Oh ja, die.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En iets met Anne Heche in een vliegtuig.
Bestaan die?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
Daar gaan dan je kansen op een vrouw met een iq hoger dan 80.
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Geweldig wat ik nu weer hoor. De meid die na 7 maanden samenwoonde en zwanger was verteld net tijdens een discussie over reserves hebben, dat niet iedereen kan sparen en dat zij nauwelijks wat overhoudt aan het eind van de maand...
Prima tijd om een kind te neuken lijkt mij
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
quote:
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.quote:
Oh, een bewuste keuze! Dat veranderd de zaak natuurlijk helemaal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...
Ik haat negers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.
*proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom woon je toch ook in Enschede? Of zijn ze daar ook niet meer schaars tegenwoordig?quote:
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.quote:
Van de makers van de aflevering waar de spijsvertering omgekeerd isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.
Jij hebt toch ook de nieuwste msn? Ik krijg 'm niet gedownload en de oude kan ik niet meer gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.
3 turken. geen negers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom woon je toch ook in Enschede? Of zijn ze daar ook niet meer schaars tegenwoordig?
Aangezien ze alle afleveringen hebben gemaakt, lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Van de makers van de aflevering waar de spijsvertering omgekeerd is
Geen idee. Mij staat dan wel weer vers in het geheugen dat ik zo'n toolbar had en dat bing-gelul en sinds ik alles wat met messenger ook maar te maken heeft eraf geflikkerd heb, heb ik daar geen last meer van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook de nieuwste msn? Ik krijg 'm niet gedownload en de oude kan ik niet meer gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?
Well excuse me, schrijvers danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ze alle afleveringen hebben gemaakt, lijkt me dat niet zo'n probleem.
DIE EERSTE KEN JE NIET????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, laatste twee wel gezien, maar zijn zeker geen heldinnen.
Maar nee, geen jeugdheldin .. is dat een gemis?
Zegt me niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DIE EERSTE KEN JE NIET????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mens dat is goddome de tweelingzus van He-Man! Princess Adora, die met het zwaard van Crystal Castles veranderde in She-ra, Princess of Power!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Adem in
Adem uit
She-Ra
Mij ook, daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Mij staat dan wel weer vers in het geheugen dat ik zo'n toolbar had en dat bing-gelul en sinds ik alles wat met messenger ook maar te maken heeft eraf geflikkerd heb, heb ik daar geen last meer van.
Maar ik zal even voor je kijken welke een goeie is.
Niet geheel accuraat, maar wel voor 98%quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor...
Trey Parker en Matt Stone hebben alles geschreven en gemaakt.
Idd. Vooral die laatste is echt baggerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
Heb dit laatst ook gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook, daarom vroeg ik het
Anders ga ik maar eens een computernerd opzoeken, want dit is echt niet werkbaar
Verplicht? Er zijn work-aroundsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
Ik vind dat echt niet coolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
Tell me, want ik kan niet meer op msnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verplicht? Er zijn work-arounds
Seizoen 5. EXIT!quote:
ik heb dat msn-met-facebook gedrocht niet geinstalleerd en het werkt hier gewoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
http://www.mess.be/ > MESSENGER DOWNLOADS > CLIENTSquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me, want ik kan niet meer op msn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Damn, tentamen ging verrotHet zit me niet mee, vandaag. Mja, lekker naar het paard zo
In de stromende regen
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Alternatieven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
Bij Miranda denk ik aan een sexshopquote:
ja idd, zo'n foute naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij Miranda denk ik aan een sexshop
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook mee opgehouden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.quote:
Ah dus ik was niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt de grootste sexshop van NL te zijn, zit bij Kluts naast de deurquote:
g-talkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.
Ook hogehakken.nl zit er nu bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.
Nee, met @gmail, maar het werkt wel overal waar je een browser hebt, en op je telefoon en is 1000x lichter dan M$N.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat werkt ook met een hotmail adres?
Ik heb een collega die zo heet. Maar bij haar denk liever niet aan seks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt echt een seksshop te zijn. Grootste van Europa of zo. Oh en bij Kluts om de hoek!quote:
Aha. Ik ga me er vanavond wel in verdiepen of zo... Nu naar het paard even m'n gedachten op wat anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, met @gmail, maar het werkt wel overal waar je een browser hebt, en op je telefoon en is 1000x lichter dan M$N.
Skypequote:
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toch al enge ziektes, dus ben ik liever pleitte
Ik stap er gewoon zelf al eerder uit.. Spring voor de trein ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5
Spoiler alert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler alert.
Doordat Venco, haar hartsvriendin stiekem steeds kwik in haar thee doet
Jij kent Venco ECHT NIET!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler alert.
Doordat Venco, haar hartsvriendin stiekem steeds kwik in haar thee doet
Goede Singles... yeah fucking right!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
"As the Singles turn"
"Days of our Singles"
"Goede Singhles, Slechte Singles"
"Goudsingles"
"Onderweg naar Singles"
"The Singles and the beautiful"
Ze had het mij wel verteld van te voren.. nepkwik.. om jullie om de tuin te lijden. Ze wou toch wel een beetje van dat brave imago af.. en wie kan ze beter pakken dan haar beste vriendin. Natuurlijk wou ik graag meespelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
We dachten haar inderdaad allemaal te kennen
Dat ben ik danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede Singles... yeah fucking right!
Malcolm in the Singlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
"As the Singles turn"
"Days of our Singles"
"Goede Singhles, Slechte Singles"
"Goudsingles"
"Onderweg naar Singles"
"The Singles and the beautiful"
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ze had het mij wel verteld van te voren.. nepkwik.. om jullie om de tuin te lijden. Ze wou toch wel een beetje van dat brave imago af.. en wie kan ze beter pakken dan haar beste vriendin. Natuurlijk wou ik graag meespelen
Terwijl ik lekker ga relaxen op een zonnig warm oord![]()
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!quote:
Dat.quote:
zie PI.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Die vond zelfs ik te flauw om te posten.
Vos Reijnaarde?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O dus jij kan altijd nog een keer terugkeren met snode plannen!
"En de vos zei: Ik weet niet wat snode betekent, maar plannen heb ik wel!"
Wij twee? Waar heb ik dat gemist?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En we worden nog wel zo gelukkig samen in seizoen 6!
How I met your Singlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Malcolm in the Single
Big Bang Single
Two and a Half single
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?quote:
Boer zoekt Single? Echt? Was Single zoekt vrouw niet een betere optie??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:32 schreef STING het volgende:
[..]
How I met your Single
Boer zoekt Single
So you think you can Single
Holland's got Singles
There we go again
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.quote:
stbabylon 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Royco1 the vampire slayerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O krijgen we ook nog persoonlijke spin-offs?
Dan wil ik "Queer as Ang3l"
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:34 schreef Kluts het volgende:
Ik zie het echt voor me. Krea die op een doordeweekse avond met zijn hand ala Al Bundy in zijn broek, bankhangend Californication kijkend. Tot hij zich beseft. Ik wil zoals Hank zijn. En niet veel later kwam je op deze "briljante" vondst. Ongeveer.
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
30 cm?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Jij bent geen Hank, jij bent gewoon een neger.
Jij vuile slet! [/vliegende panters]quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:35 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zat laatst (echt) met 3 vrouwen aan tafel, die niet wisten dat ik ze alledrie al had gedaan. Ik voelde me een beetje Hank. Maar toen keek ik in de spiegel.
Die smaken naar Samzz haar paard?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
LOL, die had ik nog niet eens bedachtquote:
Sowieso Senseo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef PeuRac het volgende:
Oh, ik heb trouwens Senseo Rio pads gekochtiets met likeur en vanille ofso
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.quote:
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.quote:
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik heb in principe Nespresso of een Cafetiëre, maar soms ben ik lui.
Dat lijkt mij niet zo makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
"het is zo lekker makkelijk".
Ja, dat is in je eigen bek pissen ook.
Ik heb zo'n Bosch, icm de Extra Dark is het net te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik lust sowieso geen koffie, maar heb 1 keer senseo vanille ofzo geproefd, omdat het zo lekker rook. Wat een waterige zooi zeg.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Uhuh, smoesjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:45 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Langer wachten tot die heet is (echt lang, zeker als je kijkt hoeveel er uit komt) en het is espresso die je maakt, geen mok koffie.
Hij staat ook op kantoor ipv thuis, nu is dat 1 ritje met de lift en de straat over, maar is toch net ff meer werk dan 3 meter lopenquote:
Dat zul je mij ook niet horen zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef HeatWave het volgende:
Senseo is geen koffie man.
het is een net aan te drinken warme drank met koffiearoma.
Mensen die senseo drinken mogen niet meediscussieren over smaak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Laten we het gewoon houden op: Smaken verschillen
Dat is best moeilijk andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mensen die senseo drinken mogen niet meediscussieren over smaak.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijk
Helemaal niet, zij hebben er gewoon allemaal geen verstand van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:46 schreef Cue_ het volgende:
Laten we het gewoon houden op: Smaken verschillen
Je drinkt senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik drink uberhaupt geen koffie, dus dat maakt het makkelijk
Je hoeft alleen maar op je rug te gaan liggen, en je benen naar je hoofd te tillen. En dan drukken. Ik wacht wel even op je reactie en de foto's.quote:
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef PBateman1978 het volgende:
Helemaal niet, zij hebben er gewoon allemaal geen verstand van.
Uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?
Italiwie ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:50 schreef Techno het volgende:
[..]
Zeg je nu dat Italianen geen verstand van koffie hebben?
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:44 schreef STING het volgende:
[..]
Voor Nespresso ben je in principe toch even lui als Senseo?
Ik kan echt uren naar zijn rijden kijken, het liefst in de regen of in kritische situatiesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mijn jeugdheld was Ayrton Senna. Als ik ooit iets heb gehad van een echte idool dan was hij dat.
Dat is een mooie doos, heb ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).
Ik ben lief.
Zeg je dit nu als onderdeel van je heterolok offensiefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb iemand van de week de houten presentatiedoos van Nespresso kado gedaan, gevuld met 36 nespresso cupjes (alle kleuren).
Ik ben lief.
In de kantine staat een kutding van DE, op de afdelingen staan echtequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Royco1 het volgende:
Ben ontzettend blij met mijn koffiemachine op het werk van nescafe
Stop hitting on my manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ben lief.
Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan echt uren naar zijn rijden kijken, het liefst in de regen of in kritische situaties
Daarom drink ik op het werk nooit koffie. Of andere zut uit de automaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Kluts het volgende:
Koffieautomaten op werk zuigen meestal.
Als je echt geen koffie lust zoals ik, dan moet je eigenlijk wel eerst een bekertje water voor jan lul pakken om ervoor te zorgen dat je kop thee niet naar koffie smaakt.
Of je krijgt een ondefinieerbare substantie die zowel thee als koffie als chocomel "deluxe" kan zijn.
Espresso vind ik maar zelden lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:54 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik heb een écht espressoapparaat. Wel bewerkelijk, maar het smaakt zoveel beter.
Ik drink geeen koffie.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:52 schreef STING het volgende:
[..]
Zeg je dit nu als onderdeel van je heterolok offensief
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
Er is nooit iemand geweest en zal wel nooit meer iemand komen zoals hij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:56 schreef asfalthooligan het volgende:
senna wat een held zoals ie reed
http://www.dumpert.nl/med(...)n_senna_tribute.html
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:55 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dan was ie echt briljant ja. Enige die na hem nog bij zijn niveau in de buurt kwam is Schummi geweest.
Het meervoud van neger is negers, Krea.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kreator het volgende:
[..]
Gewoon negeren. Verdwijnt vanzelf weer.
Zie TT en vorig topic.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Ripley het volgende:
wel grappig, iedereen heeft het over koffie en dan zit er steeds een idioot uit het niets over senna te blaten
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drink geeen koffie.
En ik heb een senseo.
Die crash!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan zijn eeuwige strijd met Alain Prost. Ook niet de minste coureur overigens.
Nou maak je het toe moeilijk voor Ripley vermoed ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
Die verdwijnen niet vanzelf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het meervoud van neger is negers, Krea.
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zie TT en vorig topic.
En ik ben nog steeds boos op Cue_ dat ze She-Ra niet kende!
De Hutu's en Tutsi's zijn iig een eind gekomen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopenquote:
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef PeuRac het volgende:
En dan nog niet, Senna had een flair, een stijl die nooit geëvenaard is. Zo gecalculeerd en tegelijk vol emotie
Het was wel in Amsterdam jaquote:
Meh.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Techno het volgende:
[..]
Gilles Villeneuve. Dat was pas een held.
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Alleen toen ie voor Williams ging rijden wist je gewoon dat het verkeerd af moest lopen
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef STING het volgende:
[..]
Iehw, drink je die chocomel voor de Senseo?
'Precies,leg het die jonkies maar eens uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Meervoud he gozerquote:
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat die wil, op zo'n manier wil toch iedereen in dat vak aan z'n einde komen.
Zou je denken? Negerenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:59 schreef Ang3l het volgende:
Die verdwijnen niet vanzelf.
Die moet je uitroeien.
In zijn dromen jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef rival het volgende:
[..]
Meervoud he gozer
die bleven aan de gang....
Maar schummi zou beide in zijn goede jaren hebben verslagen!
Ik heb alleen nog een blauwe Senseo staan als reservequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar mijn ouders waren de oploskoffie beu dus ze gaven me hun oude senseo
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:01 schreef Techno het volgende:
[..]
Niet te verwarren met Jacques, zijn zoon.
Ja, op Zandvoort zelfs.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ben jij al zo oud dat je Gilles live hebt zien rijden Tech?
HA! HA, zeg ik!quote:
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, ik geloof niet dat het Senna's plan was om dood te gaan op het circuitAl zou je dat soms niet zeggen als hij op het randje ging
Fucking hell!quote:
Hij faalde zelfs in het verslaan met crashenquote:
quote:
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschattequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:05 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Als je zo rijdt, dan wéét je dat je dood gaat op t circuitkom op, express jezelf en iemand anders laten crashen om t kampioenschap te winnen
Welnee, hij had t later toegegevenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat was een zeer gecontroleerde manoeuvre waar Prost de risico's verkeerd inschatte
Group B had de suicide group moeten hetenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef asfalthooligan het volgende:
De group b,s waren ook altijd super om te zien damn dat ging pas hard
Ik had 'm ook mooi laten staan iig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Welnee, hij had t later toegegeven
Je vergeet: auto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Godfuckingdamnit, dit is echt een PTA topic geworden.
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Mja, is het niet PTA dan is het wel OUD hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Snel:
Bier is lekker!
Tieten zijn geil!
Kinderen
Maar ik heb het hele weekend ziek op bed gelegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Snel, plant er een ''ik heb gisteravond met die en die geneukt'' post doorheen !
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:09 schreef PBateman1978 het volgende:
Jos The Boss zou iedereen eruit hebben gereden, als ie het juiste materiaal had gehad.
Klapperen met hun kunstgebitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Zo, nog ff geduld en op naar de bejaarden van Thin Lizzy, eens kijken of die nog iets kunnen.
Ik volg het ook nauwelijks meer sinds Senna dood isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb niet zoveel meer met F1, op een gegeven moment werd het zo saai dat ik ben afgehaakt.
Dat er geen Nederland meedoet helpt ook niet echt.
Wel 1 keer als VIP bij de GP van Hockenheim geweest, dat was wel erg tof, dat geluid van die auto's vergeet ik nooit meer.
Wat een teleurstelling moet dat geweest zijn toen hij er achter kwam dat je van grind geen kastelen kan bouwen....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef asfalthooligan het volgende:
jeugd sentiment van jos denk ik dat ie de grindbakken op zocht
Dat was nog eens racenquote:
Race jij ook met je paarden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Samzz het volgende:
Ik zal er nog even een F&F'je aan toevoegen.
Ik was net bij Rio en hij kwam als een gek al hinnikend naar me toe gegaloppeerd, schatje
En dat is een DIGje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Oh, mijn outlook doet het opeens ook weer sinds een paar dagen
Zo slecht heeft hij het toen niet gedaan bij benneton, hij had daar alleen niet zo snel weg moeten gaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat had hij in zijn tijd bij Benneton. Hij ging alleen steeds in de grindbak spelen
Het regent!quote:
Ja, ik verwacht op zich wel dat ik binnen nu en 2 weken een baan heb.quote:
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Mijn zusje is burrito's aan het makenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik maak rauwe andijviestamppot met spekjes en rookworst.
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het regent!
Klacht: Nattigheid in Nederland houd maar niet op
Ouwe zemelaar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef stbabylon het volgende:
In vervolg elke post aangeven aan het begin (of onder de pi) wat het is: CUL, OUD, PTA, etc. En dat je dan kan filteren
* stbabylon wandelt straks wel naar het restaurantquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik deed al een MUZ.
Kan ook nog een CUL doen, moet nog ff wat eten zo.
Het klaart net wat opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Hier is het droog met zelfs redelijk wat blauw.
wtf? ik typte 'blouw'![]()
OUDje of GCtjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Lotusss het volgende:
Weer terug van moeders... blij dat ik thuis ben.
Ik heb echt enorme honger, dus ik hoop dat 't snel klaar isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
gewoon een R&P'tje hoor...quote:
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.quote:
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik moet nog beginnen, zit nu nog op m'n werk.
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Techno het volgende:
[..]
R&P'tjes doen we niet aan in dit topic.
Arme jijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Kutweer toen ik wegging uit Zwolle, kutweer op Schiphol en al de hele dag kutweer in Brum. Het zit me niet mee.
Da's ff pech... ik zit nog aan de pillen ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh nee, God please niet. Van die vage polsensnijders motten we hier niet.
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel thuis, maar geen zin om lasagna te maken (kom er maar in kluts)
ja zo'n casettebandje zat dan bij de poppetjesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Shera was tof. We hadden er zelfs een cassettebandje en poppetjes van.
k eet geen pringles meer.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef Kluts het volgende:
Ik zeg helemaal niks. Wil je anders wat Pringles?
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?quote:
Oh, ik heb ze pas geleden nog gehadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Once you popped you couldn't stop en nu heb je 5 kinnen?
Tis nep-chips.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Pringles zijn de eerste paar bussen lekker en daarna vreet je ze nooit meer
Inderdaad... ik had een bus sour cream and onion die gewoon naar natural smaakte.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ze doen er steeds minder kruiden op. En ik eet nu Lays BBQ ofzoiets.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.
Leuk, heb je straks een zitzak.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
De kilo's gaan allemaal in mijn penis zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |