quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:28 schreef Rossdale het volgende:
Je weet dat je slecht bent als de meeste gesprekken die over jou gaan beginnen met "Zelfs Rossdale..."
Boeit me ook niet, vind het wel grappigquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:31 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
niets van aantrekken, het zijn allemaal haters
Komt door een slechte verbinding met de host. Kun je weinig aan doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:31 schreef Doopy-X- het volgende:
Ik heb echt het idee dat het spel je af en toe bewust donwplayed.
Zat gisteren in een (voor mijn doen) heerlijke rush met games, k/d van rond de 1.70. Krijg ik een game op firing range, sta ik binnen 3 minuten op 3-10. Als ik naar de killgames keek, zag ik tegenstanders die me killden gewoon een meter naar links of rechts staan terwijl ingame ik recht op ze af schoot.![]()
Ben maar ff geragequit.
eBay!quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Is er al bekend welke aanpassingen er op de AKu en RCXD zijn gedaan?
Iemand nog een goed adresje voor goedkope live-points voor het mappack?
Yeah Finally! Eindelijk met alle attachments in 1 keer dood. Nu een ACOG erop zetten want die sight is bij de PSG1 echt heerlijk. Het is nu echt een Barrett. 50 Cal gewordenquote:
Ik heb variable erop gezet gister.. 2 potjes achter elkaar een double one shot one kill gehadquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:09 schreef Moffol het volgende:
[..]
Yeah Finally! Eindelijk met alle attachments in 1 keer dood. Nu een ACOG erop zetten want die sight is bij de PSG1 echt heerlijk. Het is nu echt een Barrett. 50 Cal geworden![]()
Zit nu echt in een heerlijke streak van goede potjes. M'n Team Death Match K/D van deze week is 3.60![]()
Zelf host zijn is nog kutterquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef tuut-chips het volgende:
[..]
Komt door een slechte verbinding met de host. Kun je weinig aan doen.
Ik heb geluk want ik ben bijna altijd zelf host
Jip, net of je steeds de verkeerde beslissingen maakt soms...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zelf host zijn is nog kutter
Verder heb ik dat ook wel eens.. toch eigenlijk altijd meer kills dan deaths. Vaak scores van 15-7 enzo zeg maar,
Maar soms... echt soms... dan wil het gewoon niet, alles gaat mis scores van 9-9 of 5-10.
Je begrijpt er dan ook niks van want je speelt hetzelfde, en hoe je soms word gekilled is zoooo nep.
Net of 'ze' je ratio een beetje willen beheren ofzo. Vet kut.
Oko zo herkenbaar, maar dat is dan inderdaad meer je eigen fout.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef BzP het volgende:
[..]
Jip, net of je steeds de verkeerde beslissingen maakt soms...
Hoe vaak ik wegkijk als er net een ventje komt
Ongeduldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oko zo herkenbaar, maar dat is dan inderdaad meer je eigen fout.
Wel grappig als je soms Theater mode kijkt en je ziet hoeveel je zelf over het hoofd ziet tijdens het gamen
en als ze het niet doen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Doopy-X- het volgende:
@Teun
Ben een nieuw hoofdstuk ingegaan met Tele2. Heb ze gisteravond in gebreke gesteld omdat ze me 3500 meter af laten leggen naar een wijkcentrale die 1450 meter verderop ligt.
Heb verzocht mijn contract per direct te laten ontbinden zonder bijkomende kosten.
Ben benieuwd
dan is het goedquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:00 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Zo gemakkelijk geef ik me niet gewonnen
google livecodesquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:33 schreef Doopy-X- het volgende:
Is er al bekend welke aanpassingen er op de AKu en RCXD zijn gedaan?
Iemand nog een goed adresje voor goedkope live-points voor het mappack?
mensen die niet met de clantag [HENK] [KAAS] of [SNOR] rondlopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:02 schreef Bartcoah het volgende:
Ey wie wil er een Groundwar doen tegen [KUT] we zijn een groep vrienden van 9 a 14 man die eigenlijk altijd met elkaar spelen. Misschien heeft iemand het zelfde en wilt is een keer Clan vs Clan doen.
6vs6= Hardcore team deathmatch
9vs9= Ground war.
andere opties niet.
mag ook wel. waar staat het voor?quote:
No Homoquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:20 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
mag ook wel. waar staat het voor?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |