new embleem. Had een leuke gezien, maar krijg hem niet nagemaakt.en op internet is niets te vinden.
All good things are wild and free.
wat is het deze keer? my little pony?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:32 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik laatst ook.
Overigens ben ik vanochtend een half uur aan het kutten geweest voor een new embleem. Had een leuke gezien, maar krijg hem niet nagemaakt.en op internet is niets te vinden.
Oh zou die ook kunnen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:46 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
wat is het deze keer? my little pony?![]()
quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:47 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh zou die ook kunnen?Nee, een vosje met vleugels.
maar hij was zo lief.
1.1quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat is jou win loss ratio vriend?
Als je kanker internet hebt wel ja.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:30 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowies groundwar. Hele dag met lag spelen ftw
ahh, en nu al denken alles beter te wetenquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:52 schreef Bartcoah het volgende:
Ik speel net 2 weekies ofzo 18 uurtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |