Oh ja, die.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En iets met Anne Heche in een vliegtuig.
Bestaan die?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
Daar gaan dan je kansen op een vrouw met een iq hoger dan 80.
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Geweldig wat ik nu weer hoor. De meid die na 7 maanden samenwoonde en zwanger was verteld net tijdens een discussie over reserves hebben, dat niet iedereen kan sparen en dat zij nauwelijks wat overhoudt aan het eind van de maand...
Prima tijd om een kind te neuken lijkt mij
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
quote:
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.quote:
Oh, een bewuste keuze! Dat veranderd de zaak natuurlijk helemaal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...
Ik haat negers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.
*proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |