Eh, nee, werd om 11 uur wakker gebeld door m'n paquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Rotterdam toch? Dan was jij zeker niet wakker om 7 uur vanmorgen?
Nog steeds geen gastrolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:07 schreef Ang3l het volgende:
In seizoen 3 is Ripley inmiddels zo boos dat Angel Zbbrox van haar weg heb gestolen (wat helemaal niet zo was, zo is Angel niet) dat ze hem gaat zoeken met riek en fakkel en het dorp. Echter, seizoen 2, was Angel er alweer vandoor met Heulmacho en dus onvidbaar want samenwonende in Kloonwakije. Tijdens haar zoektocht komt ze HeatWave tegen en ook al waren deze 2 al tijden vrienden, toch sprong de vonk over. HW liet haar het verdriet van zbbrox grondig vergeten. Inmiddels waren GvsE en Tijn nog steefs heftig getrouwd maar kan GvsE de lesbo-love niet laten gaan en zoekt deze dus op bij CherryLips. CherryLips had al wat met JoeBravo, maar JoeBravo bleek gelogen te hebben want die had helemaal geen kind... die was zelf pas 9. Dus CherryLips verlaat JoeBravo voor GvSE die dan weer Tijn verlaat die dan zelf dus weer een ander moet zoeken en die vindt in Huppelmuts (volgen we ’t nog?). Ondertussen kwam Godtje vanuit gofdt-weet-waar en bracht enge ziektes mee die dan weer oversloegen op Cue_. Heel tragisch allemaal. O ja, en STING wordt vader van een liefdesbaby die eigenlijk niet van hem en Kluts is (die eerst Q deed) maar geadopteerd is uit Thailond door Pbateman, maar niet in 1978.
Ik dacht eerst dat jij uit Japan of zo terug zou komen met een ziekte, maar het was Godtje uit weetikveelwaarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben nogsteeds niet terug te vinden
ja maar ik besta!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar je bent wel 9, vandaar dat je zo fel bent op het afkraken van kinderen
Dan komt je ware aard naar boven!
Ik ben er gewoon uitgeschreven!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat jij uit Japan of zo terug zou komen met een ziekte, maar het was Godtje uit weetikveelwaar
Ja dat was het hier toch al, dus ik denk ik ik het ietsjes aanquote:
Ja uh, jij wilde zo nodig die rol in Monster Trucks.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon uitgeschreven!
Ja maar die floptequote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:17 schreef STING het volgende:
[..]
Ja uh, jij wilde zo nodig die rol in Monster Trucks.
Nee je komt nog met Techno en Royco en Rokkiefokkie terug als boyband die heel succesvol wordt en dan GvSE als groupie krijgt, die dus weer haar lesbian-labia-lover verlaart en geen shag meer rookt. Waardoor de tabaksindustrie op z'n gat gata en El_Matador, die daar aandelen in had, failliet gaat en knuffelmeis niet meer kan onderhouden met dat kind dat ze in het eerdere seizoen dus hadden gekregen. Dat neemt ie via totaal zwartwirt redeneren JULLIE dus allemaal kwalijk en dan bindt ie een gordeltje om en BOOM ... weg boyband,. Iedereen in tranen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon uitgeschreven!
Ah gezellig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je komt nog met Techno en Royco en Rokkiefokkie terug als boyband die heel succesvol wordt en dan GvSE als groupie krijgt, die dus weer haar lesbian-labia-lover verlaart en geen shag meer rookt. Waardoor de tabaksindustrie op z'n gat gata en El_Matador, die daar aandelen in had, failliet gaat en knuffelmeis niet meer kan onderhouden met dat kind dat ze in het eerdere seizoen dus hadden gekregen. Dat neemt ie via totaal zwartwirt redeneren JULLIE dus allemaal kwalijk en dan bindt ie een gordeltje om en BOOM ... weg boyband,. Iedereen in tranen.
En daar zijn we nu, met z'n allen op de koffietafel na de begrafenis.
De Stones van de boybands?quote:
Echt wat voor jouquote:
Nee, want jullie schenen a la Milli Vanilli niet zelf te zingen dus nu is uitgekomen dat het eigenlijk de Toppers waren en die hebben nu succes met hun band "The Real Singles" .quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ah gezellig.
Worden toch nog wel een keer al onze hits gedraaid dan he.
quote:
Overigens moet er nog wel 1 van jullie uit de kast komen (zo hoort dat bij boybands als het succes voorbij is). Wie dat wordt doen we via stemmen van de kijkers. "Op zoek naar nicht".quote:
Maar we hadden toch zeker wel dope dansmoves?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, want jullie schenen a la Milli Vanilli niet zelf te zingen dus nu is uitgekomen dat het eigenlijk de Toppers waren en die hebben nu succes met hun band "The Real Singles" .
*Wijst naar Techno*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens moet er nog wel 1 van jullie uit de kast komen (zo hoort dat bij boybands als het succes voorbij is). Wie dat wordt doen we via stemmen van de kijkers. "Op zoek naar nicht".
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Overigens moet er nog wel 1 van jullie uit de kast komen (zo hoort dat bij boybands als het succes voorbij is). Wie dat wordt doen we via stemmen van de kijkers. "Op zoek naar nicht".
Ik ha djullie lesgegeven, maar moest toppen vanwege overmatige jaloezie van HeulMacho.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:25 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar we hadden toch zeker wel dope dansmoves?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |