Tief op.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:22 schreef rival het volgende:
Sorry krea dat ik niet even een week (of wat is voor jou voldoende?) heb gewacht.
Niet zeiken, dan had je zelf maar de lapo moeten pakkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:24 schreef Cue_ het volgende:
Bagger TT
Had ik eerder van een newbie verwacht die altijd koetsiekoet![]()
Bier is goed, mits Hertog Jan, of Palm.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wacht gewoon op de dag dat jullie die vrouwen hier zo spuugbeu zijn dat jullie allemaal denken "Angel is zo gek nog nie"
Had ik al gezegd dat ik bier heb thuis?
Ik vind jou sowieso wel liefquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Ik wacht gewoon op de dag dat jullie die vrouwen hier zo spuugbeu zijn dat jullie allemaal denken "Angel is zo gek nog nie"
Ik mag zeiken als ik dat wilquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef MissMSX het volgende:
Niet zeiken, dan had je zelf maar de lapo moeten pakken
Niet in mijn topicquote:
Kan jij ook lekker masseren dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:25 schreef Ang3l het volgende:
Het is al goed hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dikke vette care, ze was weer single... en ik heb niks met Krea
*tegen topic aan pist*quote:
Het zegt wat over je persoonlijkheid. Ik heb wel een grote bek op fok maar als het serieus word, heb ik wel respect voor andere mensen. Jij denkt daar kennelijk anders over.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
Ik schroef die van MissMSX er wel af, want die vind me lief. Ok?quote:
Sorry to say, maar als je hier nu mee toegeeft dat je 1 dag later al een poging waagde, is dat wel lichtelijk kansloos...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe m'n bestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja is de rust weer weder gekeerd?
Het zegt meer over jou dan over mij, dus ik laat het lekker staanquote:
Ja ik kan masseren. Nee ik heb geen tieten.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Kan jij ook lekker masseren dan?en ik hou van tieten
Dat gaan we zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Ja is de rust weer weder gekeerd?
Je begint zelf te trollen en als men vervolgens tegen je in gaat, ben je opeens het slachtoffer.quote:
Sneu.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Nou, met die van mij ga je geen punten scoren hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schroef die van MissMSX er wel af, want die vind me lief. Ok?
Dezelfde dag. Niet eens een dag later.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Spirit82 het volgende:
Sorry to say, maar als je hier nu mee toegeeft dat je 1 dag later al een poging waagde, is dat wel lichtelijk kansloos...
Ik zal er ook geen seconde minder om slapenquote:
stomquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik zal er ook geen seconde minder om slapen
Misschien als je massage kunsten het gebrek aan tieten compenseren...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik kan masseren. Nee ik heb geen tieten.
Jezus crisis knijp ik een kussen zeg!
Haha, jij kennelijk welquote:
Volgens mij is die nogal aan haar eigen exemplaren gehecht.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik schroef die van MissMSX er wel af, want die vind me lief. Ok?
Zegt echter iets over 2 personen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dezelfde dag. Niet eens een dag later.
Letterlijk wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij is die nogal aan haar eigen exemplaren gehecht.
Waarom kijk je dan zo boos?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je dat denkt.. dan ken je mij niet
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:31 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zegt echter iets over 2 personen.
Ik kan ook nog andere kunstjes die menig hetero heeft kunnen waarderenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Misschien als je massage kunsten het gebrek aan tieten compenseren...
Bier halen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik kan ook nog andere kunstjes die menig hetero heeft kunnen waarderen
Koken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Als in, gedeelde smart is halve smart?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:33 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat het wel grappig was geweest als jij er minder om sliep
dat klinkt wel engquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik deel niks met Missquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:34 schreef STING het volgende:
[..]
Als in gedeelde smart, is halve smart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |