Oh ja, die.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En iets met Anne Heche in een vliegtuig.
Bestaan die?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Kreator het volgende:
Daar gaan dan je kansen op een vrouw met een iq hoger dan 80.
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef stbabylon het volgende:
Geweldig wat ik nu weer hoor. De meid die na 7 maanden samenwoonde en zwanger was verteld net tijdens een discussie over reserves hebben, dat niet iedereen kan sparen en dat zij nauwelijks wat overhoudt aan het eind van de maand...
Prima tijd om een kind te neuken lijkt mij
Goede vraag.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
quote:
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:02 schreef Kluts het volgende:
[..]
"ja, maar dat komt omdat ik de pil niet kan betalen"
Een beetje van die types die zich ook afvragen of je zwanger wordt van anale sex.
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.quote:
Oh, een bewuste keuze! Dat veranderd de zaak natuurlijk helemaal!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee nee, nou vooruit, dit is wel een dom kind, maar niet zo dom. Het kind maken was een bewuste keuze. Blijkbaar erg goed overdacht als je elkaar 7 maand kent en je niet kunt sparen van je loon...
Ik haat negers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
Het kan, maar daar krijg je dus wel negers van.
*proest*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom woon je toch ook in Enschede? Of zijn ze daar ook niet meer schaars tegenwoordig?quote:
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.quote:
Van de makers van de aflevering waar de spijsvertering omgekeerd isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.
Jij hebt toch ook de nieuwste msn? Ik krijg 'm niet gedownload en de oude kan ik niet meer gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:07 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik zie een SouthPark-aflevering al voor me met dit thema.
3 turken. geen negers.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Kluts het volgende:
[..]
Daarom woon je toch ook in Enschede? Of zijn ze daar ook niet meer schaars tegenwoordig?
Aangezien ze alle afleveringen hebben gemaakt, lijkt me dat niet zo'n probleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef STING het volgende:
[..]
Van de makers van de aflevering waar de spijsvertering omgekeerd is
Geen idee. Mij staat dan wel weer vers in het geheugen dat ik zo'n toolbar had en dat bing-gelul en sinds ik alles wat met messenger ook maar te maken heeft eraf geflikkerd heb, heb ik daar geen last meer van.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij hebt toch ook de nieuwste msn? Ik krijg 'm niet gedownload en de oude kan ik niet meer gebruiken. Hoe heb jij dat gedaan?
Well excuse me, schrijvers danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Aangezien ze alle afleveringen hebben gemaakt, lijkt me dat niet zo'n probleem.
DIE EERSTE KEN JE NIET????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die eerste ken ik niet, laatste twee wel gezien, maar zijn zeker geen heldinnen.
Maar nee, geen jeugdheldin .. is dat een gemis?
Zegt me niksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
DIE EERSTE KEN JE NIET????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mens dat is goddome de tweelingzus van He-Man! Princess Adora, die met het zwaard van Crystal Castles veranderde in She-ra, Princess of Power!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Adem in
Adem uit
She-Ra
Mij ook, daarom vroeg ik hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Geen idee. Mij staat dan wel weer vers in het geheugen dat ik zo'n toolbar had en dat bing-gelul en sinds ik alles wat met messenger ook maar te maken heeft eraf geflikkerd heb, heb ik daar geen last meer van.
Maar ik zal even voor je kijken welke een goeie is.
Niet geheel accuraat, maar wel voor 98%quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Daar geldt hetzelfde voor...
Trey Parker en Matt Stone hebben alles geschreven en gemaakt.
Idd. Vooral die laatste is echt baggerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
Heb dit laatst ook gehad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mij ook, daarom vroeg ik het
Anders ga ik maar eens een computernerd opzoeken, want dit is echt niet werkbaar
Verplicht? Er zijn work-aroundsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
MSN, die verplichte upgrades naar steeds lompere versies zouden verboden moeten worden.
Ik vind dat echt niet coolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
Tell me, want ik kan niet meer op msnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Verplicht? Er zijn work-arounds
Seizoen 5. EXIT!quote:
ik heb dat msn-met-facebook gedrocht niet geinstalleerd en het werkt hier gewoon.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
http://www.mess.be/ > MESSENGER DOWNLOADS > CLIENTSquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tell me, want ik kan niet meer op msn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:06 schreef Samzz het volgende:
Thuis
Damn, tentamen ging verrotHet zit me niet mee, vandaag. Mja, lekker naar het paard zo
In de stromende regen
+1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Helpt het als ik zeg dat hier de zon schijnt?
Alternatieven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:12 schreef Techno het volgende:
Bij Miranda denk ik aan een sexshopquote:
ja idd, zo'n foute naamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Bij Miranda denk ik aan een sexshop
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk ook mee opgehouden.
Ik ook.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.quote:
Ah dus ik was niet de enigequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt de grootste sexshop van NL te zijn, zit bij Kluts naast de deurquote:
g-talkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, ik gebruik het veel voor school, dat is wel ideaal.
Ook hogehakken.nl zit er nu bij.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
De grootste sexshop van Europa ofzo heet zo en zit hier tegenover.
Nee, met @gmail, maar het werkt wel overal waar je een browser hebt, en op je telefoon en is 1000x lichter dan M$N.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dat werkt ook met een hotmail adres?
Ik heb een collega die zo heet. Maar bij haar denk liever niet aan seks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het schijnt echt een seksshop te zijn. Grootste van Europa of zo. Oh en bij Kluts om de hoek!quote:
Aha. Ik ga me er vanavond wel in verdiepen of zo... Nu naar het paard even m'n gedachten op wat anders.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, met @gmail, maar het werkt wel overal waar je een browser hebt, en op je telefoon en is 1000x lichter dan M$N.
Skypequote:
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:15 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik kreeg toch al enge ziektes, dus ben ik liever pleitte
Ik stap er gewoon zelf al eerder uit.. Spring voor de trein ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5
Spoiler alert.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het wordt een hele sleeeeeeeeeeeeepende ziekte met een rochelend einde in de LAATSTE episode van Seizoen 5
OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler alert.
Doordat Venco, haar hartsvriendin stiekem steeds kwik in haar thee doet
Jij kent Venco ECHT NIET!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:26 schreef STING het volgende:
[..]
Spoiler alert.
Doordat Venco, haar hartsvriendin stiekem steeds kwik in haar thee doet
Goede Singles... yeah fucking right!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
"As the Singles turn"
"Days of our Singles"
"Goede Singhles, Slechte Singles"
"Goudsingles"
"Onderweg naar Singles"
"The Singles and the beautiful"
Ze had het mij wel verteld van te voren.. nepkwik.. om jullie om de tuin te lijden. Ze wou toch wel een beetje van dat brave imago af.. en wie kan ze beter pakken dan haar beste vriendin. Natuurlijk wou ik graag meespelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef STING het volgende:
[..]
We dachten haar inderdaad allemaal te kennen
Dat ben ik danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goede Singles... yeah fucking right!
Malcolm in the Singlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:27 schreef Ang3l het volgende:
"As the Singles turn"
"Days of our Singles"
"Goede Singhles, Slechte Singles"
"Goudsingles"
"Onderweg naar Singles"
"The Singles and the beautiful"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |