Het was volgens mij wel een marokkaans jochie ja.quote:
Niks > Indiana Jonesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Ang3l het volgende:
Tssssss...............
Nathan Drake > Indiana Jones
Ach ben stil. Jij bent een negerin. Luegenaresse!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het was volgens mij wel een marokkaans jochie ja.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef Ang3l het volgende:
Ach ben stil. Jij bent een negerin. Luegenaresse!
Dat denk jij, maar je bent er niet altijd bij hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Die zegt wel u, maar geen lekker ding tegen vreemden
Spaart die van jou ze? Dan bewaar ik ze voor hem. Ik ken verder niemand met kinderen die ze sparen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef missbehavin het volgende:
Maar kluts, had je ze niet kunnen bewaren?
WELquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks > Indiana Jones(op Indy 4 na...)
INDY4. Fate of Atlantisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:46 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niks > Indiana Jones(op Indy 4 na...)
Wordt Nathan Drake door Harrison Ford (gediplomeerd ruimtesmokkelaar en cyborg-killer) gespeeld? Nee, dan niet dus!quote:
En Super fugitive-dokter en Super CIA Agentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt Nathan Drake door Harrison Ford (gediplomeerd ruimtesmokkelaar en cyborg-killer) gespeeld? Nee, dan niet dus!
I knoohoowwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Films: Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull
Ik dacht dat het vanwege mijn kinderarm van 30 cm was.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Spaart die van jou ze? Dan bewaar ik ze voor hem. Ik ken verder niemand met kinderen die ze sparen.
Huh, dat ik weet dat hij eigenlijk die film bedoeldequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Of je dat kenbaar moet maken is een tweede..
Oh, die mensen moeten ze sowieso subiet afschieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Je luistert teveel rap en r&b. Denk ik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat denk jij, maar je bent er niet altijd bij he
Negers mogen geen mening hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
Harrison Ford vind ik echt irritant. Die Indiana Jones Films zijn ook niet leuk. En the Fugitive is dat al 15 jaar niet meer.
Uberhaupt alles over indiana zooiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef STING het volgende:
[..]
Huh, dat ik weet dat hij eigenlijk die film bedoelde
IS IT BECAUSE I"M BLACK?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Techno het volgende:
[..]
Je luistert teveel rap en r&b. Denk ik.
Sorry dat ik besta!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oh, die mensen moeten ze sowieso subiet afschieten.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:52 schreef Kluts het volgende:
Harrison Ford vind ik echt irritant. Die Indiana Jones Films zijn ook niet leuk. En the Fugitive is dat al 15 jaar niet meer.
Nee, hence thequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nou hoop toch niet dat ie het zo doet.
Harrison Schmarrison!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:49 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wordt Nathan Drake door Harrison Ford (gediplomeerd ruimtesmokkelaar en cyborg-killer) gespeeld? Nee, dan niet dus!
Maat van mij ooit eens: Dat zeg je alleen omdat ik een neger ben! Ik: Eh.. je bent blank. Hij: Nou en, racist! omdat ik blank ben mag ik zeker geen neger zijn!quote:
Back when Mark Wahlberg was Marky Mark!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Harrison Schmarrison!
(En ew... Nathan wordt waarschijnlijk door Mark Wahlberg gespeeld)
This is how we use to make the party startquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Back when Mark Wahlberg was Marky Mark!
We just to... Mix in with Bacardi Dark.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
This is how we use to make the party start
In Star Wars, in Indiana EN in Bladerunnerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:55 schreef Royco1 het volgende:
Harisson ford is alleen goed in star wars.
Heb die liefde voor indiana jones nooit zo begrepen.
Die eerste ken ik niet, laatste twee wel gezien, maar zijn zeker geen heldinnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef STING het volgende:
[..]
Heb jij geen jeugdheldin dan?
She-Ra? Xena? Buffy?
And when it kicks in you will probably barkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
We just to... Mix in with Bacardi Dark.
En iets met Anne Heche in een vliegtuig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:51 schreef STING het volgende:
[..]
En Super fugitive-dokter en Super CIA Agent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |