I'm overimaginativequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:27 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Jij hebt echt tijd te veel he schat.
Doe eens gek, gooi je haar los, maak ons gekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb even de trap genomenAls ik dat nou tien keer op een dag doe, heeft het misschien nog nut.
Ga hardlopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:29 schreef CherryLips het volgende:
Zo, heb even de trap genomenAls ik dat nou tien keer op een dag doe, heeft het misschien nog nut.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef STING het volgende:
[..]
Doe eens gek, gooi je haar BH los, maak ons gek
Hardlopen kun je in NL het beste doen in Arnhem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga hardlopen
Maar dan niet in jouw buurt![]()
Dat kan ik echt niet hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:31 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ga hardlopen
Maar dan niet in jouw buurt![]()
Posbankquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hardlopen kun je in NL het beste doen in Arnhem.
Ze hebben de sportschool groter gemaakt zodat je daadwerkelijk nog wat afstand kon afleggen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Gister zowaar 25 minuten hardgelopen in de sportschool? Nog nooit gelukt
Vandaag gingen we even de archieven in.. dat was wel even goed, want had nogal wat gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij was er vandaag een extra behind the scenes aflevering
Petje af.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ze hebben de sportschool groter gemaakt zodat je daadwerkelijk nog wat afstand kon afleggen?
even de archieven in..... uhuhhh, wink, wink, nudge, nudgequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaag gingen we even de archieven in.. dat was wel even goed, want had nogal wat gemist
Volgens mij zijn dat flinke archieven danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaag gingen we even de archieven in.. dat was wel even goed, want had nogal wat gemist
Want?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hardlopen kun je in NL het beste doen in Arnhem.
Kwestie van doorzettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat kan ik echt niet heHet ziet er gewoon niet uit, ik gooi her en der een been neer en binnen 20 meter doet alles pijn
quote:
en het klimaat in deze sportschool is ook best kut.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:34 schreef STING het volgende:
[..]
Petje af.
Hardlopen in de sportschool
Heuvel op, heuvel af, heuvel op, heuvel af, etc. Dan heb je nog wat aan je oefening.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want?
[..]
Kwestie van doorzetten
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat flinke archieven dan(en heel veel mappen met top-secret erop
)
Daar ben ik heel selectief inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef STING het volgende:
[..]
even de archieven in..... uhuhhh, wink, wink, nudge, nudge
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:35 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Volgens mij zijn dat flinke archieven dan(en heel veel mappen met top-secret erop
)
Vind hardlopen op zo'n band dus helemaal niks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:33 schreef Cue_ het volgende:
Dat kan.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vind hardlopen op zo'n band dus helemaal niks.
Vind buiten veel lekkerder
Gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
Zo. 10 minuten gewerkt. Dat is wel weer voldoende vandaag.
Grote bos krullenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:38 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Neuk jij Indy? Die met die grote bos krullen?
Indiana, tsja, afkorting, dan verkleinen. Lastig lastig. In het Nederlands wordt het iig Indie.quote:
Doe er dan 20, kun je morgen de hele dag achterover leunen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:38 schreef Kreator het volgende:
Zo. 10 minuten gewerkt. Dat is wel weer voldoende vandaag.
Bwhaahhaahaha. Ik dacht dat jij niet meer speelde!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Troggs, why did it have to be Troggs.
Lul je er maar weer onderuit, het is gewoon Indyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Indiana, tsja, afkorting, dan verkleinen. Lastig lastig. In het Nederlands wordt het iig Indie.
Ik hoorde dat. Van een collegaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Bwhaahhaahaha. Ik dacht dat jij niet meer speelde!
Wil je geloven dat ik er serieus over na heb gedacht voor ik het postte...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef STING het volgende:
[..]
Lul je er maar weer onderuit, het is gewoon Indy
http://www.indianajones.com/site/index.html Zie de bannerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Indiana, tsja, afkorting, dan verkleinen. Lastig lastig. In het Nederlands wordt het iig Indie.
Briljanter is als je hem net ontmoet, je hem helpt met een lading explosieven, die per ongeluk aansteekt en je allebei in een grote kist springt, die vervolgens heel ver daarvandaan land.quote:
Dat kan ik sowieso wel. Maar soms meot je de schijn ophouden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
Doe er dan 20, kun je morgen de hele dag achterover leunen.
Ok ok, Indyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
http://www.indianajones.com/site/index.html Zie de banner.
Ik ben zoveel uur in mijn leven Indy geweest dat ik het wel weetquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef Kluts het volgende:
Ik stond net met mijn mond vol tanden toen ik een 10-jarig knulletje mijn voetbalplaatjes gaf, die vervolgens tegen me zei: Dankuwel, lekker ding.
Je hebt ze aan de knul van MissB gegeven?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:44 schreef Kluts het volgende:
Ik stond net met mijn mond vol tanden toen ik een 10-jarig knulletje mijn voetbalplaatjes gaf, die vervolgens tegen me zei: Dankuwel, lekker ding.
Die zegt wel u, maar geen lekker ding tegen vreemdenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hebt ze aan de knul van MissB gegeven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |