Waarom is dat programmeer-logisch (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:27 schreef kutkabouter het volgende:
dat filmpje van stoma. ten eerste is er in die schuur waar hij de 2e keer in last stand ligt geen spawnplek, voor zover ik me herinner. ten tweede als je naar de killfeed kijkt zie je dat beide keren de 2e keer door iemand anders gedood wordt. als die glitch echt zou zijn, dan zou hij sowieso door dezelfde gast weer doodgaan, programmeer-logisch gezien
oke, misschien was het toch bullshit wat ik zeiquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:34 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Waarom is dat programmeer-logisch () niet normaal? Wat weet je überhaupt van programeren? Er gebeurt duidelijk iets wat niet de bedoeling is. De killfeed klopt gewoon. Hij loopt gewoon door. Er zijn meerdere mensen die met dit probleem aan komen zetten op het officiele forum.
Die is inderdaad slecht.quote:
Alstublieft heren, even een kleine toelichting.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:16 schreef Michhas het volgende:
Ik heb een video geupload over die glitch, zal hem zo even posten
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last vanquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:30 schreef DutchSpike het volgende:
kutspel.Allemaal glitches enz, dit faalt nog harder dan MW2 net na de release...
Maar ik wel, ik irriteer me mateloos aan mensen die zich inbouwen met claymores in Team Deathmatch, S&D enz. De glitches ook nog, ik speel voorlopig geen Black Ops meer totdat alle problem zijn gepatched, MW2 & CoD4 voor mij.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last van
En hoezo zal inbouwen met claymores in Black Ops meer gebeuren dan bij Modern Warfare 2?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:35 schreef DutchSpike het volgende:
[..]
Maar ik wel, ik irriteer me mateloos aan mensen die zich inbouwen met claymores in Team Deathmatch, S&D enz. De glitches ook nog, ik speel voorlopig geen Black Ops meer totdat alle problem zijn gepatched, MW2 & CoD4 voor mij.
Ik krijg altijd hitmarkers met sniper.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:40 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
En hoezo zal inbouwen met claymores in Black Ops meer gebeuren dan bij Modern Warfare 2?Mjah, de enige punten die ik had zijn weggewerkt. [Last Stand assist gedoe en hitmarkers bij snipers met attachment]
Whut? Om een gast te killen in Black Ops moet je eerst een halve/heel magazijn in m leegpompen. In MW2 heb je daar met de UMP of Fal geen problemen mee. (2 kogels)quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:31 schreef CrazyAces het volgende:
[..]
Black Ops is een stuk minder frustrerend dan MW2, ik heb echt nergens last van
Als goed is doet ie het voor iedereen! ook silver leden dit weekeindequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:29 schreef tliciouz het volgende:
Doet xbox live het ook bij jullie niet of ligt het aan mij?
Het lag zoals gewoonlijk weer aan mijn internet.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:43 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Als goed is doet ie het voor iedereen! ook silver leden dit weekeinde
Q3 toch pasquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
WTF dat kniven.!!!
Heb veel verneukte shit gezien in cod games maar dit.
dit spel is officeel het meest verkankerd ooit.![]()
en iedereen maar haten op MW2![]()
Weet je wat call of duty? tyf maar lekker op...
Battlefield 3 komt er aan.
Mw2 , ik stop hem er maar weer eens inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:24 schreef SoldMayor het volgende:
WTF dat kniven.!!!
Heb veel verneukte shit gezien in cod games maar dit.
dit spel is officeel het meest verkankerd ooit.![]()
en iedereen maar haten op MW2![]()
Weet je wat call of duty? tyf maar lekker op...
Battlefield 3 komt er aan.
Denk niet dat ze hem dan gaan uitbrengen, misschien wel begin volgend jaar..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |